Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik zit op skype met schoonmoe, ik kan het niet laten om er wat over te zeggen, dus ik ga nu vragen of ze ook van plan zijn om te komen de 15e... ik ben benieuwd...

2. mammamia

Eerst ff over koetjes en kalfjes en dan stel ik DE vraag zo wel...

Ojah, mijn schoonzus en nichtje zijn vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis! Het gaat goed:D

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fijn dat ze weer thuis zijn. Weet je al wanneer jullie er heen gaan?

En ben benieuwd wat je sm zegt.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  5. mammamia

Ik heb net gevraagd: Komen jullie ook de 15e... hmm... het hoge woord is eruit... ff afwachten wat ze zegt...

6. mammamia

Nee, nog geen idee wanneer we er heen gaan. Ik wil ze ook niet belasten. Het liefst natuurlijk zondag en anders donderdag. Maar mijn broer doet daar een btje rustig in... mijn neefje zagen we pas na een week... hmmm...

Oooh.. mijn schoonmoeder zegt wat terug op skype... ff lezen...

ze zegt: 15 januari? Tom zijn verjaardag? (die is de 16e jarig) hihi... dus ik ga nu zeggen... nee de doop van Etienne!

Ik stuur dit terug: [21:01:26] Steph28: jah ook. maar sochtends doe ik belijdenis en daarna wordt Etienne gedoopt. Tom vertelde dat hij dat vanochtend had verteld aan jou/jullie

Ze zegt nog niks...: ... duurt dan weer ff voordat ze wat terug typt... waarschijnlijk vanavond laat ofzo. met oh ik was tv gaan kijken...

Ik hou jullie op de hoogte...zucht...

7. Ik vind ze zelf ook helemaal super!! Kan niet wachten om er met ons beebje in rond te lopen, heb helemaal kriebels. hihi

Die rekbare zijn wel heel fijn voor die hele kleintjes!

Ik heb deze genomen omdat ik die denk ik steviger kan knopen ivm mijn bekkenproblemen en aangezien sam al een zwaargewicht was denk ik dat deze 2e ook aardig aan de maat zal zijn en dan zijn ze al snel zwaar voor een rekbare doek denk ik.

8. Ze zal toch wel komen Mammamia, zou ik echt raar vinden als ze dat niet deed.

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    nou dat bedoel ik dus met het respect voor elkaar, ik vin dit dus niet kunnen van je schoonouders.

En wat je zegt over mensen die misschien niet komen, je kan toch komen als je weet dat het belangrijk is voor die gene.

10. mammamia

Jah, ik weet het niet...

Toen ik een halfjaar terug zei dat ik in het nieuwe jaar belijdenis ging doen en ik vroeg of ze ook kwamen zei ze: ja, maar wij zijn geen lid van de kerk... nou en! dat hoeft ook niet. Kom gewoon voor mij! Net zoals op ons trouwen, maar daarna nooit meer echt over gehad...

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja dat had ik ook begrepen. Ik ga eerst kijken of dit bevalt en dan kan ik altijd tzt een geweven halen.
    Heb stijn trouwens wel eens gedragen met 8 maanden met een rekbare doek en dat was goed te doen. Maar stijn was ook niet zo zwaar.

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: succes! en ja dat zal HET excuses zijn voor nu" ik was tv kijken.

Bloempje: hou je ze allebei. eentje voor je zoon en eentje voor je dochter straks. Nee grapje. Ik weet het echt niet zeker bij je.

13. mammamia

Nog steeds niks geantwoord, dus ik zeg: zou wel mooi zijn dat opa en oma er ook bij zijn voor het mannetje met een hartje erachter... eens kijken of ze daar 'snel' op reageert...

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ben benieuwd. Hoop voor je dat ze gewoon komen.

15. mammamia

Zal vast wel, maar toch de manier waarop het nu gaat daar hou ik dus niet van... Het maakt me onzeker...

Ik ga ff tv kijken, ff wat afleiding, zit nu elke keer op skype te koekeloeren of ze al gereageert heeft...

Jullie horen het wel...

16. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: misschien begrijpt ze het niet zo goed, wat het allemaal inhoud ect.

He meiden, over mijn verhaal he, wat vinden jullie als buitenstaanders van het idee dat de oudste van 14 bij mijn mannetje gaat wonen? je moet weten dat mannetje om 6 uur vertrekt naar zijn werk, dat T dan alles alleen moet doen om naar school te gaan ect. en dat als l en ik er straks komen te wonen het eigenlijkk inhoud dat dit op mij aankomt.

ik begrijp wel dat die bij mannetje wil wonen hoor. heeft die altijd gezegd. mannetje en ik zijn open over alles wat we vinden en denken en vragen de kids ook wat ze ervan vinden ect. dat gebeurt " thuis" niet. Daar is mama's nieuwe vriend gewoon in gaan wonen en zijn dochters zatten vorige week, terwijl mannetje's kids bij ons waren, ongevraagd gewoon op T's zijn kamer aan het slapen. dat soort dingen.

maar ik heb ook zo iets van als T inderdaad straks bij mannetje woont, dan is ex elke minuut van de dag voor de deur om te kijken of het allemaal goed gaat. nu geen probleem maar straks als l en ik er wonen wel het is wel allemaal in hetzelfde dorp. nog wel want wij willen daar weg en desnoods dus met ALLE kids erbij. wat ze zelf willen.

graag jullie idee erover

17. Ik had vanmiddag nog een foto voor je gemaakt met de webcam maar je was al weg, en nu weer hahaha nu weet ik nog niets.

18. Back, die zoon van zou ik niet zo'n problemen mee hebben. Z'n ex die dan continue op de stoep staat wel.

19. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Thanks! dat is ook precies mij punt. T is een schat, ook voor L en hij wil heel graag een broertje :D. hij vind mij ook helemaal geweldig voor zijn vader.

ja ik wil daar dan ook echt weg. Ze zijn nu samen praten, al een tijdje daarom was ik even weg maar ben der nu :D

Deel Deze Pagina