Hier op het forum hadden ze eens een topic met domme acties, en toen was er iemand die boodschappen ging doen en nadat ze klaar was ging zij vast op de passagiersstoel zitten wachten op haar man, maar na een kwartier kwam ze erachter dat ze alleen boodschappen was gaan doen en haar man dus niet kwam dus was ze, omdat ze zich kapot schaamde, binnendoor naar de chauffeursstoel geklommen en weggereden! Nou echt de tranen biggelde over me wangen!!!!
ben ik weer! whahaha die domme acties! Heb ik er ook nog wel een van: met de auto naar de supermarkt gaan (omdat het regent), terug gaan lopen. Volgende denken dat je auto gestolen is
Wow, die tijgerprint jurk is NIET mooi! Maar ze kan wel zingen. Jurk accentueert de verkeerde plekken...
JAAAAAAAAA domme acties!!! Ik hoorde net mijn echte naam op tv en dan vind ik het toch wel een rare naam... Gek he?!
Op een dag startte het geloof ik met dat ik opzoek was naar de boter... Ik kond het kuipje niet vinden. Maar ik wist zeker dat ik m net nog had... Ah! worst ik ga wel naar de winkel. Ik moet toch nog het een en ander hebben. Dus ik pak mijn mobiel ik denk een tas te pakken, ik op zoek naar mijn portemonnee, gloeiende! waar is dat ding?! Ik vind mijn portemonnee in de koelkast.... Ik denk ok laat ik maar gaan. Ik ben niet wijs... Maar ok. Waar heb ik die tas gelaten? Ik ben letterlijk het hele huis door gelopen (3 verdiepingen), ja, zelfs naar zolder gegaan... om die tas te vinden. Ondertussen zwaar de pest er in hebbend. Had ik zo iets van nu ga ik naar de winkel ik koop daar wel een plasticzak... in het naar buiten lopen.... Trek ik de voordeur dicht met de tas die op mijn rug hing!!! ARG! In de winkel... attendeerde een vriendelijk persoon mij op mijn portemonnee die op het fruit lag... (Oei! bedankt!!) Ik zoeken naar mijn karretje met boodschappen... stond voor aan nog bij de ingang... *zucht* thuis gekomen... vind ik de boter in de magnetron... Ik had het niet meer ... Ik brulde het uit van het lachen. Tot ik moest huilen. hihi
haha zoeken naar je tas als je 'm op je rug hebt. Ik heb wel eens naar mijn bril gezocht, terwijl hij voor me lag. Ik vind hier ook regelmatig de thee in de koelkast en de boter bij het broodbeleg hoor. Man met ADD haha
Hmmm ja, nou laat ik zeggen dat het niet bij de persoon paste die de naam droeg Mij past ie wel hoor, alleen ik vind mijn naam mijn hele leven al raar! Mijn broertjes naam vind ik ook raar. En mijn vriend zijn naam ook!
Misschien wat is je echt naam. Goedenavond dames. Weer lekker gezellig bij gekwekt hih. En wederom lekker wat bij gelezen. Hier gaat het goed. Allemaal een druk dagje gehad zo te horen? Hier vanmorgen Arun naar school gebracht en daarna naar de hema gegaan voor plastiek borden bestek en ja wel taart. Even een leuke kindertaart besteld 12.50 voor 15 man moet lukken. Geen grote stukken geven hihih. En ja er komt een big TIEN op zijn taart. Mijn mannetje al weer tien. En dat te bedenken dat ik tien jaar geleden op deze dag uitgerekend was nostalgie. Nog acht jaar dan is die al weer 18 wat is het snel gegaaaaaaaaaaaaaaaan. Gelukkig nu nog een kleintje hihi dubbel genieten dus. Kinderopvang het is niet te geloven die rutte vvd/cda was er al bang voor dat dit kabint minder populaire maatregelen zouden gaan nemen en juist juist de kinderen/ouders worden er de dupen van. Schande. En nog meer bezuinigingen staan op het programma. :x Ongieproblemen van sommige ja ben al ongie van af me 11 en altijd heftige menstruaties gehad weet eigenlijk niet beter. Nu na Karishma is het wel iets zwaarder dan er voor was toen met Arun ook. Vallende kinderen ja hier nog een ze is nu echt van het kruipen over aan het gaan naar het vasten staan ze trekt zich nu echt werkelijk overal aan op En ja ook hier valt ze, Vanmiddag viel ze en denk reageer niet meteen is het gelijk huilen dan is het troosten huilt ze niet dan is het goed gegaan denk ik altijd maar. En ja sta er ook bij van hou je nu vast ga door je knieen en ja soms mislukt dat he, HIh. Trouwens wel wat anders karishma schrikt op het moment overal van. Als ik me stem verhef om bijvoorbeeld Arun te roepen legt ze haar hoofdje op me borst en soms gaat ze zelfs huilen ze kan in eens niet tegen harde geluiden,. Maar ja kan er moeilijk wat aandoen soms zegt Arun boe tegen haar en dan lachte ze wel. Gisteren avond kwam me neefje even langs ik moest naar de wc en vriendstond in de keuken huilennnnn drama. Wat bleek hij had zijn muts nog op dat vond ze enggg. Gevoelig grietje.