Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ik ga ffies lezen:p.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha pnir, tja, als je het mij zegt heeft dat slikken en kont boren niets met preutsheid te maken. Maargoed, heb wel gelachen om een paar opmerkingen die er geplaatst werden:p.

Ik ga lekker me bedje opzoeken dames! Ben echt moe na zo'n dagje met choco kliederen:p.

Slaap lekker!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Slaap lekker. mirr ook. doeii ik blijf nog even wat rond hangen hihih. doeii.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Frank kan niet anders dan die week.
    Als we een vervangende week willen wordt het medio/eind volgend jaar.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oooooo wat was Finn een schatje zeg!!! hij was iets lichter als sem bij de geboorte 2830 gram en 1 cm langer 47 cm maar wat klein weer kan me gewoon niet voorstellen dat sem zo is geweest haha. Hij deed het wel goed maar zat wel aan de AB want ze dachten dat ie een infectie had. Hij ligt nu nog in het zh hij was met 36,5 week geboren.
    Hij is nu 2 daagjes oud en zo mooi haha ik ben verliefd wat een schatje zeg haha.
    Ik was zondag zo ziek en eigenlijk zouden ze hier op bezoek komen stel je voor dat ze bij ons op de bank weeen kreeg haha

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen,
    Maf joh, dochterlief geeft om 6 uur een gil en gaat daarna weer verder slapen... blijkt. Het is nu nog verdacht stil boven... zowel manlief als dochterlief knorren blijkbaar nog een rondje. De schatten.
    Manlief zou dochter naar kdv brengen. Kan ik nu nog ff dingen voorbereiden... eh... hier lezen. hihi

@ ninja, haalt herinneringen op he? hihi. Ja... zucht. hihi

@ Lilalief, zucht... wat ontzettend balen. Limburg Arnhem... ja, doe je niet zo ff. En je moet idd wel iemand mee nemen die terug kan rijden...
    Wanneer zou je dat onderzoek hebben en wanneer was de eerst volgende mogelijkheid? Zit dat echt zover uit elkaar? Ik zou denk ik bij 1 of 2 wk verschil zo iets hebben weg met gezin ook belangrijk. Maar jij voelt het beste hoe je je voelt. Niemand anders kan dat van je overnemen (helaas) Maar als het spoed zou zijn... sorry hoor. Zou je dan niet deze week al dat onderzoek moeten hebben?
    Kan je trouwens niet vragen als er een plekje vrij komt of ze jou kunnen bellen? Dat je graag eerder zou willen komen? Doen ze hier wel nl.
    (zit hier mee te denken... zucht)
    sterkte! Knuffel!

@ Iemand de foto van dochterlief op de stofzuiger gezien? Is ie niet schattig? Hebben mijn ouders genomen via skype... hihi

@ Nu moet ik echt gaan. Knuffels!

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey allemaal

Ninja gefeliciteerd met je neefje finn
    Hoe is het eigenlijk afgelopen bij de huisarts?

Belliebel fijn dat je niet zo misselijk bent en dat het uitje en het choco kliederen leuk was. Hoe gaat het eigenlijk met dinand?

Lilalief wat klote dat ze je onderzoek in jullie wel verdiende vakantie plaatsen. Moeilijke keuze wat je nu moet doen.

Hier ga ik straks weer richting ha. Toch maar weer terug ivm darmen. Die duspatal heeft niks uitgehaald dus wie weet heeft ze andere medicijnen ervoor. Verder gelijk mijn hoesten bespreken ik hoest nu al 2 weken en geef steeds flink slijm op en het word maar niet minder. En hoestdrank helpt ook voor geen meter. :(
    Ben echt zo klaar met mijn gekwakkel op gezondheids gebied:(

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Donder ik heb je foto gezien hoor. Moest er echt om lachen en dat gezicht er dan bij gewoon schitterend

