Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat zeggen ze maar dat is niet

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ah komt hier ook niet hoor.

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Pnirmal: wordt het niet tijd dat ej vriend, die werkt even bij springt?! Verder weet ik dat men ebst begrip heeft voor situaties waar wij ons in verkeren als ze maar een gezicht hebben gezien of een stem hebben gehoord. Stilzwijgen helpt niet maar er zelf achter aan gaan en een regeling treffen, gelukkig deste beter. sterkte! en Succes met Arun bij de fysio.

Knorretje: moeilijk hoor. het raakt je toch lijkt mij.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn heeft op dag 2 bijvoeding gehad en dat is Maurits toen zelf wezen halen in de winkel. (had toen wel zo'n proefpakje gewone nutrilon in huis, maar het moest HA zijn omdat die het meest op BV lijkt, nu heb ik dus zo'n proefpakje HA in huis)

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Ik vind het ook echt heel rot voor Donder...

Pnirmal: wijs kind, die jongen van je. dikke knuf!

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    lilalief: dat je zo achter dingen kan komen he. Wanneer ga je naar de HA?

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou idd en heb vandaag lekker tijd om haar op de kast te jagen ze zit in het topic flesvoeding. En ze is weer zo lekker irritant brrrrrrrrrrrrr,

Ik vind het prima al moeders eeuwig( bij wijzen van spreken en heb echt respect voor de lang voeders) blijven door voeden respect voor maar zo als zij het brengt dan ga ik haast dwars liggen om flesvoeding te promoten haha gek gedacht he;)

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Boni: zwaai!

Bellie: ach gossie, beterschap!

ladytijger: beterschap!

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    let op: met veel medicijnen of juist met hoest in cvombinatie met slijm MAG je GEEN melk gebruiken!

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Middag!!

Bedankt voor alle felicitatie`s

Oehh ik heb zo een mooie camera gekregen! helemaal happy! En geld van mijn oma en zus!

ik heb vandaag geen test gedaan.. morgen ochtend.. dan weet ik zeker of ik een drankje kan doen sàvonds!

bel beterschap met dinand!

gup langer internet dan gedacht!

Pnirmal ik ben 24 geworden!

SM je bent nu ongeveer aan de beurt! sterkte!

Ninja nou al naar bed? Ben je zo moe..

Knor bedankt wat heb je het mooi vertaald happy bday!

ik ga nu even stofzuigen! tot straks!

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    MK en opnieuw proberen: ik heb begrepen dat dit advies afhankelijk is van of er gecontroleerd ebnt of je helemaal schoon bent. Als je schoon bent mag je de volgende ronde gewoon proberen. Anders is het advies een ronde te wachten. Verder heeft het vooral met het emotionele te maken als het niet afhankelijk is van het lichamelijke.

Ninja: dan ga je toch gewoon lekker slapen meissie!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat gaat niet meis. Hij zit met giga schulden. En krijgt week geld om benzine te kopen en een beetje geld nog om te leven. Hij moet dat geld echt voor benzine gebruiken. Hij werkt in Zoetermeer en ik woon in Delft hij moet om 6 uur s morgens beginnen en dan heb je nog geen openbaarvervoer. Het is voor hem van levensbelang dat hij de auto moet houden anders kan hij niet meer werken daar en kan hij niet de schulttraject in.

En ik had het ook eerst zelf geregeld maar na gespreken met gezinshulp hadden we anders besloten omdat ik niet drie maanden lang 234 af kan betalen.
    Dus zij had het voor me geregeld dacht ik. Anders had ik in oktober al een deel van de kinderbijslag gedaan en met dat geld wat ik in november ontvangen had van de gemeente.. Achteraf heb ik z.n spijt dat ik dat niet meteen gedaan heb. Wilde eerste me ouders wat terug betalen van de verhuizing. Weet ze zitten er niet op te wachten maar vooral mijn pa vraagt vaak van meis wat doe jij toch met je geld... En wilde van dat gezeur af zijn eindverantwoording af te leggen grrr. Ze hebben me beiden gesteund financieel tijdens de verhuizing. Mijn moeder zegt ik zie wel wanneer je terug betaald maar me vader is weer niet zo haha. Die blijft me maar opvoeden hihih. En ben iemand van eer wat ik geleend heb wil ik zo snel mogelijk terug betalen.

Hou niet van achterstanden word daar echt depri van.

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    LD, gefeliciteerd. En nog een lekker jonkie ben jij zeg. (hier maar een jaar ouder gelukkig ;))

Pnir, maak je niet druk over dat fv-bv, das toch een eindeloze discussie.

Back, succes met je sollicitatie. Ik hoop echt voor je dat het nu een keer wel wat wordt.

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gesprek: thanks maar is een tussenoplossing. En bovendien een oplossing als "bij"baan ;)

AH: stomme winkel dan :D

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Maar het zou toch mooi meegenomen zijn. Beter iets dan niets lijkt me.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    flesvoeding: toen ik lydia moest bijvoeden kreeg ik het van de vk

17. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Meis, i9k begrijp je wel hoor echt maar neem niet de verantwoordelijkheid van ej vriend op je zal ik zeggen. Ookal is het de vader van je kinderen, jij zorgt voor de kinderen en voro jezelf en kan ej al bijna niet redden. Dus laat hem lekker zijn eigen boontjes doppen. mijn idee/gevoel en advies hoor.

Begrijp je hierin en vind het super datej het probeerd et regelen. knuf

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    nelta: o absoluut hoor! begrijp me goed! ;)

Hier: vanmorgen wezen kerstknutselen met mijn lieve kleine meid. Wat kan je evrliefd zijn op je kind he :D we hebben engeltjes egmaakt en ze ligt nu lekker te slapen. is best moe. Kan ik even bijlezen en broodje eten. zo nog stofzuigen en dweilen. lijtk nooit op te houden! dan nog even kijken wat ik voor het kersttoetje nodig heb aan dingen.

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je hebt nog internet.

Ga je een paar dagen missen jammer dat internet voor jullie niet overal mogelijk is? Valt dat wel te regelen of ook niet?/

Kan me ook voorstellen dat het voor jou ook heel jammer is hier is het voor jou toch ook een soort van uit laat klep buiten het schip wat bestuurd moet worden en de kinderen die verzorgd moet worden. Vriendinnen op afstand zijn we denk ik voor je.

Zo voelt het voor mij trouwens wel steeds meer vriendinnen op afstand. En vind het zo fijn dat ik hier me ei kwijt kan.

En dat geld ook voor de andere dat ik hun ei mag lezen en hun mag steunen in het dagelijks leven.

;)

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    "Ei ei ei en we zijn zo blij" Nou pnir, nu lees je even over mijn eieren hihi *proest*.

Back: Dat schoonmaken lijkt inderdaad niet op te houden. Dan heb je het 's middags gedaan, en 's avonds denk je: ik had toch gestofzuigd en gedweild vanmiddag?

Deel Deze Pagina