Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mammamia, ja heerlijk "geknuffeld" hoor hihi:p. Hier komt het er ook niet altijd van hoor, maar hier weet het mannetje altijd wel weer iets dat ik wel zin krijg hihi:p.

Gup, goed van je dat je toch gebeld hebt! Hopelijk is er niets raars aan de hand en is hij inderdaad gewoon ziek en heeft hij een griepje te pakken. Ik moet even afkloppen, maar Dinand is gelukkig bijna nooit ziek. Laatst zijn oren een keer, maar echte koorts heeft hij bijna niet.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voel me nu alleen een zeur omdat er qua gedrag niks meer te merken is:)

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gup ik denk altijd maar zo.. bellen voor advies kan altijd en je word gerustgesteld!

bel nog beestjes gevonden tijdens het kammen!;)

sm fijn dat j zo opknapt! hopelijk belt de vk je snel!

evenstar lekker hoor op je nuchtere maag en zwanger!

hier was ik al om 6.45 wakker maar had heerlijk geslapen!

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    goodmorning!

Ladytijger: ik zeg meisje

Namen: vinden jullie meisjesnamen echt moeilijker dan jongensnamen?! ik vind jongensnamen zo vaak echt niet leuk, of niet passend bij mij. Daarbij, als wij ooit een jongen krijgen zal ik het grappig vinden als die naam ook met een T begint. De meiden heten ieder met een L en de ouste jongen dus met een T. Maar dan zal het ook weer niet op S, A of Y moeten eindigen.

SM: fijn dat het beter gaat met jaylinn. dat ze nu zo anders klinkt he. hoe was het bij de vk of moet je nog?

Ninja: fijn dat je weer lekker thuis bent!

Guppie: was ook een compliment hoor :D

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja moet er wel ff aan wennen hoor hiihih!!

Ik wacht nog op telefoon... ze zou bellen vandaag. Net weer wat bloedverlies gehad dus hoop dat ze snel belt, wordt er een beetje nerveus van.

6. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    liggen jullie nog in IJmuiden? zo ja dan weet ik wel een goede huisarts..

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Bedankt voor je openheid. Voor mij persoonlijk gaat dit veel en veel te ver en buiten dat, ik mij er absoluut niet in kan vinden, ben ik het hier ook absoluut niet mee eens.

MAAR, en nu volgt het allerbelangrijkste hierin: als jullie dat wel hebben, vind ik dat dat gerespecteerd moet worden. Maar ook, en dit bedoel ik het in het algemeen, moet er binnen onze maatschappij ook begrepen worden dat mensen zoals ik, zich hier niet in kunnen vinden en ook dat moet gerespecteerd worden.

Tot slot vind ik, wederom persoonlijk, dat mijn kinderen zelf moet kiezen wat zij willen. Ongeacht wat ik belangrijk vind.

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Sorry, dit is niet bedoeld om de woede op de hals te halen maar hoezo:

zo is het wel?! Dat betekent dus dat als wij niet leven zoals god dat wilt, wij leven volgens de duivel?

Als God zo goed is he, waarom is er dan zoveel leed in de wereld? of is dat dan omdat wij leven volgens de duivel?

Sorry maar ik snap het even niet. En bovengenoemde is dus juist de reden dat ik niet geloof.

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: dat is fgijn voor jullei dat er zondag een doop is binnen jullie gemeente, kan je kijken inderdaad hoe het is.

Nogmaals, ik respecteer jullie keuze hoor ;) Hoop oprecht dat jullie een mooie dienst hebben voor Etienne tegen die tijd

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    officieel is het velsen-noord, volgens google. Heb nu de dichtsbijzijnde opgebeld

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Das in de buurt!! hihih

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm tja, hoe ga ik dat duidelijk uitleggen...
    Vooral over dat leed in de wereld vind ik zelf ook moeilijk te begrijpen en om het dan aan anderen uit te leggen... Mag ik er nog even over denken hoe ik dat het beste kan typen?

btw, het is ook niet mn bedoeling hoor om je te willen bekeren:D Ik kan goed snappen dat er mensen zijn die niet (willen/kunnen)geloven en zeg daar ook niks verkeerds over.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    idd:)

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    * verder lezen*

Ik begrijp voor de gene die hun zoon en dochter hebben laten dopen waarom, na het lezen van guppies stukje. Nog steeds niet aan mij besteed maar eerlijk is eerlijk, begrijp het nu beter.

Gekletst: zo leuk! :d

Mamamia: leuke spam van je nichtje en ze lijkt op Etienne vind ik

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: shop ze vandaag! ga je voor dat jurkje? die was echt leuk!

Laura: beterschap! wat zei de ha?

nelta: knuf!

16. Mammamia, ben jij eigenlijk nog "ziek" thuis?

SM, fijn dat Jaylinn zich beter voelt. Hoe is het met jouw bloedverlies, heb je al een afspraak voor een echo?

Nelta, hmm lekker zelfgebakken koekjes. En ik denk dat er bij jou een meid komt.

Back, heb je ook een voorspelling qua geslacht voor mij? Ben benieuwd!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou t was net nog best wat... (tenminste t lijkt al gauw veel op toiletpapiertje natuurlijk). VK heeft nog niet gebeld, dus als ze om 13.00 uur nog niet gebeld heeft, bel ik zelf nog even op...

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: gefeliciteerd met je certificaat!

Evenstar: oh, dat is nou wat noemt: goedemorgen mama...

Guppie: fijn dat Daniel koorts vrij is meid maar zal het wel in de gaten houden. knuf!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    meldplicht!!! haha baby zit nog binnen. Ben gisteren vroeg naar bed gegaan sliep zo. Alleen werd wakker van de storm daarna van de buurman zijn auto want het alarm ging een hakf uur af!(waarom heb je een alarm als je hem toch niet hoort pffff) en sem werd om 5.30 al wakker. Hij is nu bij oma dus kan ik lekker kletsen hier. Buik is een stuk rustiger nu

20. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: mag ze yoghurt? en soep? afgekoeld natuurlijk ;) zielig die foto's moppie!

Bloempje: knuf!

Gup: ik zal toch even bellen

Deel Deze Pagina