Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin gaat ook steeds meer praten, als ik z'n luier verschoon, zegt ie: pipie en pakt t z'n piemeltje vast hihih kleine dondersteen, echt aan t ontdekken.
    Hij had van de week op kdv gepoept in bed, had ie de hele boel onder gesmeert... bahhh!!
    Gek op bumba, zegt ook pinpi (= pinguin) zo grappig... kleine boef!

De kids liggen lekker in bed, ik ga zo ook op bed liggen, ben kapot!! En ook misselijk hoewel ik net wel goed gegeten heb. Heb leuk magazine van MvM gekregen dus ga die lekker lezen. En beetje tv kijken.

Morgen echo, later in de ochtend bij me ouders kerstboom enzo ophalen... En dan in de middag huisje beetje in de kerstsfeer brengen.

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedenavond,

@bloem: mooi dat ze tevreden waren over je mannetje, altijd fijn om te horen!

@sm: spannend morgen echo. en lekker dat D. alles had ondergesmeerd, heb ik ook eens meegemaakt op het kdv en is geen pretje om als leidster schoon te moeten maken hihi. Al kan ik beter tegen poep, dan tegen kotst...

@gup: wat een toestand met je schoonouders. Hoe doen ze naar hun kleinkinderen? Gaat dat wel leuk?

@naam zeggen: Etienne zegt ook zijn naam, toch knap met zo'n moeilijke naam en vandaag had oma hem zijn achternaam er ook nog bijgeleerd. Wijs mannetje hihi

@dopen: ik was vanmiddag bij manlief in de winkel en vroeg of hij het nog aan zijn ouders had verteld dat we Etienne laten dopen. Ja zegt ie vanochtend tegen mijn moeder van: ma, ik moet nog wat belangrijks vertellen... o zegt ma: nou, Etienne vertel jij het dan maar... (volgens mij dacht ze dat ik weer zwanger was). Nou zegt manlief: we laten Etienne dopen. en het enige wat ze gezegt had is: OK!

volgens manlief reageerde ze een btje afwezig. Vanavond heb ik daar gegeten en ik dacht: ik begin er maar niet over. Maar heb van hun ook helemaal niks gehoord van, we hoorden dit of dat... ik weet wel dat hun er niks mee hebben (al hebben ze manlief en zus ook laten dopen vroeger), ik had toch wel iets meer verwacht... kben erg benieuwd of ze uberhaupt van plan zijn om te komen. Op onze bruiloft zijn ze ook geweest, dus ook in de kerk... Ik wacht het dan maar rustig af...

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Zo het dagje Ikea en beterbed zitten er weer op.
    Voor Bram een 1 persoonsbed gekocht. En verder bij de Ikea een kledingkast voor Bram gezien. Die mijn schoonouders waarschijnlijk zondag met het busje van mijn zwager gaan ophalen. Samen met nog wat spulletjes voor Bram zijn kamer. Hij krijgt straks echt een leuke jongenskamer en dan kan het ledikant etc naar een andere kamer voor de nu nog buik bewoner. :D

Back ik vind idd meisjes namen lastiger.
    Ik ben er toch wel aardig mee bezig op een meisjes naam te vinden. Misschien ben ik er toch onbewust van overtuigd dat het een meisje is.:(
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige langere namen ook wel mooi vind maar manlief dat weer niet. Ik vind Fabienne ook een hele mooie naam ( goede keus bellie:D) maar manlief dus weer niet.
    This zo moeilijk.

Ninja fijn dat het nog rustig in je buik is.

Mamamia leuk jurkje van veramoda. Zal je vast goed staan.

Sm gelukkig ben je morgen uit de onzekerheid en weet je hoe het gast met de kleine frummel.

Pnir lief kerstboompje hoor :)

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Nelta: nou zat te bedenken dat wij hetw eekend aan klussen nog mee konden pakken toen dus dat zal dit weekend 4 weken geleden zijn dus. dus zal na het weekend wel komen ;)

SM: succes morgen!

5. mammamia

Ojah pnir idd een lief kerstboompje hihi...

Komt vast goed met de meisjesnaam joh, uiteindelijk denken jullie allebei: tadaa dat is em... nu nog ff afwachten wat het natuurlijk wordt:D

Ik heb ook heel lang de naam Fabienne mooi gevonden en vindt hem nog steeds mooi, begrijp me niet verkeerd. Maar Tom had jaren terug een collega die zo heette en ik heb nu ook een collega die zo heet, dus vindt hem voor ons niet meer zo heel speciaal. Daarom heb ik em aan Bellie voorgesteld hihihi... ik vond het leuk bij Dinand passen... en wij zijn van de Franse namen;)

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Mamamia ik vind ook sommige Franse namen mooi

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ninja: geniet van het sinterklaas vieren.

Pnirmal: leuke boom hoor. en ik begrijp je wel maar kan mij er persoonlijk niet in vinden. wat er vaak geschreven wordt zoals je zegd he.

mamamia: weet ik hoor ;)

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ld: zal ook mij niets verbazen als je zwanger bent hoor.

Gup: hier ook nog even, beterschap voor daniel!

