Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier gister eigen verpichte rustdag gehad voor mezelf. Lekker met J. vooral op bed gelegen. Vannacht wel redelijk geslapen. J. ook wel, werd wel geregeld huilend wakker en hoestend... na wat koud drinken ging ze weer slapen en komt nu net bed uit.

Devin al naar KDD gebracht, zometeen komt MvM langs... en dan hopelijk zometeen telefoontje van de VK dat ik vandaag nog echo kan krijgen... wel erg spannend!!

Owja krijg net certificaat van me werk, van cursus 'begeleiden bij borstvoeding' heb ik 100 punten!! :D:D!!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, nou als we om dat tijdstip dat jij wakker was nog aan het knuffelen waren, dan eeeeh hadden we de hele nacht geknuffeld hihi:D.

Wat betreft koorts: Hoelang heeft hij nu koorts? Je kan natuurlijk altijd bellen, al is het maar om te kijken wat hun ervan zeggen.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Balen van die rotnachten! Dat vond ik op het eind ook altijd irritant. Je bent al zo moe, en dan kan je 's nachts ook nog eens niet slapen doordat je last hebt van het zuur. Dat zijn dan toch wel even de mindere dingen. Maargoed, nog heel even volhouden, dan heb je er weer heel wat moois voor terug en ben je van de misselijkheid en het zuur af!:D

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach, het arme meiske! Hopelijk heeft ze er snel minder last van!

En jij hopelijk vandaag nog een echo!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dinsdagochtend voor het eerst getempt, maar maandagavond was hij al heel warm en huilerig (niet getempt, dacht dat het door weekend kwam =>bij mn zus geslapen ivm sinterklaas). Dit is dus sowiso dag 4, mogelijk dag 5
    Eerste 2dagen eigenlijk alleen maar illen slapen en nijntje kijken, gister wel zitten spelen maar naarmate de dag vorderde werd hij hangeriger
    ontlasting: haast niet gehad omdat hij niet wil eten. Drinken/plassen heel veel
    kiezen: geen idee, mag nooit in zn mond kijken.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, en het is gelukkig ook niet elke nacht zo, maar nu dus een paar nachten achter elkaar.
    Kunnen we alvast wennen aan de gebroken nachten straks ;)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier goed geslapen. Werd wel wakker om 5 uur met een overvolle blaas, en daarna slecht in slaap kunnen vallen. Maargoed, zo lekker een bakkie koffie nemen.

Maar eerst even kammen!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik zou denk toch ff bellen, anders zit je straks weer met het weekend.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn slaapt trouwens nog steeds, zo lang slaapt hij anders nooit.

Hoorde hem om half 8 wel een beetje rommelen, dus snel gedoucht en sindsdien is het stil.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @nelta: hij heeft tot nog toe 2x pcm gehad en dat was woensdagochtend en woensdagavond voor het slapen
    @groot bed: voorlopig niet aangezien dat hij dan gelijk op de hoogslaper moet (die echt hoog is) dus zo lang mogelijk peuterbedje
    @nelta, tijd dat ukkie komt?
    @sm: super! goed gedaan! en suc6 met jaylinn!
    @bel: tja, je weet maar nooit he:D je kan ook slaappauze tussendoor nemen:D

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat een luxe zeg... Renske was om 6 uur al van de partij en had nog gepoept ook :$ doet ze normaal nooit 's ochtends, maar gisteren heeft ze het fenomeen roggebrood ontdekt (toen zat ze verstopt dus ik vond het best)... :D ze vind het heerlijk. Toch maar een beetje op letten :)

Heerlijk, 's ochtends om 6 uur met je zwangere neus en maag een dedderige poepluier... ;)

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    niet alleen het weekend, zodra we vol zijn wim weer vol aan gaan varen omdat we eigenlijk dag eerder moeten komen lossen. Dan ga ik denk zo maar ff eigen ha bellen voor advies, als die zegt dat ik ergens langs moet komen zoek ik er hier wel 1 op. Zal ik daniel wakker maken dan nu om nog keer te tempen?

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekker toch! even tijd voor jezelf!

evenstar, fijn begin van de dag zo:D

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou hem laten slapen en nu bellen en het verloop tot nu toe uitleggen. Mijn gok is dat ze het niet enorm alarmerend vinden omdat hij wel drinkt en goed plast. Misschien kan je wat advies over het wel en niet krijgen en ook wat te doen als je straks weer op het water zit. Het is vooral voor je gemoedsrust, je valt die mensen echt niet lastig, het is hun werk!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Altijd fijn zo'n poepluier op je nuchtere maag..........

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Idd ff lekker laten slapen nu en straks tempen bij wakker worden. En dan gewoon bellen voor advies. Misschien heeft hij wel last van zn keel. Stijn drinkt dan ook heel veel.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hij is wakker geworden en heeft nu 37.4 dus is weer goed. Bel wel zodra hij weer koorts heeft.

1geluk, het laden loopt erg uit. Zijn komende nacht pas aan de beurd dus heel de dag nog de tijd

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mooi dat hij geen koorts heeft nu.

Hier nog steeds een slapend mannetje, zou bijna gaan kijken of het wel allemaal goed gaat daar.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, dat zou kunnen, maar nee, als me vent slaapt, dan slaapt hij ook goed hihi:p.

Wat betreft Daniel, zou toch wel even bellen. Al is hetmaar voor je eigen gemoedsrust!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah jakkie. Ik weet nog wel dat ik bij de zwangerschap van Fabiënne echt kots en kotsmisselijk werd als Dinand een poepbroek had geproduceerd. Ik moest echt met een emmer naast me die luiers verschonen, want ik bleef gaan! Bah!

Deel Deze Pagina