SM: Fijn dat het bloeden gestopt is. Hopelijk is inderdaad alles uit je lichaam! Had je vandaag nou een echo? Pnir: Whaha, als Dinand iets niet lust dan is het wel thee. Daar gruweld hij echt van whaha. Als ik dan dat bekkie van hem zie dan moet ik zo lachen elke keer hihi.
Oke. volgende tip. Ik drink dan graag melk producten krijg je wat meer slijm en dan is het kriebelen wat minder. Bijvoorbeeld yogi of chocolademelk hihih warm.
Goedemorgen, Supermummy, hoe laat moest je ook alweer voor de echo? Wel fijn dat je geen bloed meer verliest. Bellie, sneu he als ze ziek zijn. Gup, ik zal mn best door, maar ik weet niet of de beeb luistert, al denk ik dat hij/zij het binnen nog wel prima vind voorlopig. Lila, succes bij de dokter. Hier vannacht heerlijk geslapen. Vanmorgen al aardig actief geweest, Stijn naar het kdv gebracht, wat boodschappen gehaald en gezogen en gedweild. Nu lekker ff aan een theetje (in een limonadeglas, weer lekker bezig hoor). Vanmiddag komt een vriendin langs, dus dat is ook gezellig.
Whaha nelta, thee in een limonadeglas, hoe kom je daar nou weer bij? Pnir: Zal eens kijken als hij straks naar bed gaat hoe dat met een beetje warme melk gaat!
Mja ze hebben een beetje dezelfde vorm, alleen wel wat kleiner en geen handvat eraan. Gelukkig is het een beetje dik glas dus kan het wel tegen de warmte. (ik had het pas door toen ik het zakje eruit haalde)
Om 13.05 uur heb ik de echo!! Toch wel beetje spannend!! Ben zeker blij dat het bloeden gestopt is... hopelijk is de echo ook goed... Want hoe gek ook, we willen er toch weer voor gaan...
Goedemorgen, Zitten in de auto op weg naar mstricht, dus ff kort! Ld: gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag vandaag en ben benieuwd of je nog getest hebt Bel: beterschap met je mannetje x Fijne dag allemaal! X
Ja idd. Ik zal voor je duimen. Maar willen jullie er nu gelijk weer voor gaan of eerst ff een ronde afwachten? (geen idee hoe dat werkt met een mk)
Wij willen er eigenlijk gelijk weer voor gaan, ik ga iig geen condooms gebruiken nu... hihihi De ene vk zegt dat het kan en de andere zegt dat beter eerste menstruatie af kan wachten... maar ja tis zoals t is!
@sm: suc6 met de echo! @ld: gefeliciteerd! @nelta, lekker begin van de dag @mamammia, veel plezier met je kraambezoek! @pnir, sterkte met arun! @Joepie! kreeg net eerste pb binnen dat er een pakket is afgeleverd!
bel, ja nog wel, al valtie wel telkens weg nu. Varen nu op de grens du/lux dus zal zo wel helemaal wegvallen
hello! SM: sterkte vandaag! Knorretje: fijn weekend alvast! Meeting: komt daar nog wat uit? LD: gefeliciteerd! en mooi kado gekregen?
Goedemiddag, Ik reageer even kort via telefoon @ lilalief: Mmm, bezoekje aan huisarts brengen! Ben benieuwd wat die zegt over je handen en voeten! @ belliebel: Wat een schattige foto"s van dinant, wat kijkt ie zielig! hopelijk knapt hij snel op! @ ld: Heppie birtdeej toe joe heppie birtdeej toe joe Heppie birtdeej, heppie birtdeej, Heppie birydeej toe joe! hoe is je cadeau? Fijne dag gewenst! @ nelta: Veel plezier met de visite! @ mammamia: Veel plezier met kraamvisite, ff lekker kroelen met een hummeltje! @ super mummy: Succes mey de echo! Dikke knff
Littel d ben je jarig. Zo te lezen wel bij knor hihi. Gefeliciteerd meis en hoe jong mag je worden van daag? Super sterkte bij de verloskundige. Had even een vraagje. Bij flesvoeding zegt driksmama dat kraamverzorgende geen kv in hun tas mee mogen nemen is dat zo. Wil je het mij uit leggen?/ Er was daar iemand die vroeg of nestel goed genoeg was van kv. Ze had het namelijk gekregen van haar buurvrouw die kraamverzorgster was. En Dirksmama zegt dat de kraamverzorgster dat helemaal niet mag doen.? Ook niet als buurvrouwen onder elkaar zo gezegd. Dus wat is de regel wat dat betreft denk jij zal het wel weten
is het al 20.00 uur haha!!! wat zal ik blij zijn als ik kan gaan slapen vanavond. LD gefeliciteerd met je verjaardag. Sm suc6 met je echo. A gosie die dinand! Hopelijk knapt ie snel weer op. Back hoi meid!!!
Ik heb het toen gekregen van de VK weet eigenlijk niet wat de regels zijn. Ik word trouwens soms wel moe van dat mens haha....die wil altijd dr gelijk halen
mamamia: laten gaan! en veel plezier vandaag! Nelta: als je dat zo zegt dan weet ik het nu ook bellie: goh die afwijzings reden heb ik nou nog nooit gehoord... Erg eigenlijk he. Maar als je ook huishoudelijk werk zal willen doen voor een aantal uren weet ik ook nog wel wat. Zelf heb ik daarbij vrijdag 6 januari ook een gesprek in Gouda. Gup: ah bezorgd overal.