Tja kon dat maar... rustig aan doen! *zucht* Jaylinn is net uit bed en heeft een temp. van 39.5 en dat nu al in de ochtend... net kinderafdeling even gebeld voor advies en hun denken niet dat het een na sleep van de operatie is... dus zo weer doktersdienst bellen... houd t nou nog niet op!!
Tjee meid, het zit je ook niet mee he! Zijn je ouders trouwens op de hoogte dat je een vmk gehad hebt of niet?
bijgelezen, reageer niet, ziek, wim ziek, daniel en lydia snotverkouden dus euh...wie zorgt er voor ze vandaag... Juistem, moeders mag weer opdraaien dus ga maar op pcm leven vandaag. sm, voor jou wel heeeeeele dikke knuf!
Nee zijn ze niet van op de hoogte! Zit idd niet mee, nu snel naar HAP! Neem iig geen genoemen met nasleep operatie!
Supermummy, succes bij de hap. Het zit idd niet mee zo. Bellie, nog niet echt heel zenuwachtig. Maar gisteren dacht ik bijvoorbeeld dit is waarschijnlijk het een na laatste weekend met zn drieen en dan komt het ineens toch wel erg dichtbij. Irritant is dat he zo'n kriebelhoest s nachts. Ik heb dat ook altijd als mn neus dicht zit, dan slaap ik ook zo slecht. Gup jullie ook beterschap met de hele ziekenboeg.
Nou volgens ha heefft ze een griep te pakken... hmmm maar helemaal geen symptomen van griep oid. Maar goed hou d'r wel in de gaten en als niet vertrouw ga ik wel weer... maar naar mijn idee is het geen griep.
SM, Renske had vorige week ook een paar dagen flinke koorts. Verder niks, behalve weinig trek. Geen diarree, niet overgegeven ofzo, gewoon hangerig en rond de 40 graden koorts. Dat was een griepje volgens de HA. Door de operatie is haar immuunsysteem misschien wat verzwakt, het is natuurlijk ook precies rot seizoen voor allerlei bacillen :x Sterkte ermee! Je krijgt het wel allemaal tegelijk op je bordje geplempt he? Kunnen je ouders misschien komen helpen, zodat jij echt even met de beentjes omhoog kan? Hoe gaat je vriend met dit alles om?
Beterschap met Jaylinn. Moet zeggen ook ik vind het apart na haar operatie dat ze daar niet even verder na kijken. Wat je zegt het zou wel daar van af kunnen komen. Als je het niet vertrouwd gewoon weer gaan. Er staat niet voor niks in de papieren als ze binnen een bepaalde tijd koorts krijgen dat je de afdeling terug moet bellen en dergelijk dus ik snap wat je bedoeld het kan namelijk wel van de operatie af komen. Sterkte ermee. Verder niet echt bij gelezen. Heb heerlijk uit geslapen werd wakker om 11.30 was wel even lekker maar de dag is al om dus haha. Fijne dag allemaal en tot vanaaf.
@ Evenstar ja hou haar gewoon goed in de gaten... en geef gewoon weer ff max aan pcm, miss drinkt ze dan ook wat beter. Ze ligt nu lekker te slapen. Moest net ff iets ophalen bij me ouders, en heb het toen ook verteld. Ze reageerde wel positief en vonden het vervelend, herkennen het omdat me moeder ook ma heeft gehad maar rond 3 maanden pas. Gelukkig weten ze het nu, dus hoef ik er ook niet meer omheen te draaien oid. Net ff lekker warme choco met slagroom op! Was ik wel ff aan toe. Verder zo ff woonkamer verbouwen en kerstsfeer creeeren in huis. Verder eigenlijk weinig, gewoon mezelf even beetje verwennen hihi!
sm arme j! gup beterschap daarzo! pnir lekker zo lang slapen een keer! bel gaat goed met jou ook? nelta en ninja.. nog geen aankomende baby`s? hier hou ik een gespannen onder buik. krampen en steekjes worden minder.. Verder luie zondag heerlijk! tot later!
Goedenavond, Zo ff btje terug lezen, mannetjes zijn ff boodschapjes doen (supermarkt is van 16-20 open)... Pffffffffff, kheb me toch een last van mijn onderrug. Kheb het al wel vaker gehad sinds/na de bevalling, maar het lijkt steeds erger te worden. K loop al wel een tijdje bij de fysio, daar ben ik donderdag ook geweest. Maar het is er helaas niet beter op geworden Ben wel blij dat ik nog ff niet aan het werk ben met de kids, zou niet weten hoe dat zou moeten met zo'n gevoel in mijn rug. Ik heb Etienne vandaag ook echt niet getild, maar ja hoe moet dat als Tom er niet bij is? Kan ik ook via de dokter nog ergens terecht komen om te kijken hoe en wat met me rug of is de fysio het enige wat zou moeten helpen? Bah, wordt er moedeloes van... *einde geklaag*
Jah ach, mijn schoonouders komen wel hoor. Maar het ging niet echt van harte... ach jah, ik moet me er maar bij neerleggen dat het op dat gebied niet 'klikt' tussen ons... voor de rest prima band met ze hoor! Komt goed Op mijn rug na is alles weer prima met mij. De medicijnen doen weer hun werk en ik is weer in positieve gesteldheid Ik ben nog niet aan het werk. Ik denk dat dat de laatste week voor de kerstvakantie weer halve dagen worden en in het nieuwe jaar weer verder gaan kijken. Maar ik zou opzich zo weer aan het werk kunnen, maar ff rustig aan opbouwen. Thnx voor asking! Jij nog ff sterkte met de laatste loodjes en je lijstje die je nog af moet maken! Fijn dat Aidan zo lief zelf kan spelen. Hier gaat dat altijd moeizaam...
