Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    95% was het maar zo'n feest :)
    Maar dat is inkomensafhankelijk!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan soms zo raar in elkaar zitten die cyclussen. De ene keer is inderdaad heftiger dan de andere keer. Soms een grote schoonmaakbeurt tussendoor zonder buikpijn, en de keer dat je minder bloed verliest heb je enorme buikkrampen, zo'n lichaam kan raar in elkaar zitten!

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    pffrrrt LEvi logeert bij mijn ouders (Vlak bij) en is zijn pyama vergeten. Die moet ik dus nu gaan brengen/1

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Alleen voor de eerste toch?

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mja, niet leuk, maar het is tot nu toe echt ochtendmisselijkheid (gelukkig)

Hihi, ach ja, we hebben 50% kans op beide geslachten. We zullen het zien:p

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Spannend spannend! Ik denk dat je zwanger bent van een jongen!

Heee zullen we een poll houden ;)

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Weet ik zijn naam ook meteen :D

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi hier is het ook voice aan:D.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja leuk:p.

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Leuk he? Etienne doet het ook sinds een paar dagen en gisteren liep hij er zelfs mee vandoor:$

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahahahhaahaha ik zie het helemaal voor me!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ga kijken waar we dat voor elkaar kunnen krijgen!

13. mammamia

Zo, goedenavond meiden... weer bijgelezen 15 pagina's ofzo... er is weer wat afgekletst over tampons, ongie, kruipende kinderen, tweeling dromen etc.

Ben ook de voice aan het kijken, blijft leuk! 14 januari is de finale pas:$

Ik was vandaag nog in Houten (daar werk ik haha) en ballorig daar is toch wel erg leuk (en super dichtbij voor mij) hahaha...

Plannen voor dit weekend:

morgen rustig dagje, hopelijk kunnen we nog ff stukje fietsen en er moeten nog boodschappen gedaan worden. 's avonds eten bij schoonouders.

Zondag dan toch eindelijk zwemmen (als er niks tussen komt)... hebben het al 2 weken uitgesteld...

Maandag mogen we weer met E. naar het cb. Ben benieuwd! Hij gaat de laatste dagen super hard met zijn ontwikkelingen en vindt het prachtig als hij opstaat... net trok hij zich op aan de bank, het is zo'n lekkerding hihi:D

14. mammamia

Jah, was echt bizar hoor. Ik zette hem op de grond naast dat ding, liep weg richting de computer, ging zitten, keek naar hem en hij stond tegen dat ding aan en liep er zo een stukkie mee weg, ik er zo achteraan van whooooooow haha, maar hij viel niet. Heel apart...

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    grutjes hee, ben ff weg en jullie hebben weer paar pagina's vol!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede avond!

Ik loop te stuiteren! Ik heb een razend drukke dag gehad maar erg productief. Blij blij blij. Moet er alleen niet aan denken wat ik allemaal nog vergeten ben of niet aan toegekomen ben... dan ga ik minder stuiteren. hihi

Hoe dan ook! Hoe is het hier?!?

Mag ik jullie op het volgende attenderen?

De kinderopvang wordt voor ouders aanzienlijk duurder!
    Zoals u zeker vanuit de media heeft vernomen heeft het kabinet Rutte/Verhage in het regeerakkoord 1 miljard bezuinigingen in de kinderopvang aangekondigd. Vanaf 2012 zal het maximaal uurtarief in de dagopvang verlaagd gaan worden naar van € 6,10 naar € 5,00. Alles hierboven moeten ouders zelf gaan betalen. Daarnaast zal de inkomensafhankelijke toeslag herzien worden waardoor voor elke ouder de kosten voor de kinderopvang aanzienlijk zullen gaan stijgen.

U begrijpt dat wij dit voor u als ouder een zeer slechte maatregel vindt. Immers door de forse verhoging van de kinderopvang moet u mogelijk keuzes maken om werk en zorg anders te gaan organiseren en de opvang voor uw kind te gaan opzeggen. Er zijn doorberekeningen gemaakt door de brancheorganisatie, MO groep, waarbij er op termijn de vraag met 100.000 kindplaatsen en de werkgelegenheid met 10.000 banen zal afnemen.
    Ineke van Gen t van Groen Links heeft dit punt opgepakt en voert actie tegen deze maatregelen door het opzetten van een handtekeningenactie. Deze wordt aangeboden aan minister Kamp van sociale zaken.
    Wij ondersteunen deze actie volledig en wij willen u graag oproepen deze handtekeningenactie in te vullen en daarmee uw geluid naar de politiek kenbaar te maken.

Kinderopvang hoort bij onze moderne samenleving waarin ouders werk en zorg voor kinderen combineren. Zij maken gebruik van betaalbare en kwalitatief goede kinderopvang voor kinderen. Elk kind gun je kinderopvang. Kinderopvang levert hiermee een grote bijdrage aan het welzijn van gezinnen in Nederland. Dit moeten wij behouden en niet ‘terug naar het aanrecht’ zoals een ouder reageert.

Via de link komt u op de site van Groen Links en leest u meer over de actie. Zonder ons te verbinden aan een politieke partij willen wij u vragen deze actie van Groen Links te steunen, immer het gaat om de verhoging van uw rekening voor kinderopvang en onze werkgelegenheid.

GroenLinks start handtekeningenactie

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Applaus voor Etienne!!! Hij is echt vlot. Cool! :D

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah supercool die Etienne:D.

Ben toch echt even the voice kijken hoor:p.

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    ECHT ik kan er NIET tegen als Coldplay gezongen word door iemand anders dan Coldplay! Bluh!!!!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah! zit ik tegen mijn man te babbelen. Blijkt hij weg te zijn naar de buurman. hihi. (was ik ff vergeten...)

Deel Deze Pagina