Februari-mama's uitje!!! Wanneer: Zaterdag 22 januari Waar: Ballorig te Houten! 1. Knorretje84 2. Ninja2 3. Dondersteen1 4. Belliebel 5. Evenstar (onder voorbehoud) 6. Super Mommy 7. Mir5555 8. Troelje 9. Ladytijger 10. Pnirmal 11. Lilalief 12. Angelsfire 13. Mammamia 14. Guppekop (ligt eraan waar) 15. Boni001 (ligt eraan waar) 16. Bwt'je 17. Nelta 18. Jodelahiti 19. 20. Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!! (wie wilde er nou nog bij? Iemand staat er nog niet op... )
Ladytijger, hier ook 1 (eigenlijk 2) die niet te genieten is! Pfff, ze heeft even geen zin om zichzelf te vermaken, maar wij doen het ook niet goed... Zucht! En wat mijn naam betreft, er is ook niks mis mee, maar vind hem altijd zo raar klinken. Kan het niet uitleggen denk ik?! Boni, ja de naschoolse zal inderdaad wel schelen. Tja, wij moeten nog ff wachten dus... Al vind ik die naschoolse altijd wel zielig, hele dag school en dan nog verplicht 'gezellig' doen. Maar ja gelukkig bestaat het! Al zou ik denk ik liever voor een gastouder/opa/oma kiezen! Mammamia, komt wel goed allemaal hoor! Probeer inderdaad het positieve te zien, wat hij allemaal wel doet ipv niet. En er inderdaad eens over praten, hou het bij jezelf als hij dat bot reageerd kan je zeggen dat het je gevoel is en geen aanval, dus dat hij dat ook niet hoeft te doen! Ik ben toch maar met een andere foto begonnen om te tekenen en hij gaat nu al een stuk beter! Ik zal misschien straks wat spammen!
Heeee ik had ook al een keuze ingevoerd hoor en nu staat ie er niet meer bij! Ik had ook de indoor speeltuin!
Ik heb heel ballorig de lijst aangepast naar Ballorig.... de indoor speeltuin... Hoop dat jullie het er mee eens zijn. De meeste hadden daar al voor gestemd.
Donder en ik liepen gelijk op met het lijstje en ballorig erbij zetten, ik had em ff snel gekopieerd haha
Februari-mama's uitje!!! Wanneer: Zaterdag 22 januari Waar: Ballorig te Houten! 1. Knorretje84 2. Ninja2 3. Dondersteen1 4. Belliebel 5. Evenstar (onder voorbehoud) 6. Super Mommy 7. Mir5555 8. Troelje 9. Ladytijger 10. Pnirmal 11. Lilalief 12. Angelsfire 13. Mammamia 14. Guppekop (ligt eraan waar) 15. Boni001 (ligt eraan waar) 16. Bwt'je 17. Nelta 18. Jodelahiti 19. Mamastarlight 20. Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!!
Smakelijk! @ Jonge gezinnen beurs. Wie is er al geweest?!? Hoe was t Ik heb evt nog 2 avond kaarten (v.a. 17 uur.) die ik neit ga gebruiken. Iemand interesse? Ik kan ze door mailen.
Februari-mama's uitje!!! Wanneer: Zaterdag 22 januari Waar: Ballorig te Houten! 1. Knorretje84 2. Ninja2 3. Dondersteen1 * 4. Belliebel 5. Evenstar (onder voorbehoud) 6. Super Mommy 7. Mir5555 8. Troelje 9. Ladytijger 10. Pnirmal 11. Lilalief 12. Angelsfire 13. Mammamia 14. Guppekop (ligt eraan waar) 15. Boni001 (ligt eraan waar) 16. Bwt'je 17. Nelta 18. Jodelahiti 19. Mamastarlight 20. Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!! Dames! Tijdstip? Daar lunchen? (zet maar weer een sterretje achter je keuze) 11.00 uur? * 12.00 uur? 13.00 uur? 14.00 uur?
Als je de quote = gedeelte en [/quote gedeelte weg haalt dan komt het berichtje goed te staan ipv in een appart vakje in je bericht
Februari-mama's uitje!!! Wanneer: Zaterdag 22 januari Waar: Ballorig te Houten! 1. Knorretje84 2. Ninja2 3. Dondersteen1 * 4. Belliebel 5. Evenstar (onder voorbehoud) 6. Super Mommy 7. Mir5555 8. Troelje 9. Ladytijger 10. Pnirmal 11. Lilalief 12. Angelsfire 13. Mammamia * 14. Guppekop (ligt eraan waar) 15. Boni001 (ligt eraan waar) 16. Bwt'je 17. Nelta 18. Jodelahiti 19. Mamastarlight 20. Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!! Dames! Tijdstip? Daar lunchen? (zet maar weer een sterretje achter je keuze) 11.00 uur? * * 12.00 uur? 13.00 uur? 14.00 uur?
[ QUOTE= mammamia; 8422618 /] Jah, snapte het al niet en nu nog niet geloof ik haha[/QUOTE .] Het rode gedeelte weg halen als je een quote wil gebruiken als je eigen berichtje.