Meeting: Ergens in januari Locatie: Indoorspeeltuin Utrecht (moeten er toch een keer naartoe?! hihi) Tijd: 10uur Wie gaat er mee??? * Knorretje84 (21, 22, 28, 29) * Guppekop (7, 14, 21, 28 mits in de buurt) * Nelta (14, 21, 28) * Super Mummy * Back (uh...aleen de 28ste en 29ste...) * Mammamia (7, 21) *
"workshop" taarten bakken bij Super Mummy!!! (zie je dit nog steeds zitten???) Tuurlijk geen probleem Wanneer: Door Super Mummy te bepalen Wie wil er mee??? * knorretje84 * nelta * mammamia * * Ik neem aan dat dit zonder de kids is?
@tonka: wat een schatje zeg die Silvijn! @sm: sterkte met J. en natuurlijk met je eigen verwerking van wat er is gebeurd. Ga je het je ouders nog vertellen? @gup: beterschap daar! @knor: hoe was jullie dagje dierentuin? @nelta: spannend hoor voor jou, het komt nu wel erg dichtbij he? Ben zo benieuwd naar wat jullie uiteindelijk voor naam hebben gekozen en welk geslacht natuurlijk @pnir: lekker hoor zolang uitslapen. en terecht hoor dat je je neefje uit huis hebt gezet. Wat een taalgebruik. en die zus van je kan er ook wat van, zou ik niet accepteren als mijn kind erbij is. Hou er sowieso ook zelf persoonlijk al niet van, dus laat staan met kleine kindjes in de buurt! Zo, vanavond lekker rustig aan doen en hopelijk is mijn ruggetje morgen wat beter, maar ik heb er een hard hoofd in. Zelfs met omdraaien in bed doet het pijn en dat heb ik nog niet vaak meegemaakt...
Supermummy, hoe is het nu met Jaylinn? Nog steeds hoge koorts? Mammamia, balen van je rug. Ik zou met de fysio overleggen of hij je evt door kan sturen. Hier behoorlijk last van krampen en steken, kleintje is ook heel druk op zoek naar een uitgang volgens mij, maar weet niet zo goed waar . Verder ook regelmatig harde buiken nu, maar nog geen echte weeen hoor. Zal wel voorwerk zijn, daar heb ik bij Stijn niet echt last van gehad. Ik vind het wel een beetje spannend worden hoor, dit doet al best wel pijn, hoe gaat dat straks ooit goed komen met de bevalling......
Vervelend als je last hebt van je rug mammamia. Hopelijk is het snel weer over. @ knorretje ik herken het gevoel ik wil nog zoveel doen pfff bij sem was alles vroeg klaar nu heb ik minder tijd gehad en is veel blijven liggen en nu kan ik niet veel meer. Ik zoek het huis ook niet meer uit eigenlijk. Gelukkig is voor de baby alles klaar. @ nelta bij een tweede kun je heftige voorweeen hebben zei me vk! En misschien komt deze wel gewoon voor de 40 weken haha het kan zomaar gebeuren nu! @ dierentuin leuk zeg!! ik zou ook wel graag een dagje weg willen had me er wel op verheugd in me verlof. Maarja misschien na de bevalling weer. @ hier vandaag weer veel last van me buik. Kan soms amper lopen. Heb niet veel gedaan vandaag sem was super vervelend bij ieder dingetje was het huilen en slapen wou die ook al niet! Hopelijk gaat het morgen beter mijn mama komt rond 13.00 smiddags nog een echo laten maken van de baby ben wel benieuwd
Ninja, hier had ik bij Stijn ook heel het huis gedaan, nu valt het reuze mee. Wel lekker in de weer met Stijn, vind ik eigenlijk veel belangrijker nu en voor de baby is in principe alles klaar. (alleen mn tas moet ik nog ff definitief inpakken, moeten nog wat spulletjes bij). Ik kan me trouwens niet voorstellen dat deze nu al gaat komen. Blijf wel harde buiken houden, maar echt regelmaat zit er niet in. (tussen de 3 en 10 minuten) Steken en krampen komen volgens mij meer van mn bekken.
Mammamia: ja ze weten het... Nelta: heb haar niet meer getempt, wel met zetpil in bed gelegd en ze viel vrij snel in slaap... Hier: nogal last van buikkrampen... gisteren het 'vruchtzakje' al verloren... nu nog af en toe wat kleine stolsels... iemand idee hoelang die pijn mag aanhouden? VK zei dat t een paar uur zou duren... morgen belt ze me over hoe het gaat...