Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    :x:x:x:xsorry echt even klagen

tss had ik gisteren mijn moeder gebeld om te vragen of ze me alsjebliefd wil helpen met de kinderfeestje nee dat kon niet ze had tabletten voor haar schouders gekregen bel ik net op om te vragen hoe het is is ze er niet eens zal wel weer lekker met mijn zus op stap zijn. is elke keer het zelfde als ik wat heb hoooooo maar dan zjin ze er niet en als mijn zus die er toevallig naast woont wat heeft staat ze direct klaar kan dit niet uitstaan als hun weer wat hebben ben ik ook niet thuis

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @mirr, veel succes en vooral plezier met het kinderfeestje vanmiddag!
    Laat het niet verpesten door vervelende gedachten he... misschien is je moeder er niet om een andere reden. Boodschap doen, naar de apotheek, ommetje maken, wie weet.
    Ik hoop voor je dat ze je niet laat zitten omdat je zus belangrijker zou zijn iig!

@ziekenfondspremie, is dat écht zo duur?????? Jee, dat is bizar! En dan de kinderopvangtoeslag ... ik weet niet of ik wel een stage kan gaan doen!
    Ik kan beter gewoon maar gaan werken anders redden we het niet?!

@sprongetjes, ik weet niet of het precies zo bestaat maar ik geloof wel dat kinderen ergens ontzettend tegenaan kunnen hikken. en snelle groei in de ontwikkeling bijv. of iets willen maar nog niet kunnen.
    Het is bijna zo'n locked-in syndroom soms :D vanalles zien en willen maar niets kunnen zeggen en een motoriek hebben waar je niet mee vooruit kunt..!

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Arm kind.....
    Identiteits crisis is zo geschapen zie je wel. Wat erg zeg!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Had ik bij Marcus én Maribel! Ik was ervan overtuigd dat Marcus een meisje was en ook naar die kleertjes enzo toegetrokken, hadden alleen een meisjes naam tot de 36 weken toen begon ik ineens augurken te eten en anders te denken snel een naam bedacht hahaha, en bij Maribel was ik overtuigd dat het een jongen was ook naar die kleertjes getrokken en zelfs na de echo en gezien had dat het een meisje was geloofde ik het niet. Ik had ook allemaal jongens spullen in me ziekenhuis tas zitten en de jongensnaam was als eerste bedacht, Maribel was 2 weken voor ze geboren werd!

Hahahahhaa, dus ook een moeder gevoel kan anders zijn. Bij Lisette was ik wel overtuigd btw dat het een meisje was!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb 3 keizersnedes gehad. Eerste keer wist ik zeker dat ze meisje was dus. Bij de 2e hielden ze Marcus boven het doek uit en zag ik een piemeltje hangen hahahaha, was echt wel grappig eigenlijk.
    En bij Maribel heb zeiden ze dat het een meisje was.

Vind het nog steeds jammer dat ik me kinderen niet meteen bij me heb gehad. Alleen Marcus heb ik kort na de bevalling bloot op me gehad omdat ik 's nachts bevallen (keizersnede dus) was en ik niet naar de uitslaapkamer hoefde!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou dat vind ik gewoon verwaarlozing! Mennn hoe erg kunnen mensen zijn! Ik kan en wil dat echt niet snappen, sorry!

7. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    miss zijn het idd gedachtens maar is de laaste tijd wel erg vaak het geval ze staat altijd klaar voor mijn zus brengt zelfs de kids smorgens naar school naar zwemles en als ik idd wat heb kan ze niet omdat mijn zus haar al weer heeft volgeplant.
    ik laat het feestje er in idd geval niet door verspesten

oh was net nog bij de ha vannacht ineens wakker met erg veel pijn op mijn linker borst steken enz gelukkig niet mijn hart maar een onsteking van de aanhechting van borstbeen naar de ribben was een pijnlijk

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik merk geen verschil hoor, ja wel dat Lisette meer van poppen houdt en Marcus van auto's maar ze spelen best leuk met elkaar en ook met elkaars speelgoed. Net als Marcus en Maribel trouwens.

