Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hello,

even bijlezen:

mamamia: thanks voor de knuffel. T, mannetje en ik komen er wel uit hoor ;) ga even verder lezen hoe het gesprek is eggaan met je schoonouders.

SM: heo is het nu met je?

Intratuin: ja gisteren "even"geweest :D waren pas half 6 thuis :D maar we hebben alles nu voor een prachtige boom bij mijn vriend thuis en L heeft een nijntje kerstboom gekregen.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou ik bedoelde de laatste 3 weken van mijn zwangerschap, kan je je nog herinneren, jeuk vanaf week 33, die zwangerschapscholestase?
    Ik heb 3 weken voorafgaand aan de bevalling niet geslapen!
    (met uitzondering van die 2 nachtjes dan..)

Dit keer heb ik 95% kans op dezelfde ziekte..

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ninja: mega dikke knuffel voor jouw!

mamamia: leg het dan lekekr naast je neer meid. knuffel!

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    gup: heb jouw idee van voedselbank ect niet doorgekregen. vertel!

Ninja: ik zal even bellen, de regels zijn veranderd.

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ld: zal mije cht niets verbazen als ej zwanger was maar ik houd mij in met mijn opmerkingen om je niet teleur te stellen.

Lilalief: ik egef je helemaal gelijk inw at je tegen mamamia adviseerd.

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ladytijger: fijn dat alles goed was/is!

maat 92: heir ook en beneden ook evel te wijd. echt een mager ding is L.

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ik vind dit alleen al een domme opmerking van der!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja dat kan ik me nog wel herinneren. Vreselijk, had aan het eind bij Fabiënne ook overal jeuk. Maar dat zal vast niet zo erg zijn geweest als wat jij gehad hebt.

Had je de vorige keer een bevalplan gemaakt of niet? Anders is dat voor de komende keer ook nog wel een idee. Bij Dinand had ik er wel 1 gemaakt, maar die is niet gebruikt omdat het een KS werd, en bij Fabiënne hebben ze het precies zo uitgevoerd zoals ik dat wilde. Legde alles duidelijk uit, en op het moment dat de pijn het hevigste werd wilde ik wel iets tegen de pijn. Uiteindelijk niet gebeurd omdat ik toen in 3 minuten van 5 naar 10 cm ging, toen ging het zo snel dat ze er daarna zo uit was. Wat dat betreft zou ik de bevalling zo nog een keer over willen doen hihi:p. Ik vond alleen het hechten zwaar vervelend!

Hihi, Dinand vind vlees ook erg lekker. Zeker als het wat hartiger is, zoals speklapje o.i.d. Maar omdat hij nu zo verkouden is, eet hij vrij weinig. Fruit gaat er goed in, maar warm eten heeft hij niet heel veel trek in. Vandaar vanavond maar pasta, kan hij lekker "kledderen" met sliertjes tagliatelle hihi:p.

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Meen je dat nou?
    Dat klinkt alsof je haar verantwoording verschuldigd bent of zo?
    En hoezo met je schoonvader erover hebben, dit is jullie ding, niet dat van hun.

Serieus, je wilt met ze praten en dat moet "tijdig aangevraagd" worden, wat een mens zeg.

Het lijken mijn schoonouders wel! Gatver!

Laat je niets aanpraten meis, je bent ze niets verschuldigd.

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    gup: misschien via hyves en facebook doen en dan zo dat iedereen het op hun status kan zetten?

LD: morgenochtend. Ochtendurine is beter.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee had ik niet gedaan, eerlijk gezegd vond ik een bevalplan nogal veeleisend hahaha.. nu snap ik waarom vrouwen dat doen!
    Ik ga het er sowieso met de verloskundige over hebben vantevoren, ik werd destijds absoluut niet serieus genomen omdat alles onregelmatig en niet volgens het boekje ging.
    Ik heb me erg aan mijn lot overgelaten gevoeld en niet serieus genomen en boven alles; doodsbang!

Dus ik ga dit keer beter voorbereid.. heb nog maanden kunnen janken om m'n bevalling van Lila..

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    zo weer bij. Hier vandaag met mijn moeder wezen kerst shoopen. heb alles! echt een mega wonder maar ben klaar!

Even bijkomen en dan meisje halen, eten, in bad en sporten. Laatset weinig fut voor maar wil even naar mijn enkel laten kijken dus ;)

Tot later!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat geloof ik graag ja. Ik heb ook wel om mijn bevalling kunnen janken hoor. Ik had er totaal niet bij nagedacht dat het wel eens een KS had kunnen worden. En achteraf na de KS baalde ik er zo van dat ik niet normaal was bevallen. Maargoed, ook dat heb ik nu een keertje meegemaakt, dus weet nu hoe het beide is!

Ik was dus ook bang voor dat ik niet serieus zou worden genomen, dat ze me zouden zien als een "aansteller", maar dankzij dat bevalplan hebben ze daar echt rekening mee gehouden, en kan ik (ondanks de supersnelle bevalling) terugkijken op een goede en mooie bevalling.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou, hier is sollicitatie niets geworden. Zwaar balen, dus maar weer verder zoeken!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    balen zeg!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Wat een geklets vandaag!!

Voel me de hele dag al beroerd... vandaag dus eigenlijk op bed doorgebracht. Net wel ff boodschapje gedaan, tot overmaat van ramp wil ik uit parkeervak rijden, komt een auto aan die stopt, dus ik stop ook... vervolgens rij ik en boem... :(:(:( echt alles zit tegen...

Voel me nog steeds beroerd en ook weer buikpijn, hoewel bloedverlies minder lijkt... Zo ff temp doen... *zucht* t valt allemaal beetje tegen!!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    SM: Ach het zit echt niet mee he! Dikke knuff meid!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee niet echt nee... begint me buik ook weer pijnlijk te worden... zucht! Morgen maar ff vk bellen voor een echo! Wil gewoon dat alles weg is en ik het een plekje kan geven en verder kan gaan... nu blijf je erin hangen...Ben op dit moment ook steeds misselijk en ontzettend moe... blehhh

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou ook gewoon een echo eisen! Dit is ook geen doen zo, plus daarbij heb je ook nog 2 kleine kindjes die hun mama ook nodig hebben! Sterkte wijfie!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnxx!! Ga ik morgenochtend ook zeker doen... net weer iets dat leek op stukje vlies, dus leeg is het nog niet...!! Word er een beetje moedeloos van op deze manier, tis allemaal al moeilijk genoeg.

Deel Deze Pagina