En donder ik maak een foto van de taart en zet hem hier op. Iemand nog mijn stukje over vandaag gelezen Ging over Karishma en het schrikken bij jullie de baby.s op moment ook schrikkerig of valt het wel mee. En wat te doen om haar te helpen. Is zo sneu voor haar. Ty alvast
Ohhhh sorry mop! Ja ik heb het gelezen! Wat ik altijd doe als ze zo schrikken van iets is een brede glimlach opzetten, zodat ze zien dat ik het ook niet eng vind. Verder heb ik niet echt tips voor je!
Doe ik hier ook. Zelfs als ze achterover kukkelt als ze zit. Dan zet ik maar een glimlach op... ondanks dat ik schrik. Ze huilt nu niet echt meer. Kijkt meer gepijnigd en glimlacht dan voorzichtig.
Heb je die heupen gezien die zo extra benadrukt wordt. Volgens mij heeft zij echt wel een mooi figuurtje. Maar zo.... niet. Zonde En ik heb een hekel aan kruipkleding... Ken ik
Truusje vraagt aan de juf of ze naar de wc mag. Even later komt Truusje weer snikkend de klas binnen, de juf vraagt wat er aan de hand is. Truusje zegt: ik zat op de wc en toen kwam allemaal bloed. Goh denkt de juffrouw dat meisje is voor het eerst ongesteld, maar dat moeten de ouders maar vertellen. Dus de juf zegt: ga maar even naar huis, jantje brengt je wel even. Onderweg vraagt jantje wat er is. Truusje zegt: ik heb allemaal bloed in mijn broekje. jantje vraagt of ze het wil laten zien. Truusje schaamt zich er nog voor maar na veel gezeur laat ze het uit eindelijk zien. Ze doet haar rokje omhoog en haar broekje omlaag. jantje: geen wonder dat je bloed, je hele snikkel ligt eraf!!!
Hmmm ja, ik zou sowieso NOOIT zo'n jurk aan trekken. Of een jurk uberhaupt, enige jurk die ik leuk vind is die band
Niet te verstaan Onderwijzer : 'Peter, zeg me eens, wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te stelen ? ' Peter : 'Ik hoor u niet goed, meester, hier op de achterste bank.' Onderwijzer : 'Dat zullen we wel eens zien. Kom eens hier, neem plaats op mijn stoel. Ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag jij me een vraag stellen.' Ze wisselen van plaats en Peter doet wat hem opgedragen is. Peter : ' Meester, wie heeft er gisterennacht bij mijn mama geslapen terwijl mijn papa de nacht deed ?' Onderwijzer : 'Je hebt volkomen gelijk, Peter. Hier achteraan kun je echt niks verstaan.'
Kind met een gave Een man en een vrouw hadden samen een kind gekregen, maar na twee jaar had het kind nog geen woord gezegd. Maar na twee jaar zei het kind opeens: "Opa, opa!", dus die ouders ontzettend blij dat het kind eindelijk z'n eerste woordje had gezegd. Maar de volgende dag belt oma op dat opa overleden is. Na twee weken zegt het kind opeens z'n tweede woordje: "Oma, oma!". Maar de volgende dag belt de dokter op dat oma dood is. Dus die ouders vinden het toch wel raar dat het alweer na het woordje van hun kind gebeurd. Na twee weken zegt het kind: "Papa, papa", dus die papa helemaal overstuur, komt pas heel laat in slaap, omdat ie bang is de volgende ochtend dood te gaan. Maar hij word toch gewoon weer wakker en begint rustig aan z'n ontbijtje, niks aan de hand. Dus hij gaat de hond uitlaten ligt de melkboer daar dood op de stoep!
Gek, Niks en Niemand zitten in een boom. plots valt niemand eruit. 'snel bel de ziekenwagen!' zei niks. Gek belt naar het ziekenhuis en zegt: HALLO IK BEN GEK, IK BEL VOOR NIKS WANT NIEMAND IS UIT DE BOOM GEVALLEN!
Meestal neem ik haar lekker tegen me aan en knuffel even met haar. maar ze schrik zo veel de laatste dagen. Echt een gevoelig meisje aan het worden. Schrikken van harde geluiden. Raar maar waar. zou het dan misschien maar een face zijn.? Hoop het dan maar. Maar ze kan ook zo uitgebreid schaterlachen echt met een snik in haar stemmetje. Mijn ons moppie. Was vandaag de was aan het opvouwen en zij met een emmerjte waar haar blokken in zat er lekker bij. Ze klimt en klauwtert wel graag maar het is ook echt een schoot kindje nog. Met haar speelgoed speelt ze nog niet veel. maar zet ik haar soms in haar loopstoel hihh dan moet ik uit kijken voor mijn enkels hihi. Nee we gebruiken hem niet te veel en nee ze kan nergens bij waar ze bij zou kunnen. Wel handig aangezien de box weg is. Dus vandaar. Is het soms een kleine hulp zeker als je. Je eten aan het klaar maken ben dan zij even van de vloer. O ja voor vriendlief was het vandaag Dwalie een hindoe feestdag.. Dag van het ligt er mooi.
Nee hoor ik vind ze op het net... hihi Zelf moppen tappen kan ik niet. Ik vergis mij altijd en vertel eerst de clou