Hahahahhahhaa! Ik had eens een hele grote bak popcorn mee in de zaal tijdens de film Signs, en op een gegeven moment begon die hond te blaffen en ik schrok me KAPOT en de hele bak popcorn vloog over me heen. Mijn date kwam ook niet meer bij! En met de film de Holiday waren mijn vriendin en ik een beetje pissig op onze ventjes en gingen we een girls night out naar die film en we zaten echt elke vent die erin voor kwam hard op af te zeiken. Het stel naast ons lag in een scheur om ons commentaar!
Grrrr mannen soms! Praat een keer met hem, over hoe jij je voelt, dat je het gevoel hebt dat alles vanuit jou moet komen. Dat je het niet fijn vind dat hij jou gewicht vergelijkt met die van iemand anders. Kan me wel inbeelden hoe jij je voelt hoor meid, maar dit los je echt alleen op door er over te praten. Hier heb ik het maanden geleden gehad. Wel een tikkeltje anders als jij nu hebt maar wel vergelijkbaar. Denk dat Dinand een maand of 5 /6 was. Ik was altijd degene die zei: oh hij moet zijn fles hebben, oh hij moet zijn fruithap hebben, oh hij moet zijn avondeten hebben enz. enz. enz. Tot ik een keer gezegd had van: hij moet over een kwartier zijn fruithap, doe jij dat ffies! Een half uur later kom ik beneden, geen fruithap op. Schat, heb je wel gehoord wat ik gezegd heb net? Huh wat? Pfffffrrt over zijn fruithap, oh eeeh jaja, die ga ik zo geven. Nee niet zo...nu! Mja een slechte eigenschap van mij is dan dat ik naar de keuken loop om zijn fruithapje klaar te maken. Daarna heb ik eens een gesprekje met manlief aangeknoopt. Na verteld te hebben wat me dwars zat snapte hij het erg goed, en sindsdien is het over. Hij moet mij nu bij wijze van een schop onder me hol geven om wat te doen hihi.
Daarom is het af en toe ook nodig om er samen een keer een avondje tussenuit te gaan. Om ook nog naast papa en mama, partners van elkaar te zijn!
Wel mooi zeg. En wat grappig een docent tekenen. Ik kom nooit verder dan een boom bloem en huisje echt nog een basisschool tekening ach ja. Waar liggen mijn talenten dat wil ik echt eens ondekken echt. Wat zal dat zijn. Soms denk ik als ik wat slimmer geweest was.( Binnen kort uitslag iq test) En hoop toch zo op een normaal iq en dat ik idd nooit op de juiste school gezeten heb( speciaalonderwijs)Altijd het gevoel gehad er niet tussen te horen. Maar dan zie ik wel eens mijn tik werk bijvoorbeeld hier terug van meis je moet wel wat beter schrijven. Ik snap idd dat sommige mijn tekste moelijk kunnen lezen. Grr. Maar als ik zeg maar een normaal iq heb he misschien heel misschien wil ik wel eens wat doen met bijvoorbeeld mensen en dan ook mensen bijvoorbeeld zo als ik zelf misschien dat ik zelfs wel eens diep in mijn hart maatschappelijk werkster of iets zou willen worden, Wie weet. Of ja wat anders. Misschien jullie tips of ideeen voor mij. Voor advies of iets in de richting van he misschien past dat wel bij pnirmal. ?? Met kinderen werken nee ben ik echt te ongeduldig voor. Bejaarden ja te verlegen denk ik vraag altijd goedkeuring of ik het wel goed doe of het niet te kinderachtig is. Ach ja.
Als je langs het gezicht kijkt aan de schaduw kant. Zie je dat v.n.l. de donkere schaduw op de achtergrond is (het wippertje?) En dan (van links naar rechts gekeken) heb je een ligt gedeelte op het gezicht en dan begint pas de schaduw. Maar je mag de schaduwen die je nu al hebt iets donkerder aanzetten. Wacht ik bedenk me net dat ik nog een foto heb van een portret. zo terug
Ik vind jou absoluut niet laag van IQ hoor! Ik denk dat je alleen moeite hebt met de zinnen juist te formuleren, en dan vind ik dat ook nog mee vallen hoe erg het is! Ik denk zelf dat maatschappelijk werk wel heel zwaar is! Veel problemen van anderen en daar moet je wel mee om kunnen gaan, om dat van je af te zetten zal maar zeggen! Ik vind jou meer een soort van begeleider in de GGZ of dak/thuislozen. Dat soort mensen begeleiden naar het zelfstandig wonen, zoiets!
Maar hoe krijg ik die schaduw op zijn gezichtje zonder dat het te donker word? Want bij een baby gaat het kinderlijke er wel af als het te donker word vind ik!
Ik ga zo sluiten. Troeltje bedankt voor de tip en ty. En ja ook aan zo iets denk ik wel eens iets met ggz idd ach ja alle gekken bij elkaar. ( Grapje he) Weltrusten en bellie slaaplekker vervelend meis dat je toch nu ook last heb van ochtendmisselijkheid. Gelukkig nooit last van gehad maar wel elke zwangerschapbloedarmoede en met Karishma zwangerschapssuiker ach ja knuf voor jou. Onze eerste echte zwangere feb ma. Na onze eigen zwangerschappen.