Ja hoor, beebje zit nog lekker binnen. En ik herken je gevoel wel. Vind het ook niet altijd leuk om Stijn nu weg te brengen, maar ik merk wel dat ik op die dagen echt aan mn rust toe kon en aan andere dingen hier in huis. Jammer dat de ha verder niets voor je kon doen.
Ld, ik zou een deze dagen ook maar eens een testje wagen denk ik. Supermummy, dikke knuffel meid. Het zit ook allemaal niet mee en laat je werk lekker l#llen.
Ik had eigenlijk moeten werken deze week, en dat ik geen dagen meer heb enzo... En kan me niet ziek melden omdat ik al aan de 10% afwezigheid van school zit... als ze geen begrip hebben, dan hebben ze echt pech want ik kies nu even voor mezelf en mijn gezin!!
ik doe pas de 15de (op mijn verjaardag) een test.. Maar ik denk niet zwanger te zijn! Dit heb ik niet bij T gehad! het blijft gevoelig en doet soms echt zeer. zelf niezen voel ik!
Je moet ook even aan je zelf denken! zijn ze gek geworden op je werk! Het is niet niks wat er gebeurd is!!
Wat je bij T. niet voelde, kan nu heel anders zijn he. Iedere zwangerschap is anders. Met dat niezen heb ik bij E. wel gehad, dus het kan maar zo... De 15e is ook al over 3 dagen Maar goed, het kan natuurlijk ook wat anders zijn...
het kan altijd wat anders zijn! Het zit wel echt laag midden van me buik schaambot .. soms ook wel wat krampje steken naar links en recht.. gister avond veel pijn ook rechts. we kunnen niks anders dan wachten ... blijft het een week aanhouden bel ik ff de dokter want paracetamol doet niks.. en ik mag niks anders...
Ja, alleen op de dag dat hij naar het kdv is voelt het alweer heel anders dan een dag als ie onverwachts naar opa en oma gaat. Hun hebben ook hun dingen te doen. Maar gelukkig genieten ze er ook weer heel erg van! Het vervelende nu is dus, dat het huisje wel een schoonmaakbeurt kan gebruiken en ik dus bijna niks kan. Dus eigelijk een btje een verloren dagje! Maar goed, mijn rug krijgt nu wel rust en dat is het belangrijkste op dit moment! Ja zou niet weten wat de ha dan nog zou kunnen doen? Kan in ieder geval morgen bij de fysio terecht en ze zou nog bellen als er vandaag nog een gaatje vrij was...
We hebben bij de argentijn gegeten hier in waddinxveen. Is altijd erg goed eten, leuk personeel en live muziek.
Hihi, geniet nu nog maar van dat getrappel, straks zijn het trappen en doen ze pijn whaha. Zo rond de 21 weken is (voor mijn doen) wel normaal. Dinand kon ik met 20 weken voelen, en Fabiënne voelde ikmet 18 weken al aan de buitenkant. Maar het is inderdaad heel erg speciaal en bijzonder.
Lt. Ik denk eigenlijk ook dat je zwanger bent. En hoop het ook eigenlijk voor je.Hihi. Lilalief beterschap. Super m meis wat een ellende allemaal. Zou toch bellen en je ziek melden je zit midden in je miskraam, Je lichaam en je zelf hebben echt tijd nodig om aan te sterken. Kan je je ha er niet achter zetten of verloskundige. Knuffel in elk geval en nu beterschap met Devin. En fijn dat je vriend ook lekker mee helpt dat scheelt de helft. Mamamia het gevoel van schuld gevoel herken ik. Ik ben blij als k woensdag,s een donderdag.s naar het kdv is dan kan ik echt even wat voor me zelf doen heb dat echt nodig. Ik schaam me niet meer om het te zeggen. Ben blij dat kdv bestaan. Zo als je weet mijn fam vangt de kinderen zelden op. Ninja fijn meis dat het toch geen weeeen waren. En succes met de lig ging,s echo. Nelta Stijn ook even weg lekker he kan je ook nog wat dingen doen en nog even genieten van de rust, word straks weer druk zat met een baby er bij. Zijn je ouders veilig aan gekomen in Australie? Belliebel leuk he uit eten en ook heel fijn dat de kinderen zo lief waren dat smaakt natuurlijk naar meer. Laura je kan idd nu al wel de baby van buiten voelen zeker als je een achterliggende placenta hebt. Arun voelde ik pas heel laat, bij hem had ik een voorliggende placenta. Karishma voelde ik al met 12/13 weken van binnen echt het vlinder gevoel kriebelen en zo van af een week of 20 ook van af buiten ze kon behoorlijk te keer gaan daar binnen haha. Zo net een bakkie gedaan bij me zusje. ( Arun is naar school) en daarna de pepernoten van me zusje aan de eendjes gegeven met Karishma. Daarna haar lekker op schoot genomen en kerstliedjes gezongen en ze viel zo in slaap hihih. Heerlijk. Vanavond met Arun naar voetbal training leuk even uit. En verder straks koken en zie wel weer wat ik verder doe. Niks denk even genieten dat er een naar school is een naar zijn werk en een die slaapt. Me time. Fijne dag allemaal. Als ik iemand vergeten ben alvast sorry. Nu ik dit tik ja wel ben wel iemand vergeten. Gup meis beterschap en dat jij en Wim ook snel opknappen. Rot griep brrr.
Is zo'n warmtepleister geen idee? Kun je bij de drogist krijgen, en volgens mijn moeder schijnt dat heerlijk te zijn voor je rug!
Pnir ow wat lijkt me dat lekker al T weer is in mijn armen in slaap viel! Gebeurde laatst 1 keer bij papa!
Gup: beterschap voor jullie allemaal! Er heerst echt een enorme rotgriep momenteel. Heb ook al 2 keer buikgriep gehad in een maand tijd. Alles behalve fijn! Probeer lekker rustig aan te doen he! Zo ben weer bij! Gisteravond lekker optijd in bed gaan liggen. Heb wel lekker geslapen, alleen paar keer wakker geworden van die rot kriebel in me keel. Als dit aanhoudt van de week maar even de dok. bellen. Word een beetje moe van dat hoesten. Afijn, plannen vandaag...eeeeeehm strakjes naar schoonmoeders toe. Dinand zijn haar laten knippen. Is hard nodig! Even stukkie wandelen en daar eten. En dan is het dagje alweer bijna voorbij. Zal zo even kijken of de foto's van Dinand gelukt zijn hihi.
Gup even hier wat ben jij een fantastisch plan aan het uit werken bij de lounge. Echt een mooi gebaar en hoop dat het je lukt om een aantal gezinnen te kunnen verassen. Top meis.