Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik herken het wel hoor. Marcus was en is nog steeds heel gevoelig voor harde geluiden!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Die ene over die ongesteldheid! Ik moet dan gelijk aan me kindjes denken dat dat hen ook te wachten staat!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O oke je hebt geluk dat ik de meeste bij jouw wel snap. Want ik heb droge humor zo als ze dat zeggen hahah.

Ik kijk altijd schoneschijn op dvd van miss bogeuet. Lachennnnn echt heerlijk soms oooo dan rol ik van de bank zelfs na dat ik de afleveringen al zeker minstus tien keer gezien hebt,.

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik heb en hou ook van droge humor, of meer het sarcastische!

Kennen jullie die film U-turn?

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;)

Ja als ik dan terug denkt ik was en ben nog een gevoelig mens en Arun is ook gevoelig voor prikkels alleen was die wel iets meer een waaghals. hihih.

Voor vreemde was hij niet bang.

karishma van af dag een al een prul lipje en een vreemde die in haar bak keek dan was het prullen en huilen.
    Als er vreemde of zelfs bekende binnenkomen is het eerst bij mama dan papa dan weer mama en papa en dan wil ze wel eens bij oma opa tante opschoot ze kijkt eerst helemaal de kat uit de boom. Slimmemeid en o ja ze daagd die mensen wel uit maar o wee als ze haar willen pakken nee dan is het over. Hah.;)

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Nee, vertel...:D

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ehm... die film net mini me... als hij door een luchtbuis naar beneden komt suizen en dan ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gilt en dan bonk plof op de grond...
    Steeds in herhaling kijken. Echt compleet de slappe lach.
    Het was zelfs zo erg dat enkele buren in de flat kwamen vragen wat wij aan het kijken waren... hihi.

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Precies Marcus! Echt precies! Altijd brullen als we in een hok vol visite kwamen, hij durfde nooit de kamer in te kijken, pas na 15 minuten keek hij een beetje om en na een half uur of langer ging hij een beetje van me schoot af!
    En inderdaad in supermarkten altijd kletsen tegen mensen, maar zodra ze dichterbij kwamen begon ie te brullen!

Inmiddels is het totaal andersom, hij vind op visite gaan geweldig en zit zo bij iemand anders op schoot en geeft zelfs een handje/kusje aan vreemden! Alleen die harde geluiden (zoals de boor van de buurman) pfffff, dat gaat nooit weg denk ik!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heel droog en héél sarcastisch! Moet je echt een keertje zien!

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik reageer morgen weer, ga nu zo naar bed. Ik hou van slapen hahaha

Tot morgen!

XxX STEPHANIE:p

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ oh! Karischma gewoon met een pruillipje. Oh.... cute. Hier geen pruillipje... Maar zal nog wel komen.

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhh Austin Pouwers? Nee niet mijn soort film!

Ik krijg nog steeds de slappe lach van Ace Ventura met Jim Carrey, en vooral het moment dat hij in dat gekkenhuis komt en over dat hegje heen springt of zijn hoofd in het bankje plant! Whahahahaha!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Slaap lekker!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok. probeer ik te onthouden. Leuk!

Welke vond ik laatst nou zo leuk?
    Oh ja! Hot fuzz
    Zieke humor. hihi

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    De rest van de film vond ik niks. Maar dat stukje.... Man ik had het niet meer :D:D:D tranen gewoon tranen.

@ Mammamia, truste!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vond Dude Where's My Car ook echt hilarisch!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plof ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plofihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Bonk Plof
    (zoef,tegen de muur op de grond... hihi)

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Donder, nu ik je spreek!

Heb jij een goede tip hoe ik het gezicht van een baby het beste kan accentueren zonder dat het te donker word?
    Ik heb namelijk een foto dat hij een beetje scheef kijkt en een kant is dus een stuk donkerder door schaduw, maar het word echt te donker als ik die schaduw aanzet!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ehm... ik heb echt zieke humor. Ik vond bijvoorbeeld de film Kill Bill ook geweldig. Ik heb zitten brullen in de bioscoop...

Trouwens! Ooit naar de film the sixt sence geweest... met een grote stoere in zwart leer geklede gozer... Op het moment dat dat meisje in die tent over haar nek gaat waar dat jongetje in zit. Gilt die gozer naast mij als een keuken meid... Nou ik had het niet meer! Ik heb zitten brullen van het lachen. (Ik mocht het noooooit aan iemand vertellen, whahahahaha!) Jammer dan. Echt wel!
    Maar wat nog maffer was. Was dat er een stel naast mij zat. Waarvan die gozer steeds zijn date aan stoote. En erbij zei: kijk moet je nou kijken wat er gebeurd... (hij had het over de film) en toen ik voor de 2e keer ivm die keukenmeid naast mij in de lach schoot. Begon die gozer naast ons zijn meisie aan te stooten en te wijzen naar mij. Terwijl hij zei: moet je nou horen. Hoor je hoe hard zij lacht? Moet je horen...
    Nou, toen kon je me tussen de stoelen uitplukken. Ik bleef er bijna in.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Is het mogelijk om mij een mailtje (pb me als je mijn email adres wil, of ahd je m al?) te sturen met een foto van de foto en je tekening? Dan kan ik je denk ik makkelijker een tip geven.

Wat in iedergeval vaak gebeurt is dat mensen te bang zijn om schaduw te gebruiken. Terwijl het juist diepte geeft aan een tekening. Ik zou zeggen begin met de schaduw ligt op te zetten.

Deel Deze Pagina