Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sm ow en nu j ook nog!! Het is niet jou dag! :( hopelijk is het met J goed!

Anders ben je even in de keuken en heeft Thijs een chocolade kerstbal gepikt, opengemaakt en een hapje genomen... maar als ik binnen kom gewoon doen alsof er niks gebeurd is.. hoe kon hij weten dat het eten was.. aan de andere ballen komt ie niet..

Vriend is naar de mc.. ik heb sinds gisteravond zo een trek in een big mac.... Haha ik kan niet wachten! hmm

vanavond avondje alleen vriend gaat met vrienden naar de film! ik heb een grote zak met maltesers gekocht ... laptopje, tv .. ik kom de avond wel door!!

vanmorgen een soort bal die erg gespannen was gevoelt in mijn onderbuik. en nu nog steekjes zo nu en dan en gevoelig.. misschien krijg ik wel een buikgriep.. hoewel ik dat laatst nog gehad heb...

ik ga op me eten wachten .. tot straks!!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @tonka, mooi ventje!
    @sm: dikke knuf!
    @zo, schoonouders zijn weer weg. Twas gezellig. Schoonma heeft zelfs geholpen met afdrogen:D schoonzusje + man waren er ook bij, was wel leuk! En gelijk weer van paar babydingen af:D Ow, en ik kreeg een compliment dat ik lekker had gekookt:)\
    nou, ik ga danemans omkleden, dan kan die zo naar bed. Is moe, heel verkouden en heel huilerig

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ld, volgens mij hebben ze daar een neus voor. Stijn pikt ook overal het eten tussen uit en geniet van je maccie. Ik krijg manlief niet zover om een nieuwe mc flurry te halen.

Supermummy, succes in het ziekenhuis en groot gelijk dat je maandag een dagje vrij hebt genomen.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bij de dokter was het oke, hij denkt dat nog na sleep is van operatie en ze moet echt heel goed en koud drinken/waterijsjes eten... als maandag niet verbetert moeten we naar ha... *zucht*

Heb nog ff de vk gebeld vanavond met mijn vragen, en ze bevestigde ook dat het niet voorkomen had kunnen worden, eigenlijk een natuurlijk oplossing omdat er tijdens aanleg iets misgegaan is... Ik wist het ergens ook wel, maar als het om jezelf gaat wil je toch graag die bevestiging hebben...

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

super m knuffel meis. En beterschap met Jaylinn. En idd het ligt niet aan jou je had het niet kunnen voorkomen. Knuffel.

Ld idd kinderen hebben een neus wat betreft lekker eten. Was je boos of moest je eigenlijk er wel om lachen ik zou het laatste doen lachen en het lekker laten op eten haha.

Nelta jammer dat je man niet nog iets lekkers wilt halen hij moet eigenlijk wel hihi. Hij mag je lekker verwennen.

Hier ga zo me bedje in met de laptop en een dvdtje kijken ben zo sjaggo. Waarom weet niet. Heb wel het zuur dat om hoog komt ach ja ik ga schone schijn kijken even lekker lachen. Misschien buurt het me wat op.

Tonka leuke foto van je nieuwe spruit ziet er leuk uit. En fijn dat Benthe de lieve zus is. En idd die pepti is idd duur ben blij dat ik het nooit heb hoeven gebruiken wel fijn dat hij het er nu goed op doet. Dat scheelt de helft.

Gup zo te lezen was het bezoek van schoonouders mee gevallen dat is fijn. En beterschap met Daniel. Hoop dat die kuur snel aanslaat.
    Fijne avond verder en een dikke knuffel aan wie het verdient. Allemaal dus.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Joepie toch manlief overgehaald :D

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Pnir .. ik moest erg lachen! De dondersteen hij had t zo stiekem gedaan!

Gup wel altijd leuk om een compliment te krijgen!

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    nelta lekker! ik zit echt vol! het was zo lekker! als ik er nu aan denkt loopt weer t water in mijn mond! maar der kan niks meer bij!

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Cars Posterbehang- Muurdeco4kids

Hey meiden vanmiddag hebben wij dit posterbehang besteld voor Bram zijn kamer. 1 muur word dus bedekt door deze poster en de rest houden we dan wat rustiger. Bram vind heb nu al te gek en roept al steeds cars:D

Verder de nieuwe baby kamer zo goed als leeg gemaakt.
    Dus dat word straks behangen over een paar weken als we weten wat er in mijn buikje huist.

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Sm het it jullie idd niet mee. Hopelijk knapt je meisje snel weer op. En mag jij je ook weer lichamelijk wat beter voelen. Dikke knuf

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gaaf, Stijn is ook Cars fan.

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ik ben er ook zo blij mee ik vind het zelf ook erg gaaf.

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik heb trouwens mijn neefje van 14 vanmiddag naar huis gestuurd.

Hij kwam wat brengen leuk en gezellig.

K zit lekker met haar baby pop te spelen en geeft ze zoentjes, zegt hij in eens zo ze zit lekker te bekken.:( Pardon zeg ik wat zeg je ze is een jaar je gaat dat toch niet tegen een een jarig meisje zeggen. Ook al snapt ze dat nog niet, Ik zeg ga maar naar je moeder. Ja sorry zegt hij ik maak maar een grapje ik zeg van deze grapjes ben ik niet gedient?

Ben ik te hard geweest?

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Cars is ook leuk hihi. Arun heeft maanden die dvd gekeken autos alles er van gehad. hihih. Leuk dat behang dan ook.

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    pnir ik zou daar ook niety zo blij mee zijn ... deze leeftijd zeggen ze alles na en je moet oppassen met wat er gezegd word.
    Ik heb zo`n broertje die de hele dag het woord k*nker gebruikt! maar laatst zei T iets wat er erg op lijkt!!! ik heb m ook weggestuurd!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, ik zou daar ook niet blij mee zijn.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

pff gelukkig begrijp je me.

Vorige week met sinterklaas zegt in eens mijn zusje pleur op tegen iets. Ik zeg zusje lief let jij hier heel snel even op je worden.

Ze is toch al een typ die plat haags na doet. Tiringleiers kanker en dat soort worden. Heb ze al gewaarschuwd let op.

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    vind ik ook op de woorden letten het zijn net papegaaien!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Daar zou ik ook boos van geworden zijn. Zeker omdat K nu een leeftijd heeft waarin ze alles gaat overnemen van anderen. Je kunt je afvragen wat hij voor een voorbeeld heeft, maar een kind van 14 is natuurlijk in een heerlijke puberfase waar ze zulke dingen van school krijgen enzo.

Deel Deze Pagina