Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga denk mn bed maar eens in. Over 2u er weer uit omdat wim dan toch maar ff gaat slapen dus moet ff helpen met vastmaken.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tot over paar dagen denk, verwacht niet dat ik morgenochtend nog internet heb! :( dus beebjes, blijven zitten tot ik me weer gemeld heb!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik weet het al :D

;)

Ja we willen het wel weten..

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Net bandrepetitie gehad.
    Zit ik achteraf in de kantine met steenkoude handen.. en zie dat ze helemaal een doodse witte kleur hebben.
    Toen zei de toetsenist; heb je dat vaker? Mijn ex had dat ook, die had een ziekte.

Ik zeg nou ik heb heel vaak extreem koude vingers en voeten, ook al doe ik sokken aan in bed of heb ik een kruik, het helpt niet.

Hij had het dus over het syndroom van Raynauds.. toen ging er een lichtje bij me branden.
    Ik had Raynauds aan mijn tepels, daarom kon ik Lila niet borstvoeden.

Anyway, heb er wat over opgezocht en het lijkt erg op waar ik last van heb, maar eens mee naar de dokter..

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    toch nog even internet;)

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mogguh terug!!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Allereerst: angelsfire heel veel sterkte!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik weet niet, ik geloof wel dat het kind een slecht voorbeeld krijgt thuis, als je die vader alleen al ziet denk je: Wat is dat voor een figuur.

Maar ik denk wel dat ze in gesprek zullen gaan met de ouders. Het wordt echt van kwaad tot erger!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    LD ga je vandaag weer testen? Spannend!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Moet alweer gaan want kinderen hebben eten op. Tot later!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou, hier echt een rotnacht gehad. Dinand bleef hoesten. Tis net een oud mannetje. Hij heeft tot half 4 geslapen, en werd toen huilend wakker van het hoesten. Heeft 2 uur bij ons in bed gebivakkeerd, kreeg nog een kopstoot van hem hihi, en om half 6 issie weer lekker naar zijn eigen bed gegaan, want toen werd hij weer wakker van het hoesten en werd vervelend. Heb de dok al gebeld, maar kan pas morgen terecht. Dus hopelijk aankomende nacht een betere nacht!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vind ze altijd zo aandoenlijk als ze niet lekker zijn en zo liggen te slapen op de bank met een dekentje over hem heen!:D

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Beterschap met Dinand.

Vervelend hoor die kriebelhoest brrr.

Hier lekker even helemaal niks doen vandaag. Het staat in elk geval op niks in de planning.

Was een beetje laat wakker. K hoorde ik vannacht ook nog maar ze is verder wel goed verder gaan slapen. We pakken haar niet meer op met elke kick of schreeuw blijft ze door gaan huilen of wat dan gaan we er wel naar toe. En tot nu toe lijkt dit beter te helpen dan er al sneller heen te gegaan. Ze slaapt dus beter de laatste drie weken. Vol houden is het advies hihih.

Fijne dag allemaal.

En bedankt dames voor gisteren avond de steun even. Merkte het gelijk vannacht wat langer geduurd voor dat ik in slaap viel een beetje gepiekerd. Maar voel me nu al weer beter gelukkig;)

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lief ;) ja idd dan is het net zo als ze slapen en je ze zo treft in bed zo vertederend hihi. Dat Dinand blijft liggen. Als k ziek is blijft ze niet op de bank liggen. Meestal zit ze dan boven op me schoot. En is meestal dan jengelig.

Arun lag ik wel lekker op de bank als die ziek was. Dat deed hij wel snel wat makkelijker. En ging ik aan de voeten einden er bij zitten en samen dvdtjes kijken. Om de dag door te komen.

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Gister maar optijd naar mijn bed gegaan. ( ik was gewoon echt op)
    Gelukkig brachten de rennies wat verlichting en hoefde ik na 19.00 niet meer over te geven. En er zijn 2 glaasje water binnen gebleven. Wel heb ik vannacht slecht geslapen mijn hele lijf doet zeer. Lijkt wel of ik overal spierpijn heb. Maar gelukkig nu niet misselijk.

Pnir dikke knuf echt balen van het geld.
    En hopelijk helpt het gips voor arun snachts.

Angelfire wat er dat jullie uit elkaar zijn. Een dikke knuf en zoals de andere al zeiden je mag hier altijd komen praten.

Bellie hopelijk knapt dinand snel weer op. Hij had toch al eens kroep gehad ( ben je dan meer gevoeliger betreft de luchtwegen)

LD gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heb je gekregen?;)

Knor ijn dat je verlof bijna begint.
    Misschien tijd voor een nieuwe buik spam ;):p

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    LT: Ja Dinand heeft vorigjaar een keertje kroep gehad. Was toen eigenlijk zo erg dat ventolin geen verlichting bracht en moest toen in het ziekenhuis verneveld worden en had hij voor 2 dagen prednison. Dat werkte toen echt super! Maar vooralsnog denk ik dat hij nu gewoon een goede verkoudheid heeft. Ik heb het zelf ook gehad, en heb er nu nauwelijks last meer van. Het vervelende is gewoon dat als je plat ligt gewoon het ergste is. Zijn bedje een beetje omhoog zetten werkt niet.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, en fijn dat jij niet meer misselijk bent. Die spierpijn kan heel goed komen door het overgeven hoor. Je moest eens weten wat voor spieren je daar allemaal bij gebruikt.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wel fijn dat de rennies geholpen hebben.

Bij mij werken rennies niet meer ik krijg er veel meer maagzuur van. Ten tijden van de galaanvallen werd het met rennnies ook vaak erger ik heb andere maag beschermers die wel gelukkig helpen nu. Maar het is een lastige kwaal dat maagzuur. BRr.

Maar wel fijn dat het geholpen heeft.

Arun heeft redelijk geslapen er mee in slapen ging prima maar om 5 uur hoorde hij ook k en is van af dat moment wakker geweest. Mama ik wil ze nu niet meer om ik zeg ga maar slapen en vanavond doe je ze weer om nu mag je even zonder. Hij moet er toch even aan wennen.
    Hij is vandaag ook nog thuis. Maar morgen gaat hij echt naar school.

En dan volgende week nog en dan twee weken kerst vakantie.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Pnirmal sterkte!! Tis niet fijn als je denkt dat gezinshulp je zo goed helpt en alles regelt... ken het!

Belliebel arme dinand! Beterschap met je ventje!! Hier willen ze alleen op schoot als ze ziekjes zijn... hihih!!

Ladytijger miss toch griepje te pakken? T heerst wel! Beterschap!

Hier redelijk geslapen, hoewel ik ineens klaarwakker was, dus duurde even voordat ik kon slapen... Kids hebben goed geslapen, alleen beide ontstoken oogjes... *zucht*! Jaylinn is nu op PSZ en Devin is lekker aan t spelen... Net ff brood gehaald en zo nog ff wat kerstverlichting ophangen, net nog ff testje gedaan en het streepje is nog licht te zien, dus hopelijk is alles weg. Bloedverlies is iig wel gestopt! Nu ff lekker op de bank.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Uitje naast zijn bedje. en vandaag misschien thee met honing van wegen de kriebel hoest.

Hoesten is niet zo erg maar de kriebelhoest word er nu al kriebelig van behhh.

Deel Deze Pagina