Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    o niet gezien. Ik heb geen kaartjes gehad. Zouden ze dat doorsturen? Anders bel ik het zh wel effe. Erg lief van je!!!

Fijn dat het beter gaat met je!

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik zeg nog steeds: ZWANGER!;)

3. mammamia

Jah bel ze maar ff of ze het dan naar je huisadres willen opsturen, is wel zo leuk;)

Jah, ben ook echt blij dat het beter gaat! Zie alles weer een stuk positiever.

Jij sterkte met alles!

Kga ff een wasje ophangen

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heb net gebeld ze sturen de post door hihi ben benieuwd!!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, weer thuis.Kuur meegehad tegen ooronsteking. Het was geiiriteerd en omdat we naar frankrijk moeten wat meegehad

6. mammamia

Ik ben uiteindelijk bij de veromoda geslaagd:

| veromoda.com

Stond me erg mooi (ook volgens vriendin hihi) met een zwarte legging en bolero maakt het het af. Nu nog kijken welke schoenen ik erbij doe...

7. mammamia

Leuk!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  9. mammamia

Goed dat je gegaan bent dan...

Beterschap!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    deze vind ik idd veel leuker!!! ik zeg fototje als je het aan hebt haha

11. mammamia

Jah, kon ik mooi mijn vetrolletjes op mijn buik verbergen omdat het in het midden een beetje gepoft is hihihi...

12. Zo wij zijn alweer thuis en onze buikjes zitten alweer vol. Manlief moest overwerken, dus heb daar net op weg naar het kdv ook maar een bakje uit de vriezer afgegeven.

Wij hebben ook maar een kliekje uit de vriezer gegeten, komt die ook nog eens leeg. Ik wil hem het weekend gaan ontdooien.

13. Het gesprek op het kdv was goed gegaan. Ze zijn heel tevreden over hem! Fijn om te horen.

14. Leuk jurkje zeg! Daar past mijn buik misschien ook nog wel in. :D

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Toch wel spannend morgen de echo... me buik is ook best opgezet nu... En ben misselijk, zo dus maar ff wat eten maken.

De kids zijn beetje vervelend, Devin is druk en moe dus gaat zo naar bed. Jaylinn wil van alles eten maar toch ook weer niet *zucht* nu eet ze een broodje en beetje lauwe soep... Daarna gaat ze ook naar bed.

@ Bloem fijn dat t goed was op kdv!! hihih had ook niet anders verwacht!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem zegt zijn naam haha

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, fijn dat alles goed was!

hihi, sem is ook wel makkelijke naam he, wel leuk als ze het zelf kunnen zeggen! Hier zegt hij daatuh (daantje)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, lydia ligt tegen dr pop te kletsen:D vrolijk meissie!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gatsie, schoonouders komen morgen en blijven ook nog eens eten. Aangezien we de post moeten hebben (rekeningen etc) zit er weinig anders op dan ze te alten komen omdat we zelf geen tijd hebben om te gaan rijden. Maar heb er dus echt totaal geen zin in! Eerst wilde ze het niet doen want schoonpa zit zonder werk en het was te duur om te rijden etc. Maar omdat wij de post gewoon echt moeten hebben heeft wim besloten om reiskosten dan te vergoeden. Ben ik het over het algemeen ook al niet mee eens omdat ik WEET dat het naar andere dingen gaat, zoals kleren voor schoonma die ze maar 2x aantrekt. Wilde ze het eerst nog niet omdat ze dachten dat schoonzusje+vent niet mee mochten:( toen wim zei dat dat geen probleem was zei ze: ja en waar moeten ze dan eten? DUH!!!! als schoonouders hier kunnen eten kunnen die 2 er ook nog wel bij hoor, moet toch alles nog maken. Vertelde wim even later dat hij nog nieuwe visjes had gekocht, zegt schoonpa dat hij er over denkt om ook een aqurium te gaan kopen:$:x pfff, als hij al geen geld heeft om naar ons te rijden, dan zal hij zeker wel geld hebben voor een aquarium:( Kan er zo slecht tegen he! Lopen altijd te klagen over geld en dat s-pa zonder werk zit. Maar ondertussen... sma koopt nieuwe kleren, s-pa heeft zo ongeveer elk jaar een ander (en nee, niet omdat hij ze in de prak rijdt...) ik denk: besteed je geld dan wat nuttiger! Hebben ze vorig jaar erfenis gehad, en wat gaan ze kopen...een andere auto! om na paar maanden tot de conclusie te komen dat de wegenbelasting etc toch wel hoog is met zo'n zware auto dus gaan ze maar weer op zoek naar een ander...

20. Leuk he, dat doet Sam ook sinds een tijdje. Alleen zegt hij Nam ipv Sam.

Deel Deze Pagina