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel voor het meedenken!
    De volgende optie is pas halverwege januari..
    En moet spoed was een afspraak tussen nu en een maand, denk dat ze verschillende soorten spoed hebben!
    Ergens wil ik natuurlijk ook wel dat het zo snel mogelijk gebeurd.
    Ik weet het ff niet meer.. :(

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@donder: errrrug leuke foto van Ylva op de stofzuiger. Ga het ook eens bij Etienne proberen hihihi... en bij ons kun je tussendoor ook wel meten of wegen hoor op het cb, maar ik doe dat altijd gewoon wanneer ik een afspraak heb om de 2 maanden ofzo... dat berichtje was voor weet niet meer wie bedoeld, die al een tijd niet meer bij het cb was geweest. Die wilde graag weten hoe groot en hoe zwaar haar kindje nu was...

@lila: Wat balen zeg! en nu?

@bel: Dinand weer opgeknapt las ik op hyves?

@pnir: wat een verhalen he over de cultuur van je vriend met eten en dat soort dingen. Toen mijn neefje een jaar of 3 was is hij met zijn oma naar Suriname geweest en daar ging ze ook van alles met hem doen (geesten uitdrijven en dat soort gein)... mijn oudste broer is getrouwd geweest met een Surinaamse vrouw, vandaar... vond het maar niks, maar goed, wat doe je eraan...

@nog iemand vergeten???

@hier: gisteren een lange dag gehad. De cursus was ook zo niet boeiend, ben blij dat het de laatste van een reeks van 5 was.
    Nu voorlopig geen avonden op mijn werk meer. Vrijdag 3 dec. komt de Sint op de groepen, dus moet nog ff wat leuks verzinnen voor de kinderen om te doen. Of ik maak weer een gedicht ofzo... en vrijdag 17 dec. hebben we een glitter en glamour party in een restaurant met fotograaf en eten etc. dan nog een weekje werken en dan lekker een weekje vrij. Gaan we misschien een weekendje naar Belgie, want manlief heeft ook een paar extra dagen vrij genomen na de kerst:D Heb er nu al zin in...

en waar ik helemaal zin in heb is de wintersport, maar das pas rond 20 febr. hahaha... maar ben al aan het aftellen!

Zo, kga nu ff gtst kijken, gisteren niet gezien...

Fijne dag!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat zijn jullie stil, is het te vroeg voor zo'n liedje? :D
    Dat ben ik niet van jullie gewend!

13. mammamia

@lila: hahaha humor... de dames zullen straks wel hun reacties geven, let maar op... gna gna

bah bah bah, ben weer ongesteld. Had gisteren enorme spierpijn in mijn benen, kon gewoon niet rustig liggen. 2 paracetamols ingenomen en toen ging het wel weer... vandaag nergens last van. Vrijdag gaat het spiraaltje erin, spannend... wie van jullie heeft nog meer een spiraaltje en wat is jullie ervaring ermee?

Zo ff leuke foto en filmpie spammen...

14. mammamia

Zelf gaan staan aan de speelgoed kist:

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Met me kleine mannetje gaat het goed! Was afgelopen maandag ziekjes, had 39,3 graden koorts. Maar gister was hij weer helemaal beter!

Het gaat zo hard met het ventje! Met alle kindjes trouwens, nog even en ze worden alweer 1 jaar!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, ik ben echt niet vooruit te branden. Ik ben zo verschrikkelijk moe. Mja, moet mezelf er toe zetten om even de stofzuiger door het huis heen te halen!

Zelfs tikken gaat amper!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jij ook dikke knuffel meid! duspatal werkt ook helemaal niet bij mij ook niet hoor.

Ja de HA geloofde me wel en zei dat het ook niet tussen me oren zit. Er zijn wel dingen die tussen do oren zitten maar vaak uit dat dan in spierpijnen enz maar geen aanvallen zei ze.
    Ze gaat nu met de MDL arts bellen

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ook goede morgen! WHAHAHAHA!
    GEk!

(moet over 5 min de les weer in... kompleet in n deuk! whahaha:D)

Deel Deze Pagina