hihihi, zwanger soms?! Ik heb ook zo'n rare vage trek in dingen met kaas Net stukje kaas en worst gesneden en gegeten, wel misselijk maar ja dat ben ik ook als ik niks eet...
Ben nog met de was bezig. Wel de was die ik vanmiddag gewassen heb hoor hihi. Ben bijna klaar, even paar dingen strijken.
Bij de zwangerschap van Devin at ik veel augurken met ham en boterhamworst hihih en veel mandarijnen!! Nu al ach tis bijna 9 uur!
Hoe denkt hij er precies over dan? Want; als hij niet wil kan je hem niet dwingen voor een tweede te gaan. Maar daarentegen; als jij wel een tweede wilt kan hij jou niet dwingen je er bij neer te leggen!! Jullie hebben beide evenveel recht te krijgen waar je van droomt en daar moet je zeker net zo lang over praten tot jullie allebei vrede met de uitkomst kunnen hebben.. Kus!
Ik vond het zo vreemd dat ik ineens niet meer kon quoten waar ik gebleven was maar jullie waren stiekem al verhuisd naar een nieuw topic.. Hoe abonneer je jezelf eigenlijk?
Lila, volgensmij kan je dat ergens aanvinken bij je gebruikers instellingen! Zo, hehe, ben klaar met die enorme was. De taak aan manlief is om het op te ruimen whaha. Ik ga zo ook lekker een zak chips open trekken.
@ Lilalief, bij deze gedaan. Toch? @ Navond. @ Lilalief, jep. Misschien dat we er ooit nog eens over gaan hebben. Nu ff niet. @ ff terug lezen.
Hoi hoi hier ook even smul tijd. Restje gebakken aardappelen gemaakt aardappelen van gisteren mmm lekker hihih had zelfs nog een beetje pindasaus over mmm. Smikkelse allemaal.
@ Brocoli stampot met spekjes. Ook erg lekker (en makkelijk) @ Oh en eh... pompoen stamppot. (eerst pompoen tot snot koken en dan door de aardappelen mikken en dan pureren die hap. Knoflook en uien poeder erbij. Of evt vers wat geglaceerde uitjes erbij)
Hoi Hoi, Kom ook ff een abbo nemen. Met mij gaat het met vallen en opstaan. De ene morgen heb ik huilbuien en voel ik me depri/stemmingswisselingen en de andere dag (zoals vandaag) voel ik me wel aardig goed. Ben vandaag bij mijn schoonouders geweest. Op tijd opgestaan, 1,5 uur een wandeling gemaakt met mijn schoonmoeder en smiddags heerlijk een uur in bad gelegen. Vanavond E. opgehaald bij het kdv. Hij was voor het laatst op de babygroep en is nu over naar de peutergroep, het gaat zo hard... zucht... Morgenochtend met E. zwemmen en daarna komt mijn moeder om me gezelschap te houden. Ik merk wel dat ik het nodig heb om iemand in de buurt te hebben om me een btje met E. te helpen. Ik ben gewoon een btje overwerkt denk ik en natuurlijk met die medicijnen gerommeld, dus dat moet ook weer ff stabiel worden. Maar als ik me zo voel als vandaag dan komt het wel weer goed... maar die stemmingswisselingen zijn ook zoooo vervelend, bah! Hopelijk slaan die medicijnen snel helemaal goed aan. Ben wel voorlopig thuis, moet nog ff niet aan werken denken... Heb lang niet alles terug gelezen, want jullie hadden teveel gekletst! Jammer donder dat je een witte test had, maar idd geen bloed geeft moed... Succes! Voor de rest een dikke knuffel en ik probeer zo nu en dan mee te lezen, maar reageren zal niet altijd lukken! Denk aan jullie! XxX
Mammamia: Doe lekker rustig aan meisie. Vind het erg goed van je dat je er wel gewoon op uit gaat. Thuis blijven en gaan zitten piekeren schiet je helemaal niets mee op. Herken het wel hoor wat je zegt! Ook ik moest er in mijn "slechte" tijd niet aan denken om alleen thuis te zijn! Had liever iemand om me heen die me kon helpen en die me een beetje afleiding gaf. Het komt wel goed, vooral in jezelf blijven geloven he! Je weet me te vinden als er iets is! Dikke knuffel!