Ik heb net de HAP maar even gebeld, heb al 5 dagen een hele rare, licht zandkleurige ontlasting, en een raar drukkend gevoel linksboven bij m'n buik.. vreemd?! De arts gaat me terugbellen..
Ik moet mogen de HA bellen, het is niet accuut maar kan iets met lever of galblaas te maken hebben. Ja hoor.
WAAAAAAAAATTTT is er vanacht met mijn dochter gebeurd??? Ze tijgert het hele huis door, heeft mijn tas uitgepakt, de stereo harder gezet, trekt aan de laatjes van het dressoir, en kruipt as we speak de gang in.. moment..
Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij gefeliciteerd, gefeliciteerd, er is er één jarig en dat ben jij er is alweer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij gefeliciteerd, gefeliciteerd, hiep, hiep, hoera Ik denk ook dat Ylva met der tandjes bezig is. Het lijkt er iig wel op.
Hey meiden, Ik kwam weer eens kijken. Hoe ist bij jullie? Hier met de kids alles prima, met mij helaas wat minder. Afgelopen maandag heb ik iets met mn hart en / of bloedvaten gehad, erg eng. Het leek op een hartinfact (ben slecht geworden onder de douche, echt een kwartier 'out' geweest) maar waarschijnlijk is het een soort van insult geweest omdat mijn bloedvaten waarschijnlijk erg beschadigd zijn door de hoge bloeddruk in de zwschappen en insulten in de zwschap van Isa. Ik was echt geschrokken; mijn vader is op zn 29e overleden aan een hartaanval en mijn opa ook, dus ik dacht 'hier ga ik', maar gelukkig ben ik er nog Ik krijg nu uitgebreide onderzoeken en hopelijk vinden ze iets waar ze wat aan kunnen doen... Het zet wel even alles in perspectief; ik ben heel positief ingesteld maar aan jullie durf ik toch wel te bekennen dat ik een k*tweek heb gehad hoor, erg angstig en veel vragen: "wat als het weer gebeurd, hoe moet dat met de kids als ik er niet meer ben'' etc etc... Maar goed, gister heb ik besloten om mn 'knopje'maar weer om te zetten. Ik leef gezond, sport veel, ben de afgelopen maanden 16 kilo afgevallen en roook niet en drink weinig: ik doe mijn best om gezond te blijven en meer dan dat kan ik niet doen, dus piekeren over wat er allemaal kan gaan gebeuren heeft geen zin! Ik mis jullie wel hoor, heb het echt vrij druk op mn werk maar ik zal beloven hier weer wat vaker te komen. Ik vind het toch altijd wel even lekker om hier lekker over mijn kindjes en mezelf te kletsen, en om bij te houden hoe het met jullie gaat. De kindjes worden al groot he..pfff..het gaat veel te snel. Nou, ik ga even een beetje bijlezen en hopelijk tot snel weer! Veel liefs, Liedel
Tjee Liedel, wat heftig zeg. Kan me voorstellen dat je hierdoor erg angstig bent. Hopelijk gebeurd het niet nogmaals. Goed van je dat je direct actie hebt ondernomen! En inderdaad, goed van je dat je zo positief bent en het knopje weer hebt omgezet! Er constant over na zitten denken schiet je niks mee op en wordt je alleen maar nog angstiger van. Een heeele heeele heeeeeele dikke knuff!
Jeetje Liedel, wat een verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, gezien je vader en opa! Veel sterkte en ik hoop dat de onderzoeken iet opleveren, hou je ons op de hoogte?! Liefs!
@ Liedel, wat onwijs schrikken zeg. Rustig aan hoor. En leuk dat je weer wat meer wil komen. Maar we begrijpen het allemaal heel goed dat je druk bent. Bij tijd en wijle zit er bij iedereen wel even tijd tussen met het kleppen hier. Hou ons idd a.j.b. op de hoogte. En heel veel sterkte! Liefs! En het weer werkt vandaag heel goed mee. We gaan voor een mooie dag. Oh ja, net de hap gebeld. Billen van mijn meisie zijn echt vurig en ze gaat krijsen als ik er al naar wijs. Ik zie ook kleine bloed plekjes. de ziel. Manlief is nu een zalfje aan het halen voor haar bij de apotheek.. Het zou snel moeten helpen. Het is wel wat anders dan Bel zei.
Donder, gefeliciteerd!!!!!!!! Bellie, ik smeer eerst een laagje sudocrem en daarna maizena erover. Het is nog wel rood maar zijn billen zijn (nog) niet stuk,. Ik hoop dat dit helpt, heb er goede verhalen over gehoord. Liedel, heftig weekje achter de rug! Goed van je dat je de knop weer om gezet hebt... je hebt er eigenlijk vrij weinig aan om bang te zijn. ik vind het wel goed van je dat je jezelf toestaat even een kutweek te hebben en dan de knop om te zetten. En ja, als ik denk aan doodgaan en mijn kindjes.... ik moet eigenlijk ook een keer naar de notaris. Vooral om de oudste 2, ik wil niet dat ze dan fulltime bij hun vader wonen...! Veel sterkte en hou je taai meid!! @Hier, ik voel me BUD bij die gekke medicijnen die ik krijg om mijn cyclus te regelen. (ik vloei al weken en weken) Bha, ik ben blij als ik met die stomme hormonen mag stoppen!
Hoi hoi hier is alles goed. Vanavond reageer ik even verder krijg zo bezoek. Donder gefeliciteerd. En Lidel wat een verhaal heel veel sterkte meis. Het is niet niks. Tot vanaaf
Goedenavond Derek was echt vet cool!! Het liep ruim een uur uit. Hele mooie readings heeft hij gedaan, en kom zeker op tv. hahah!! Alleen geen reading gehad, maar zo onwijs speciaal om erbij te zijn en het mee te mogen maken. De kids waren bij mijn ouders en ook al zo lief. Voorbeelding gewoon. Nu maar ff huiswerk maken en kaartje voor Jaylinn d'r verjaardag afmaken... de tijd vliegt!! Tot laterzzz
Navond allemaal! Mijn schoonouders belde vanmiddag op. Of ik zin had om mee te gaan naar Scheveningen. Dat laat ik me geen 2e keer zeggen hihi. Lekker visje gegeten en een pokke eind over het strand gelopen. En nu ben ik zwaar gesloopt. Oh kleine man huilt, ga even bij hem kijken! *loopt trap op....geeft speen en een dikke kus...loopt trap weer af en gaat weer zitten* Zo waar was ik (mijn geheugen is een vergiet hihi)..Oja strand! Het was echt heerlijk weer, weinig wind en Dinand heeft genoten! Alleen had ik veel eerder terug gewild naar huis. Dinand at nu pas om 7 uur en was het spuugzat (en ik ook). Mja ken me schoonvader na 3,5 jaar wel een beetje (tis echt een lieve man hoor!), maar af en toe kan ik er ook behoorlijk moe van worden. Afijn we zijn weer thuis, kleine man ligt op bed en slaapt nu denk wel. Zal zo eens kijken of ik wat leuke kiekjes heb gemaakt!