Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @mamamia, is het dan niet iets bij je baarmoeder wat doortrekt naar je rug?

@sm, knuf voor jou!

@ nog ziek, allebei koorts. Maar moeten eigenljik vannacht door dus wim gaat zo aflosser bellen zodat wij tenminste vannacht allebei kunnen slapen. Wim gaat vanmiddag ook nog even liggen terwijl ik stuur en ik...vanavond pas weer...Maar wim was ook om half3 weer gaan varen;)

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Als eerste heel veel sterkte!
    En tegen de weeenachtige pijn helpt iboprufen erg goed! Ik had dat met mijn laatste MK ook, die pijn en ibo werkte toen prima...

Nogmaals sterkte en probeer je rustig te houden vandaag!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het waren gelukkig geen weeen want na het bad zakte ze af! heb straks nog een liggingsecho ben benieuwd.

sm sterkte

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ninja, veel plezier met je echo straks!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    laura, bij jou alles goed? al bezig met kamertje ed?

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Sterkte SuperM, je krijgt het wel te verduren hè!?
    Ik hoop dat ze anders nog even checken of er niet iets achtergebleven is, bij mijn MA moest ik 2x gecuretteerd omdat na de eerste keer een prop bloed weeen veroorzaakte.

Hoe voel je je nu??

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb pcm ingenomen en ben op bed gaan liggen met warme kruik... t leek iets minder te worden maar nog wel duidelijk aanwezig. Voel me ook erg beroerd, net weer grote stolsel verloren... tussentijds blijven t kleine... kan soms niet eens zitten van de pijn...

Zometeen belt vk me terug... dus hoop dat ze even kunnen checken idd. Ben t vruchtzakje zaterdag al meteen verloren... :(

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hier gaat het wel oké, af en toe wat last van emobuien...en nu weer snotverkouden...maar dat gaat wel weer over...

het kamertje staat al klaar! nu alleen de aankleding nog...en dat is het lastigste...afgelopen weekend hebben we een badje enzo gekocht..en een badcape, dekentje voor in het ledikantje en een lakentje en zo van dat soort frutsels...van een nicht kreeg ik een enorme zak met oa hydrofiele doeken enzo...ideaal! en ook daar zaten nog 3 dekentjes in en badcapes enzo...

woensdag komt de kraamzorg voor intake dus dan kan ik nog even vragen wat er nog nodig is...

ik kan trouwens ook mijn meisje nu van de buitenkant al voelen...dat is toch vroeg of niet:$? vanmorgen werd mijn hand al weggeschopt..:D
    wel erg bijzonder steeds hoor...dat geschop in mijn buik...

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk he laura, dat trappen! hier voelde ik daniel ook zo rond de 20weken aan de buitenkant (17weken eerste x binnen)

10. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ja is echt geweldig en zo snel al! ik ook bij ong 17 wkn binnen en nu bij bijna 21 aan de buitenkant...en dat terwijl ik niet echt slank ben ofzo...placenta ligt wel aan de zijkant, dat scheelt natuurlijk wel...
    ik voel haar ook al iedere dag!

wat dat betreft blijf ik genieten...

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nog niet goed met mijn rug, zit nu weer met een warme kruik tegen mijn rug aan. Etienne is bij schoonouders, voelde me echt schuldig, ze passen al zoveel op de laatste tijd. Maar ik moet echt ff rust houden en als ik dan toch weer met Etienne in de weer ga schiet dat niet op. Het naar bed brengen laat ik nu ook aan manlief over, maar als hij er niet is moet ik wel... erg lastig dus. Scheelt wel een hoop dat ik niet aan het werk ben, anders had ik dat nu ook echt niet gekunt. Vandaag of morgen weer naar de fysio en assistent van de ha gebeld en gevraagd wat ik moest doen... 4x daags 2 pcm's (ibuprofen mag ik helaas niet vanwege de medicijnen), rust houden, warm houden en als het gaat tintelen in mijn benen/ ik niet meer goed op voeten of tenen kan staan, dan aan de bel trekken. Maar ze denkt voor nu dat het gewoon overbelast is... bah!

Dusss, baby zit er nog? Had maar zo gekund dat je van8 aan het bevallen was hihi... succes bij de gyn morgen!

12. mammamia

Meisje toch, ik heb zo met je te doen... heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jou. en hoe is het nu met J.?

13. mammamia

Geen idee, ik hou het in de gaten! Al is de pijn bij mijn buik nu wel weer weg. Vanochtend trok het naar mijn bil. Ik denk dus gewoon overbelaste onderrug...

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Met J. is het goed, vrolijk en heeft goed gegeten en gedronken... ligt net in met.
    Helaas heeft D. nu koorts, erg verkouden, looporen en ontstoken oogjes...
    En dan mezelf nog... *zucht*

15. mammamia

Het zit je ook niet mee!

Is vriendlief er om het van je over te nemen of zijn de kids bij je ouders?

Nogmaals sterkte!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja die is er en vangt de kids goed op, ik lig al hele ochendt in bed... Gelukkig kunnen en doen we ook dit samen.

Alleen begint mijn werk weer te zeiken, had eigenlijk vandaag moeten werken, maar heb afgebeld, wel uitgelegd... maar nog niet veel begrip.

17. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    alle zieke kindjes mama`s beterschap!!!

lila wat klote zo veel geld!!

ninja fijn dat het geen weeen waren!

nelta bij jou ook fijn dat de kleine nog zit!

sm sterkte!! hoe is het met J?

Bel wat leuk met z`n vieren uit eten!

sorry ik ga even zeuren!
    Ik blijf hier pijn in mijn onderbuik houden! Kon er gister avond niet van slapen, en dan ligt me vriend heel hard te snurken.. heb hem een paar goeie porren gegeven .. werd er zo geirriteerd door! nu nog steeds gevoelige onderbuik.. het is niet mijn ontlasting want dat gaat makkelijk. en als ik opsta doe het ook zeer alsof ik langs een beurse plek ga ! ik ben die buik zat!
    einde gezeur!

T is erg lief! lekker met zijn garage aan het spelen!

nu even huishouden doen.. en vanmiddag even 3 uurtjes werken ...

doeggg!

18. mammamia

@gup: beterschap allebei!

@laura: heerlijk zeg dat je je meisje zo goed voelt. en wat mooi op tijd dat de kamer al staat. Laat je tzt ff wat foto's zien, wij zijn erg nieuwsgierig:D

@lila: misschien een 'rare' vraag, maar jij had toch vaak problemen met je schoonmoeder? Hoe gaat dat op dit moment? Hoe doet ze naar Lila toe? Schoot me ineens weer te binnen...

@pnir: Arun nog thuis gebleven of lekker naar school gegaan?

@hier: ik ga weer ff wat anders doen, weet me soms geen houding te geven met die vervelende rot rug!

19. mammamia

Meen je niet? Wat een stelletje rotzakken daar. Als je je zo voelt en zeker met wat er gebeurd is, is begrip zeker op zijn plaats. Waar zeiken ze nu dan over?

en fijn dat jullie samen zijn!

20. mammamia

@ninja: heb jij nog een btje lekker geslapen?

@ld: wat vervelend toch van je buik. We hebben hier allemaal onze eigen kwaaltjes op dit moment, het lijkt wel besmettelijk hihi...
    Ik zie dat je op dag 26 zit van je cyclus en je 40 aanhoudt. Misschien toch eens testen over 2 dagen? You never know...

Deel Deze Pagina