Ga nu naar m'n bedje, ben kapot! Vandaag weer voor het eerst sinds 2weken gewerkt pff dat merk ik wel. Meteen weer overgeven vanavond.
Mamamia rustig aan meis. En heel goed dat je er wel op uit gaat. Een dikke knuffel en denk goed aan je zelf knuf.
Als we zo door tikken als vandaag en gisteren zitten we zo in deel 12 Kunnen we natuurlijk proberen voor 2012 net rond de jaar wisseling zou leuk zijn haha Maar we hebben een hoop gekletst vandaag.
Jah, ik merk wel dat ik erop uit moet gaan/afleiding moet zoeken. Soms heb ik daar niet altijd zin in en blijf ik het liefst tot een uur of 12 in mijn bed liggen. Maar daar wordt het ook niet beter op, dus geef mezelf een schop onder men kont en ga lekker dingen ondernemen... Komt wel goed schatjes Ik ga nu op bed! Weltrusten X
zo, nog ff stukkie varen, dan zijn we in wemeldinge en kunnen we gaan pitten! Morgen weer laden en als we weg kunnen gaan we visjes kopen! wim roept al 3jaar dat hij aquarium wil dus die krijgt hij nu voor zn verjaardag
aargh! zaten flimpje te kijken, word wim opgeroepen op de marifoon door een bekende dus dat gaat wel weer ff duren
jawel, maar marifoon is verplicht om aan te hbben als je vaart en telefoon is wim het niet mee eens alsik die uitzet Maar ze raken te ver uit elkaar gelukkig, tbegint te kraken
Goedemorgen, Gup, Daniel wordt tweetalig . Hier was het zo grappig toen we in Oostenrijk waren als wij dan Stijn riepen, zaten mensen ons regelmatig aan te kijken, van wie noemt zn kind nu zo. Ze hadden in het ziekenhuis ook geen idee hoe ze het moesten schrijven, lange ij kennen ze daar niet. Mammamia, dikke knuffel en idd er lekker op uit gaan. Ik heb er nu ook niet altijd puf voor, maar het is zo lekker om er ff uit te zijn. Leuke foto had je trouwens op FB. Lila, als je een berichtje plaatst heb je automatische een abbo. @vreetbuien, hier ook wel eens last . Durf ook eigenlijk niet meer op de weegschaal, zie het na de bevalling wel weer. Hier vandaag 37 weken en mag dus nu officieel bevallen al denk ik dat de kleine voorlopig nog wel prima zit daar binnen. Komt wel allemaal erg dichtbij zo, best wel spannend. Ben ook nog niet echt met de bevalling bezig en eigenlijk ook niet echt met die schisis, best raar van mezelf. Wel ben ik soms bang dat hij of zij toch meer mankeert; echo was verder goed, maar dat is natuurlijk geen garantie. Verder hoop ik dat na de bevalling de kleine snel mee mag naar huis en niet hoeft worden opgenomen op de kinderafdeling. Plannen voor vandaag, zo ff lekker douchen en een rustig ochtendje verder. Vanmiddag als Stijn op bed ligt ook ff slapen, want ik lag er een beetje te laat in gisteren en daarna ff langs mn oma.
leuk he zingend wakker te worden die kinderen. K stond mamamaaaaaaaaaaaaaa vanmorgen en dan begint het circus meteen van ik wil eten en ik wil drinken en ik wil dat Zo mijn vrije dagje k naar het kdv en wat ga ik doen. Thuis begeleidster komt straks als het goed is en dan van alles en nog wat doen. Vanmiddag arun thuis het is natuurlijk woensdagmiddag en vanavond met Arun naar de voetbal echt zin in nottt haha. Fijne dag allemaal,