Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tja... je hebt van die dagen...
    Mevr. zit hier zicht zelf lekker te meppen. hihi. En ik heb het vermoeden dat ze probeert te zwaaien... maar ... dat lukt nog niet helemaal. hihi

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben zo verdrietig.. :(

We gaan een midweekje naar Centerparcs, de 22ste.
    Krijg ik net mijn uitnodiging voor het onderzoek, donderdag de 25ste.
    Ik heb gebeld en het kan niet verzet worden, het is volgens de arts spoed en moet binnen een maand onderzocht worden.
    Wil ik het toch verzetten wordt het medio januari en is het op eigen risico.

Dat betekend de woensdag de hele dag spul drinken om de darmen leeg te maken en niets eten en de donderdag de hele dag in het ziekenhuis want ze gaan maag en darmen enz. tegelijk doen die dag.

Waarom nou net wanneer we EIN-DE-LIJK een keer met z'n drieën weggaan??
    We hebben het zo nodig om eens samen te zijn.. :(:(:(

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen zeg.
    Is het niet mogelijk om je midweekje te verplaatsen?

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!:D

broodbeleg... hier vooral worst en kaas, dat gaat het beste (en dan vooral beleg van brood afhalen;))

lila: balen van je vakantie zo!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje lilalief wat vervelennd en wat naar dat je dan weer zo lang moet wachten. Ik zou ook geen oplossing weten. Je weekendje omboeken is dat geen optie of zit je dan weer met frank zijn werk.

Wij hebben ook een weekendje naar centerparcs geboekt in jan. Maar ik ben idd ook bang dat het door iets aan me lichaam niet door kan gaan.

grrr kutlichaam he :x:x je kan niets meer plannen

Ik heb net maar weer de MDL arts gebeld en gezegt dat ik het niet trek om zo door te gaan ik wil verder onderzoek. Heb iedere dag aanvallen ze zijn nog heftiger dan de galaanvallen en dat was al een hel. Heb het gevoel ofdat het idd reflux is maar slik al 80 mg omeprazol en het werkt gewoon niet.
    Ik eet al dagen super gezond drink veel water enz en nog blijft de pijn. Ik ben in 3 dagen al 4 kg afgevallen moet steeds overgeven enz.
    Morgen een afspraak bij de HA voor een gesprek bij de psygoloog.
    Ik had wel geluk normaal kan je haast niet terecht bij de MDL maar mijn afspraak van volgende week was vervroegd maar hun hadden hem niet gewist dus nu kan ik volgende week al terecht.

Nou ja ik heb nog wel goed nieuws ferry is weer suikeroom geworden van een jongentje Finn. We gaan dadelijk even kijken!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee dat kan niet, als het al niet bij Center parcs is dan is het wel in Frank's agenda, die is altijd vol!
    We hebben een eigen bedrijf, vandaar :(

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Echt jammer zeg:(

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

nou het viel me mee hoe de oudste zich heeft gehouden zat een giga ontsteking onder 2 kiezen gelukkig nog melkkiezen maar ze moesten er dus beiden uit. pff nou ze zijn er dus uit heb meteen om van die kleurvloeistof gevraagd zodat ik eerste tijd elke avond kan controleren of ze wel goed poetst is elke morgen en avond een drama ze wil het gewoon niet zo doen zoals het moet.

Ging met net weer goed mis met mijn pols maakte een verkeerde beweging

idd zie maar eens met 2 jonge kids rust te houden met je pols

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ivm medisch onderzoek mag je de boel afzeggen bij Cp. En dan krijg je of alles of het merendeel terug van het al betaalde geld.

Maar is het geen mogelijkheid om te heen en weren evt? Je zit in Nl. En ja, om nou 1 1/2 dag kwijt te zijn is niet leuk. Maar de rest van de dagen zijn jullie gewoon samen.

Balen hoe dan ook.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mirr, tip morgen bij de apotheek tubbygrip halen voor om je pols. Extra ondersteuning voor je pols en dat je er dan ook aan denkt deze iets minder te belasten.
    sterkte meis

En knap van de oudste dat ze zich zo goed heeft gehouden. Heb je d'r goed gecomplimenteerd?
    Trouwens ik wist niet eens dat ze kleurstof dinges hebben bij de tandarts. Hoe werkt dat?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Gefeliciteerd met Ferry als nieuwe suikeroom van Finn. Leuke naam trouwens.
    Sterkte lieverd met alles. Vind het zo chips allemaal

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meisje in d'r stoel... handen lekker... :D

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hier had ik het gister over... mevr op de stofzuiger

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou ja, ik kan dan zelf niet rijden denk ik, een hele dag niet eten en de volgende dag van onderin Limburg naar Arnhem?
    Met laxatiemiddel in je systeem?
    En dan na algehele narcose weer terug rijden.. pff..
    En met z'n drieën dan moet Lila mee heen en weer, vind ik een beetje zielig.
    Ik ga uitzoeken of ik alleen heen en weer kan en dat Frank daar blijft maar vind het maar eng allemaal.
    Die woensdag zou ik dan sowieso de hele dag in het huisje moeten blijven.

En annuleren, tsja.. ik was zo overmoedig dat we SOWIESO zouden gaan dat ik geen annuleringsverzekering heb afgesloten..

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi aantrekkelijk he, de stofzuiger:D

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maar je kan morgen toch wel ff bellen om het uit te leggen en kijken wat ze dan zeggen? dan kan je altijd nog besluiten om het wel of niet door te laten gaan...

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Ik denk eerder dat dit een fase is. Heb dit met Dinand een paar weken geleden ook gehad. Gooide elke keer met zijn tond zijn brood eruit. Maar nu eet hij weer gewoon!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh ok. Hoelang duurde dat? En had hij het ook met avond eten?

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Appelstroop, kipfilet is trouwens ook een aanrader. Dinand vind het erg lekker, geloof dat ze dat vanaf 9 maanden mogen!

Hmmmm wat geef ik nog meer...denk denk denk...het zelfde als wat jij geeft eigenlijk!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh das ook wel een goeie idd.

Deel Deze Pagina