Jodel gefeliciteerd met je mooie cijfers. En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Bellie idd wat een takke wijf heb je als chef. Hopelijk knapt dinand weer snel op. This echt zo zielig voor die kleintjes. Pnirmal dondersteen bedankt voor de knuf. Ook al is die virtueel het voelt toch goed als mensen met je mee voelen.
@troel: zal je binnenkort wel ff mailen met de foto die je mag tekenen @bellie: klinkt leuk, je bedrijfsuitje. Alvast veel plezier! (gaat cheffie ook mee?) @jodela: nog gefeliciteerd met je 2 goede cijfers en natuurlijk je verjaardag! Hoe jong ben je geworden? @pnir: leuke foto's van Arun's feestje. Hij is vast flink verwend met cadeaus. en is ie vandaag nog langs de Bart Smit geweest? @peache: fijn dat je kleine weer is opgeknapt. Hoeveel tandjes nu? @hier: vanochtend weer naar het cb geweest. Etienne doet het prima. Weegt nu 9780 gr en is 76,5 cm. lang! Alles weer gecheckt en het is een voorbeeldig kind hihi, altijd leuk om te horen! Daarna nog ff boodschapjes gedaan en een boterham gegeten, klein flesje erbij en nu ligt meneer heerlijk op bed en heeft mama weer eventjes tijd voor zichzelf Wat zal ik eens gaan doen???
Nee nog niet hihi. Hij is gewoon naar school natuurlijk. Wel als die uitschool komt denk niet dat ik hem dan nog houden kan hij heeft al dingen in zijn hoofd op te halen. mooi goed gekeurt jouw mannetje en bijna 10 kilo pff karishma is net 8 kilo hihh maar dat is ook een klein meisje he hihih.l
@ Lady tijger, heb ik nou ook. fijn als mensen begrijpen wat je bedoeld en voelt en met je mee leven. Ook al is het idd virtueel. @ Jodela! Gefeliciteerd! met alles! hihi. Top gedaan joh! Nu ook nog de 3e zo'n super cijfer! @ Mammamia, Wat is hij lang! Wow! Jij moet spierballen hebben... hihi. wij moeten volgende wk naar het cb. Krijgt ze weer prikjes? Vin'k zielig. Of was dat pas weer met 11 mnd? @ Pnirmal, Karischma is idd een kleine (b)engel... hihi. Maar wel een vlotte. @ Meisje heeft vandaag ontdekt dat ze het leuk vind om op de stofzuigermond te zitten terwijl ik stofzuig. Kan trouwens maar 1 kant op. dus echt schoon wordt het niet.... hihi. Dikke pret met die stofzuiger. hihi. Verder begint ze nu ook het optrekken aan andere dingen te ontdekken... en niet alleen aan mij. Oh oh... moet haar bedje nog een standje naar beneden. Verder moet ik nog steeds heeel veel doen. GEEN ZIN!
Zow, kom net door een mailtje van collega erachter dat er ze tussen mijn spullen aan het snuffelen is geweest. Fijn. Ik geloof dat mijn mailtje ook niet al te vriendelijk terug was... (Grrr) Ze moet gloeiende koolstronken uit mijn spullen blijven!
Jah, ze moeten pas weer met 11 maanden een prikje, dus je hebt nog ff... Hij is idd lang, gaat z'n papa achterna. Maar ik spierballen? Nee, dat valt echt tegen hahaha... heb dan ook weer een zere rug van al dat getil
Oh oh... niet goed, pijn aan de rug. Heb je bij de fisio ook til technieken gehad? Heb ik onlangs nl gehad. En ik moet zeggen dat het nu wel scheelt. Succes er mee!
Jah, ik weet precies hoe ik moet tillen. Heb ik op mijn werk ook geleerd. Maar hou me er niet altijd aan. Moet eigelijk weer eens bellen naar de fisio, ben nog maar 2x geweest maar denk dat ik nog wel iets meer behandelingen nodig heb...