Mamamia: mooi! zal je inderdaad erg mooi hebben gestaan!

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Bloempje: toch altijd fijn te horen dat je kids het goed doen toch. en als je nog een kerstjurk zoekt (of andere zwangeren) ik heb er nog eentje voor " zwangere" in de aanbieding ;)

SM: sterkte met de kids.

Ninja: leuk is dat he :D

Guppie: begrijp je gevoel erg goed. dikke knuffel en sterkte!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Supermummy, succes morgen bij de echo. Zal voor je duimen.
    En gezellig de kerstboom.

Mammamia, bij ons is ook niet iedereen met dopen geweest toen, met het trouwen wel idd.
    En leuk jurkje.

Ninja, leuk he als ze hun naam zeggen. Stijn doet het ook sinds kort, bijvoorbeeld als hij een foto van zichzelf (van nu) ziet, is het er een van vorige jaar dan is het een baby :D.

Gup, beterschap met Daniels zn oortjes.

@namen, hier ook meisjesnamen lastiger, maar dat komt denk ik omdat we graag een korte, stoere namen willen en die zijn nu eenmaal makkelijker voor jongens. Mammamia, bij jullie achternaam past ook een goed een franse naam, maar wij hebben een Hollandse achternaam en dan vind ik het ook leuk om een Hollandse naam erbij te doen.

Hier net bij mn ouders geweest en daar meegegeten. Stijn was echt super gezellig en lief aan het doen. Echt genieten deze leeftijd.
    Morgen vertrekken mn ouders naar Australie, raar idee dat als ze terugkomen de baby er al is. Lijkt allemaal nog zo ver weg. Bij mn schoonzusje ook nog niks, dus ze missen ze waarschijnlijk alle twee.

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: nou dat vind ik dus ook echt niet kunnen hoor zoals je schoonouders nu doen! en ik mag toch hopen dat ze gewoon komen! ookal ben je het er misschien niet mee eens, het is wel je kleinkind en als jij bij wijze van spreken mij had uitgenodigd was ik uit respect voor jullie ook gewoon gekomen. ik bedoel, kom op he.

12. Ik heb net 2 draagdoeken besteld... Waarom 2? Ik kon niet kiezen!
    Erg he? Maar heb even op MP gekeken en ze vragen nog veel geld voor tweedehands doeken, dus als ik er 1 niet mooi of fijn vind hoop ik hem op MP wel kwijt te raken.

13. Ladytijger, ben benieuwd naar de stoere jongens kamer straks!! Wij zijn ook begonnen met de nieuwe kamer.

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    * ego bericht*

mannetje zal vanavond komen en het weekend hier blijven. mijn ouders hebben vanavond en morgenavond een feestje. Afijn beld ebegin van de avond op dat zijn ex hem ahd gebeld over de oudste. die doet het heel slecht op school. afijn, of mannetje met hem wilde praten. belde mannetje dus net om te zeggen dat T de oplossing heeft door (tijdelijk) bij mannetje te gaan wonen. T was bij mannetje thuis dus dit moest nog besproken worden met de ex zelf.
    Wat denk je? belt mannetje dat hij morgenochtend pas komt hoogstwaarschijnlijk want zijn ex is op een kerstmarkt in het dorp en als zij thuis is, moest die maar langs komen om het te bespreken!

AAAAAAAHHHHH gewoon door de hele situatie dan he.

En als klap op de vuurpijl is het algemene beldag lijkt het wel! iedereen belt ineens vanavond. krijg ik dus ook uigerekend mijn achternichtje aan de telefoon ( wel de leuke maar heb bewust afstands genomen van iedereen dit jaar)

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    sorry

* einde ego bericht*

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat voor een heb je besteld??

17. mammamia

Nee, bij ons zal ook niet iedereen met het dopen komen. Maar opa's en oma's, broers en (schoon)zussen/zwager zou ik wel fijn vinden. Van mijn kant komen ze sowieso, maar weet niet of schoonzus en zwager komen. Toen ik het vorig jaar over belijdenis had, zei ze dat ze daar zelf niet achter stond, dus waarschijnlijk ook niet kwam. Maar ik neem aan dat als haar neefje gedoopt wordt, ze toch wel komt. Ik snap het hoor, maar kan me er wel een btje kwaad om maken. Doe het dan gewoon voor je broertje/neefje...

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Back, dikke knuffel.

19. mammamia

Knuf voor jou!

20. mammamia

Tjah, op de 1 of andere manier hebben we het bij mijn schoonouders niet tot nooit over dat soort dingen. en als we het er over hebben wordt er een btje lacherig over gedaan en nooit eens serieus. Dus ik begin er bij hun al niet meer over. Wij zingen hier thuis altijd een Christelijk liedje met Etienne voordat we gaan eten en Tom vind het prima om daar aan mee te doen. Als we bij mijn ouders zijn kan ik dat gerust doen en bij mijn schoonouders natuurlijk ook, heb ik ook weleens gedaan... maar ik voel me dan altijd een btje beladen als ik het daar doe. Bah!

Deel Deze Pagina