huggies nooit gehad, maar ik haal vaak pampers in de aanbieding en heb nog een hoop van die bonnen leggen, dus dan ben ik vaak ook niet duur uit
pampers...vind ik echt vreselijk duur! heb voor snachts de echte pampers en voor overdag huismerken de doekjes wil ik het liefst van de duitse aldi hebben, vind ik het fijnste werken maar waar ik me nog altijd over verbaas...is dat ik in DU babymelk kan kopen voor 3,50! zelfde hoeveelheid als NL pakken appelstroop vind ik niks als hij zelf wil eten plakplakkleefkleef... smeerkaas vind hij niet lekker, kruidensmeerkaas wel maar weet niet of ze dat wel mogen?
met tuinkruiden of zo? ik denk dat dat wel mag. zou geen sambal doen of zo maar het lijkt me niet dat daar meer zout in zit als in gewone smeerkaas.
hmm denk je languit op de bank te gaan liggen om een dubbel aflevering house te kijken. is er ineens de mentalist op tv en daar vind ik echt geen bal aan
tja, wij wilden vanavond ook tv kijken maar door het varen hebben we heel slecht bereik en valtie telkens weg:x
owja, dat wou ik nog vertellen! daniel heeft een nieuw geluid ondekt die ik vreslijk vind! lijkt net of hij het niet naar zn zin heeft en loopt te mopperen en huilen en ondertussen zit hij gewoon lief te spelen!
he hallo allemaal Hier vanmorgen voor het eerst naar babyzwemmen geweest we hebben erg genoten Wesley vond het helemaal te gek en ik ook hahahah. guppenkop ik denk dat ik weet welk geluidje meneer hier doet het ook lijkt net of hij boos is maar hij lacht erbij lijkt meer op mopperen. ga er ook weer vandoor even doche miss tot morgen
lijkt me ook leuk, babyzwemmen! helaas is het rivierwater te koud hier word er heel serieus bij gekeken als hij dat geluid maakt, net of iest heel moeilijk is
Dinand krijgt ook kruidenkaas! Hij vind het ook erg lekker. Heb ook geen idee of het wel of niet mag, maar hij heeft er geen last van!
Whahaha heel herkenbaar! Oh trouwens ik heb vandaag krabsalade en eiersalade bij Dinand op brood gedaan. Viel ook errug in de smaak.
sem maakt soms ook van die rare geluiden haha idd net ofdat ie aan het mopperen is en ook schreeuwen joh haha gaat steeds harder.
haha, ook een schreeuwmonster heb em al gezegt datie op zn tante lijkt, die schreeuwt ook overal om (puber) maar dat maakt em ook niks uit
@ Knorretje! OHhhh! Wat een schattige foto's ! Wat een ventje en dan ook nog dat t-shirtje! Geweldig! hihi @ Ballorig... leuk! Heb er helemaal zin in! @ eh....