Oh bah, bah bah!!! Ik heb er gewoon de pest in. Sorry hoor. Krijg het stomme mens nu niet uit mijn hoofd. GRRR!
Het is dezelfde die het lef had om te zeggen. Dat ik geen fijne collega ben. En dat ik mijzelf niet bewezen heb en dat mijn credits op zijn... Fijn om te horen van een snotneus in het onderwijs. Die alleen maar, blijkbaar oogkleppen opheeft. Ze weet dat ik een burn-out heb gehad. En ze weet ook dat ik op een gegeven moment voor 75% ziek was gemeld ivm mijn zwangerschap en ze weer tevens dat de periode dat ik mijzelf van haar moest bewijzen (ja, ik ben zelfs zo stom geweest om dat te proberen!) ik op 3 dagen in werd gezet als een fulltimer! Nou sorry! maar ja dan bijven dingen liggen. En gaan dingen fout! Krijg echt toch zo ontzettend de hik! Pokke mens! ZOW!!!
Doen! Heb ik vorige week gedaan. Maar ik wil graag weer even mijn nek en schouders los krijgen. De rest van de rug val wel mee.
Grrrrrrr donder, jij ook al gezeik op je werk. Wat een pokkemens zeg! Ik voel me echt niet goed bij wat er tegen mij gezegd is vanmorgen door cheffie. Ik haat haat HAAT dat mens echt. Sinds vanmorgen voel ik me weer ontzettend zenuwachtig, merk ik weer dat ik hoog ademhaal (wat weer tot hyperventilatie lijdt) En terwijl ik dit tik komen de tranen weer omhoog. En jawel, door wie werd ik net gebeld. Cheffie! Tranen weg geslikt, en normaal gedaan. Heb meteen gezegd dat ik woensdag een gesprek wil met haar! Ze zoekt het maar uit, woensdag krijgt ze dit van me te horen! Zucht, moet nu gaan! Moet naar de tandarts. Tot straks allemaal!
Wat had ze nou weer aan de foon? Wat denkt die troel wel niet?:x Net als die tuthola op mijn werk... :x You go girl! Ik sta achter je! Grrr! (hier ook a.s. wo een gesprek... :x)
Ahum, niet dat ik de illusie heb dat ik alles kan bijlezen van de eh, maand dat ik zo saai geweest ben om hier niet te komen Ik zie natuurlijk wel veel dingen op hyves langskomen, dus helemaal van de radar was ik niet toch? Maar haai!!! Eerst voor Ninja een dikke knuffel, wat een ellende met je gezondheid Je sukkelt er al zo lang mee, echt niet leuk! Bellie had ik al gefeliciteerd Pfoe, ik kan me er nog even niks bij indenken - maar weet je nog hoe we zaten te jammeren hier dat we onze buik terug wilden. Hahaha. Dat lijkt nog maar zo kort geleden Pnir, gefeliciteerd met je grote knul. Wat lijken allebei je kindjes qua oogopslag sterk op jou zeg. Ik ga weer even verder stukjes bijlezen.
Goedemiddag Hier weer een saaidagje achter de rug. Ben blij als het 10 dec. is, dan zijn de 10 schoolweken voorbij en kan ik weer lekker met de baby's knuffelen Echt zin in!! @ donder en bel knuff!! @ pnir leuke foto's!! Hahaha en meteen naar bart smit
Over dat ik me uren verkeerd geregistreerd heb! Had dat lekker bewaard voor morgen of woensdag! Maar nee, toch lekker bellen. Voel me echt zo enorm rot vandaag, bah! Enne, ik sta ook achter jou hoor. Samen zullen we ze even een poepie laten ruiken!
Zo hier ook weer terug vaan de tandarts! Heel de onderkant van me kaak is verdoofd. Hiep hiep hoera! Dus moet nog even wachten met eten. Zit geloof ik constant op me onderlip te bijten wat ik niet voel. Kleine man net snel even een potje gegeven, temp was 39,3, zetpil erin gedaan en zijn bedje in! Hij ligt heerlijk te slapen!