mamamia je hebt het er wel uit moeten trekken! maar ze komen! had leuker geweest als ze gewoon gelijk hadden gezegt dst ze kwamen! nelta veel plezier in de dierentuin! pnir het was jullie keuze toch! ouders kunnen zo moeilijk doen! T ligt op bed. Vriend aan het werk. ik vanmiddag even een uurtje werken. verder weinig!
Gup, ja ik vind het wel jammer dat ze weg zijn, maar het is nu eenmaal zo. Mijn moeder baalt vooral volgens mij. Stijn kan trouwens de naam van de baby ook al zeggen . (maar bij ons is die niet zo moeilijk en Stijn heeft nog niet door dat dat de baby is, dus het is nog wel veilig ) (skype is een soort van bellen via internet, ook met webcam en zo) Hier lekker ff naar Blijdorp geweest. Het is echt super weer en Stijn had het reuze naar zn zin en hij kan nu ook een hoop dieren benoemen. Moet zeggen dat ik echt geniet met die tijd nog met zn drieen. Straks als de baby er is, zal dat vast ook zo zijn, maar dit is ook heerlijk. Mannen zijn nu ff boodschappen doen en ik ben bezig met mn boxkleed. Vanmorgen ook nog ff wat lintjes gekocht, zodat ik van de restjes stof label/knisperdoekjes kan maken.
zo ff een snelle spam van Silvijn, ben ook zo druk geweest!! Silvijn wilde eigenlijk 24-7 op de arm bij mama vanwege de krampjes, ja ook in de nacht. Met een mini meisje erbij die mama ook nodig heeft weinig tijd over. Nu ligt Benthe nog te slapen en Silvijn ook, buiten mijn armen om!!!!! Wow.........En eindelijk brabbel geluidjes, lachen en baby zijn. Ook lekker is dat het gewoon vergoed wordt want jee, best duur die pepti! Ga ook nog proberen bij te lezen en wie weet kan ik zelfs nog een keer reageren!! hahaha Mijn excuus bij voorbaat lieve mensen! Oja, Benthe vind haar broertje echt heel erg lief en is ook bezorgt om hem, betrek haar er ook veel bij en leg alles uit. Ook samen de voeding gehaald bij de apotheek en verteld waarom dan heeft de baby minder pijn en huilt minder, misschien gaat hij dan ook wel lachen!) Benthe kijkt me dan echt serieus aan en begrijpt meer dan je zou denken hoor. Ze wil hem ook graag kusjes geven en kent de geluidjes al precies, weet wanneer hij gaat krampen, een huiluurtje heeft, de speen wil, een vieze broek heeft, de fles wil en nu komen de leuke geluidjes er dus bij wat Benthe erg vrolijk stemde! Heerlijk meissie heb ik. Vanmorgen werd ze zingend wakker en Silvijn lag naast me te snurken in zijn eigen bedje, oh dan voel ik me zoooooo rijk hé!!
De vk heeft net gebeld, bloeduitslag was binnen, hcg was 1074 past bij zwangerschap van 5 weken, dus hoef geen actie meer te ondernemen, oftewel een vmk. Wel bloedverlies in de gaten houden... en vooral lekker onder de douche of met kruikje in bed liggen.
Reageer vanaaf even wat beter, komen net terug van de stad! maar ik zag op hyves een verdrietig poppetje bij sm staan, toen wist ik al genoeg. meisie wat enorm rot zeg, weet niet wat ik moet zeggen! Het was jullie zo gegund ondanks dat dit een complete verrassing was! wilde je een hele dikke knuffel geven en huil maar lekker meid! Hopelijk lucht dat wat op!
Bedankt meiden, maar gek genoeg was het een bevestiging van mijn gevoel... vanmiddag behoorlijk moeilijk gehad en ook maandag dagje vrij genomen. Moest het wel even uitleggen, want anders kon het niet... ze hadden er wel begrip voor. Alsof dat nog niet genoeg is voor vandaag, heeft Jaylinn sinds anderhalf uur koorts, eerst 39.1 en na zetpil 38,9, dus ziekenhuis gebeld en moeten toch even langs komen om 19.20 uur. Zal je altijd zien dat als je gebeld heb ze ineens praatjes krijgen...
Thnxx meiss!! Tis ook enorm vervelend en rot... maar maakt me ook onzeker, twijfel wel een beetje of ik niks fout gedaan heb... heb t vruchtzakje vanmiddag verloren en deze was leeg... schrale troost op de zere plek... Vanmiddag wel rugpijn en wat buikpijn, maar nu nagenoeg niet veel meer, op bloedverlies na... Dus hopelijk is alles weg.
Ach lieverd, een leeg vruchtzakje, daar heeft echt geen mens invloed op. Verdrietige pech, foutje van de natuur... ik vind het heel rot voor je. Maar niet de schuld bij jezelf leggen!!!