Ik denk dat het voor kinderen niet uitmaakt of ze een broertje of zusje krijgen!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahahahahahahaha :D:D:D:D:D Sorry maar moest erg lachen om je opmerking!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Gewoon zeggen dat je het gevoel hebt dat ze meer tijd besteed met je zus dan met jou. Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet eens door!

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Mijn 2 oudsten (jongen en meisje) hebben toen ze klein waren heel veel met elkaar gespeeld. Er zit precies 2 jaar tussen.
    Momenteel spelen ze soms nog wel samen maar meestal is het een strijd :) wat hij mag en wat zij niet mag of zij stelt zich aan vind de oudste en zij zegt dat hij heeft geschopt of iets afgepakt... zucht!

Maar ja, het is goed oefenen zo, om later conflicten op te lossen.
    Mijn dochter is in elk geval een harde voor zichzelf en laat niet over zich heen lopen!
    Ze heeft altijd flink voor zichzelf op moeten komen.

De pudste is erg verantwoordelijk, zorgt goed voor Olivier en neemt het op voor zijn zusje.

Ben echt op mijn hoede dat Olivier niet zo'n verwend manneke wordt met oudere broer/zus!!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Tja het is ongelovelijk! Ik zie ik even niet hoe we dit nu weer moeten gaan oplossen! Ik ga mijn kinderen echt niet naar de kinderopvang brengen als het én duurder word én de kinderopvangtoeslag omlaag gaat!

Zucht!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hihi, lief zeg dat je oudste zo verantwoordelijk is!

Maar goed die strijd is normaal, dat hebben broertjes en zusjes onder elkaar ook natuurlijk. Ik denk zelf dat jongens onder elkaar meer vechten en meiden heel gemeen en kattig kunnen zijn, dus misschien is een broertje - zusje juist wel makkelijker later!

En met Olivier komt het wel goed!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ben weer aan het tekenen, maar merk wel dat ik er een poosje tussen heb zitten zeg! Pfff het is wel weer ff moeilijk soms, en ik heb ook ander papier nu (dikker en korreliger) en dat werkt anders! Donder, heb jij tips? Ik teken een baby maar ben bang dat ik het te donker maak, maar er zit wel veel schaduw in de foto hoe moet ik dat oplossen?

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

Ja ik wil wel investeren in een opleiding. Ik betaal de opleiding, ik volg de stage (onbetaald werken dus...) maar als je dan zóó ge-demotiveerd wordt en sterker nog: als het gewoon niet te betalen is??
    Dan kan ik dus gaan schoonmaken op schooltijden ofzo.
    Terwijl ik eigenlijk juist studeer om straks wat meer te kunnen verdienen en wat meer met mijn hoofd kan gaan werken.

Dan maar effe op 'n houtje bijten dus.... schraal hoor, dat de overheid de jonge gezinnen zo hard aanpakt...:(

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoofdverzekering: [​IMG] CZ Zorg-op-maatpolis (natura) CZ Zorgkeuzepolis (restitutie) €104,50 Eigen risico: [​IMG] € 170,- € 270,- € 370,- € 470,- € 570,- € 670,-
    Aanvullende verzekering: [​IMG] Geen Jongeren Gezinnen 50+ Basis Plus Top Excellent Supertop € 36,90
    Tandartsverzekering: [​IMG] zit in aanvullende verzekering € 0,-
    €141,40

17. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

Haha, oeps dat ziet er toch anders uit dan net :D

Laat maar, wilde even laten zien hoe mijn CZ ding eruit ziet. Kost me maandelijks 144 euro. Voor mijn man ook 144 euro.

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hij trok zich net op aan het loopauto gaat nu wel ineens heel hard zeg pff en trots dat hij is hahahha

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik word er ook wel een beetje verdrietig van! Ik werk nu 3 dagen en wilde eigenlijk gaan studeren en een klein contractje erbij doen voor om het weekend bijvoorbeeld, maar ik denk dat Fred nu ook werk erbij moet gaan zoeken want anders is het hier ook niet te doen. De kinderen zijn hoe dan ook de dupe vind ik!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja hier ook! :(

Deel Deze Pagina