Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk dat ik na me verlof bij de mac ga solliciteren haha echt erg maar mij boeit het niet zo wat ik doe wil gewoon wat geld verdienen. Tot nu toe word met harde werken met me papieren ook niet beloond

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had steeds zin in kibbeling toen ik nog niet wist dat ik zwanger was

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb trouwens net ook een big mac op haha had ik wel verdiend vond ik. beetje jammer nu ben ik misselijk

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Die heb je ook verdiend! Kibbeling is ook lekker. Ik wil ook altijd zelf geld verdienen .

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ld, wanneer kan je testen? elke dag zin in bigmac is niet erg normaal:D

trouwens, welke maat hebben jullie ukkies nu? daniel zit met alles in 92, behalve met jas/skipak, daar heeft hij echt 86 van nodig? een maat kleiner dus, vind ik maar raar! of zal ik hem te weinig aangeven:D

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga mn bedje opzoeken, tot morgen!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dan handelt jouw schoonmoeder vanuit haar eigen angst in plaats van haar verstand, en daar doet ze jullie mee tekort.

Ik hoop dat je het kunt gaan bekijken als een tekortkoming vanuit haar kant, hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte ermee!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De moeder van Frank is 70 en zijn vader is 61

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het geloof is iets waar je eigenlijk niet over in discussie moet gaan (en dat geldt dus ook voor je schoonmoeder).
    Het heet het geloof omdat het gaat over iets waar jij in wilt geloven, wat het ook is.
    dat doe je samen met anderen die in hetzelfde willen geloven, of alleen.
    Daarom valt er ook niet over te discussiëren, want als jij in roze olifantjes gelooft en jouw schoonmoeder in groene hondjes dan komen jullie daar nooit uit.

Zij zal los moeten laten dat jij het anders doet dan zij, of dan zij het graag zou zien.
    Dat is jouw keuze en wat je ook kiest; het is goed!
    Jij bent de mama van Etiénne en jouw man is het er mee eens, dus er is geen probleem.

De enige tip die ik je nog kan geven is om kort nog iets te zeggen over wat je wilt, en benadrukken dat je open staat voor verandering wanneer Tom of Etiénne in de toekomst toch anders kiezen.
    Zodat ze zich goed beseft dat je helemaal niemand wilt dwingen of iets op wilt leggen..

Discussie aangaan of een ellenlang gesprek is denk ik veel te energievretend en ik vrees dat je er niets meer mee opschiet dan dat je er moe en emotioneel van wordt en je onbegrepen voelt.

En lukt het allemaal niet; meis het is háár tekortkoming en niet het jouwe, bedenk dat bij alles wat ze doet om jou drempels voor je voeten te leggen.
    Niet reageren is vaak de beste en makkelijkste oplossing.

Let it be.. ;)

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Slaap lekker allemaal!!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee hoor, een trouw-ma, net als de mijne.. ;)

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Daar zijn we toch (ook) voor!?
    Helaas ben ik te laat met mijn raad ;)

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ach meis dat is zwaar!!!

(veel fruit eten, van suiker uit vruchten krijg je stevige baby's heb ik me door de VK laten vertellen.. ;))

Ik hoop dat de kleine meid goed gaat groeien!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat naar, zo geven ze jou niet de kans om het even erover te hebben, en dat ze het met je man bespreekt geeft me een heel naar gevoel.
    Mijn schoonouders doen dat ook, dat komt over alsof ze een kliekje willen vormen met hem, alsof hij nog hun kleine zoontje is die ze willen sturen/beïnvloeden.
    Een beetje volwassene zou het gesprek aangaan met beide, jullie horen nu toch samen!?

Bah, sorry ik wil helemaal niets aanwakkeren wat niet bij jou leeft maar ik kan hier niet zo goed tegen!
    Het zal mijn eigen ervaringen wel raken..

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heb ik iets gemist?

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ai!! Ik wil ook!!

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Kijk, bijna een hele pagina vol LiLaLief. :D

Truste!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zie lounge;)

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Gup, Stijn zit in 86 nu, al ik heb ik het idee dat hij daar wel snel doorheen gaat. Ik koop nu nieuwe dingen maat 92 en dat gaat vaak ook aardig, alleen vorige week een spijkerbroek gekocht die van zn kont afzakt…

Pnir, Arun nog ziek?

Ninja, Sem was toch ook niet groot en ik denk dat ze je echt niet tot 42 weken laten doorlopen. Vaak als kindjes in de buik niet meer goed groeien worden ze ook gehaald. Maurits zn achterneefje was 1800 gr met 36 weken (is toen gehaald), maar die doet het nu super goed.
    En op dit termijn zijn die groeiecho’s niet heel betrouwbaar meer.

Hier, nog steeds een zeurende kies en pijn met kauwen. Normaal zou ik hier niet voor bellen, maar ga het nu wel ff doen straks, want ik heb geen zin om in de kraamtijd met nog meer kiespijn te zitten.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok, 11 uur bij de tandarts. Help :(:(:(

Nu is het vaak die ene kies die ook voel, maar ook wel eens in mn kaak. Dus het kan ook vanuit mn holtes komen, maar ja eerst maar eens dit uitsluiten. Heb de laatste paar dagen ook regelmatig dat er wat in zit, dat ik er amper uit krijg gestokerd, dus ik denk toch een gaatje of iets daar.

(hoop alleen wel dat ik verdoving mag, als dat nodig is)

Deel Deze Pagina