Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jawel want ik zocht geen programma te instaleren haha dus heb ik het online gedaan maar ja niet zo slim acht ja dan maar een andere keer nu zoek ik het niet meer:D
    Maar bedankt voor je tip ga daar eens kijken

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah, best een raar idee als je daar zo aan denkt... Die van mij heeft er zelfs een weekje korter ingezeten, was precies een weekje eerder bevallen dan ik uitgerekend was...

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Koortslip = Koorts lip niet koort slip (ander woord voor string?).... hihi

Dat is me toch een partij frustrerend! Ik mag mijn meisje en mijn echtelijkemedegenieter niet zoen! ARG!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik precies een weekje later... MAN! DAT WAS PAS FRUSTREREND... ;)
    Wat zeur ik over die koort slip? hihi

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    das frustrerend zeg ik geef zeg vaak kusjes zonder dat ik er erg in heb haha

6. mammamia

Nou, een koortslip kan ook behoorlijk irritant zijn hoor BAH. Moet zeggen dat ik em al 8 maanden niet meer gehad heb. Denk dat ik em zo 1 a 2 keer in het jaar heb, dat was vroeger wel anders. Al heb ik nu al weken een klein puistje op men bovenlip zitten, heel apart en hij gaat maar niet weg...

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja, ik ook! Zo erg! MAar!! Ik heb net volgens mij de eerste 2 ECHTE kusjes van haar gehad!!! Open mond tegen mijn wang. Echt bewust zei manlief. AHHH! SMELT!

@ Mammamia, naar die koortslip. En ik heb ook wel eens van die mini puistjes. Dan denk ik van oh... het is weer zover. MAar dan blijkt dat niet zo te zijn.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve schatten! Ik ga nu echt slapie slapie doen. Mijn mond gaat niet meer dicht. Blijft gapen... hihi.
    Slaap lekker!

9. mammamia

Ik ben ook pitten.

Tot morgen!

XxX

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    truste meiden

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goeiemorgen allemaal,

Vanmorgen was het half 7 hier, dus dat is op zich wel te doen. Manlief gaat er om 6 uur uit en daar wordt ik ook wakker van.

@fotoboek, ik heb de mijne van canada bijna af. ik maak ze eigenlijk altijd bij de kruidvat. maar deze is best dik geworden en 30 bij 30 groot en nu kom ik op 80 euro uit. :O. bij webprint heb ik ook wel eens gekeken, maar daar heb je toch minder opties als bij kruidvat.

@koortslip, gelukkig al een hele poos geen last van gehad. de laatste keer toen stijn een week of 6 was. vond het best eng toen, was bang dat ik hem zou besmetten en voor die kleintjes is het herpes virus toch erg gevaarlijk.

donder, leuke foto's jullie lijken echt op elkaar zeg. hier is trouwens andersom. ogen van mama en de rest van papa.

@plannen voor het weekend. vanmorgen een beetje ruimen en misschien vanmiddag met mn moeder en stijn naar mn oma. en morgen gaan manlief en ik samen weg en gaat stijn naar opa en oma. maandag zijn we namelijk al weer 8 jaar samen.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta! Gefeliciteerd met het binnenkort 8 jaar samen zijn! Hoe romantisch gaat het worden? hihi
    Ja, ik wordt ook niet vrolijk van die koortslip. Ben ook zo bang haar te besmetten. Wil dat echt niet.
    En grappig hoe kleintjes op jou of manlief kunnen lijken he? Ik vind het echt zo grappig. Zeker omdat de ogen zo donker zijn. We zijn er alleen nog niet uit of het nou bruin of groen is. Nu zeggen we maar beide. hihi.
    Vriendinnen zeggen echt dat het bijna een cloontje van mij is. hihi. Gelukkig maar dat ze andere kleur ogen heeft anders was het een minimie. hihi

Mevr was trouwens weer niet wakker om 7 uur... Oh! ik hoop dat ze dat morgen vroeg ook doet! hihi. Nu heb ik haar wakker moeten maken.

Had ik al verteld dat ik mijn 1e 2 zoentjes van haar heb gehad? Ik vond het zo speciaal... *zucht, zwijmel...*

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta! Stijn is NU 9 maanden 1 week en 3 dagen oud! GEFELIE!! hihi Nu nu op dit moment!

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Eigenlijk pas over 19 minuten, want hij is om 8.12 geboren :D

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We gaan s middags ff samen naar de stad een overhemd en stropdas kopen voor bij zn nieuwe pak en daarna ergens lekker eten. Nog geen idee waar. Dus als je nog wat lekkers weet in Rotterdam

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Oeh heb heeerlijk geslapen vannacht. Heb net alleen wel een ontmoeting met de wc gehad. Vanuit het niets was er een golf van misselijkheid en hing ik boven de wc. Er kwam alleen niets uit want heb nog niet gegeten hihi. Nu is de misselijkheid weer weg, hopen dat dit zo blijft!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hmm das minder, bij mij hielp het om de hele dag door kleine beetjes te eten ipv een hele maaltijd per keer.
    enneh nog een paar daagjes dan heb je al je echo :D

18. mammamia

Ik had ook vrij snel naar zijn geboorte een koortslip, na 2 weken geloof ik al, maar die was ook vrij snel weer weg... daarna heb ik hem niet meer gehad (ff afkloppen) hihi...

Leuk, ff saampies weg. 8 jaar samen alweer! Wij waren vorige maand 9 jaar samen, onvoorstelbaar als ik eraan denk hoe snel dat gegaan is...

Geniet van je weekend!

19. mammamia

Je zei het gisteren jah, echt lieffffffff. Probeer het bij Etienne al tijden, dan zeg ik: mama kus en dan geef ik hem een kus. Heel af en toe denk ik dat hij het gaat doen, maar tot nu toe nog niet echt bewust:$

Etienne is echt een mengelmoesje van ons. Oren zijn echt exact van zijn papa, dat zeiden we gelijk toen hij geboren was hahaha... ogen van ons samen, kleur haar van mij, gezichtsvorm van ons beiden. Echt een combi, erg leuk!

20. mammamia

He jakkie, sterkte ermee! Spannend hoor, nog 4 nachtjes dan heb je je eerste echo.
    Fijn weekend!:D

Deel Deze Pagina