Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    hij staat! nu even opruimen! Kom later reageren! ikke is weer blij!:D:D:D:D:D

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is een grote boom hihih.

Heb maar een mini dit jaar.

Maar wel mooi is die vanaaf even foto maken en dan spam van mijn kerstboompje hhihihi.

Gisteren heb ik hem opgezet. Heb een paar knuffels die zingen zeg maar kerst liedjes en k was eerst er bang voor maar in de loop der avond vond ze het wel steeds leuker een is een hondje en dan zit ze miauw haha nee schat het is een hondje die kerstliedjes zingt.

Sm spannend meis hoop dat je morgen idd voor een echo kan even wat zekerheid.

En wel heftig zo te lezen Jaylinn onder narcose dikke knuffel voor haar het is ook zo intensief allemaal z.n operatie.

En denk aan wat ik vorig week schreef het kan nog even erger worden de komende dagen dat ze niet wilt eten/en of drinken. Voor al lekkers blijven aanbieden.

Hoop niet dat je het erg vind dat ik dit er bij zet. Bedoel het goed.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #1083 nelta, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
    Ld, mooi hoor.

Supermummy, hopen dat alles goed is morgen.

Boni, ik zal nog eens kijken bij de hema. Bij de baby of bij de kindersokken. Ik moet ook maat 23 hebben.

Hier net gehoord dat we half juli voor de 12e keer oom en tante worden. (nr 10 en 11 worden nu en half april verwacht). Leuk allemaal kleintjes straks.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jullie kunnen straks een kdv beginnen met al dat jonge grut neefjes nichtjes hihih. ;)

Wel leuk veel kinderen om mee te spelen weer voor jou kinderen altijd mooi mee genomen,

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ld, mooie boom!

nelta, leuk, weer tante! hier in januari nog 1 en dan is het op. Dan gaat het denk meer dan een jaar duren voor er weer babynieuws is in de familie. Zus wil rond juni/juli er voor aan de gang, andere zusjes zijn nog te jong, en schoonzussen zie ik het ook nog niet zo snel gebeuren. Ach ja, van mijn kant kan ikhet normaal gezien nog vaak genoeg worden:D

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, ik denk dat we er voorlopig aardig doorheen zijn, maar over een paar jaar verwacht ik denk wel een nieuwe golf :D

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier is het op denk qua tante worden denk eerder oudtante dat ben ik trouwens al een stuk of 10 keer aan vriend zijn kant haha.

Me zusje en ik alle bij geen kinderen meer dus het tante worden is hier afgesloten.

Maar ja ik ben 37 zusje 36 vriend is in maard 45 jaja ik heb een oudje haha. En zijn oudste zus is 59 net zo oud als mijn moeder en haar kinderen hebben al kinderen. Al zijn broers boven hem hun kinderen hebben al kinderen zijn zussen boven hem hun kinderen hebben ook al kinderen dus ik ga voor oudtante haha;)

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oudtante ga ik hier (gelukkig ;)) voorlopig nog niet worden. Oudste neefje wordt pas 8 van het weekend.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oudtante zou wel kunnen hier, oudste neefje is 27 en oudste nichtje gaat komende zomer trouwen.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oudtante hier gelukkig ook nog niet voorlopig, oudste nichtje is 5, dus hoop dat dat nog heeel lang duurt:D

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie boom LD! Wij hebben ook ballen in die tinten. Heb nu al zin in het opzetten...

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vanavond trouwens een workshop ijsmaken. Via de PV van ons werk, je gaat met een ijstaart naar huis. Mjammie!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tante is hier trouwens wel klaar, alleen maar oudere broers die allemaal al uit de kleine kinderen zijn.

14. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    wat een drama een kerstboom! T kan er niet van afblijven! of hij gaat er achter zitten! iedere keer zet ik hem voor straf in de stoel ... iemand nog tips!

Sm hopelijk krijg je een echo!

nelta 12e keer tante! Ik hier maar 3 keer! maar ik werd op mijn 11e tante :p

vanavond werken.. 20.30 tot 22.00.. en het waait zo! ik wil bij de kachel blijven!!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Meiske, onzekerheid is naar!!

En arme Jaylinn.. veel sterkte voor jullie allebei, komt goed!! *knuf*

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Yay, wij zijn vandaag 2 jaar getrouwd.

Zometeen lekker uit eten en naar de film :)

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gevisseliteerd!:D

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    :D:D:D dankje!

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden.
    Bram heeft een extra laagje gips over zijn gipsarm gekregen ipv dat hij een geheel nieuw gips kreeg. Ze vonden dat nog te vroeg om te doen. Of te wel nu krijgt hij volgende week een geheel nieuw gips en gaan ze via een röntgen foto kijken of het bot al mooi heelt.
    Nu heeft hij ipv van een blauw gips een wit gips met blauwe hondenpoot afdrukken. Hij mocht zelf kiezen als het aan zijn vader lag liep hij nu met een kerst gips rond met kerstmannetjes. Dus wie weet heeft Bram dat volgende week wel want dan kan ik niet mee;):p

Sm wat onzettend klote dat het bloedverlies nog steeds af en toe komt. Hopelijk krijg je morgen idd een echo en blijkt alles goed te zijn.
    Fijn dat jaylinn weer thuis is ondanks de narcose etc niet makkelijk ging. Gelukkig hebben je kindjes het nu allemaal weer achter de rug. Dikke knuf voor jullie alle.

Lilalief gefeliciteerd en lekker genieten vanavond.

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden ik ben al een tijdje aan het nadenke over een meisjes naam maar ik kom er niet echt uit. Weten jullie nog een leuke naam die bij Bram past ??

Deel Deze Pagina