Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Misschien heeft hij groei pijn... kan... ik weet het helaas ook niet.
    Heb je m getempt? Verhoging koorts?
    Is hij stil als je m optilt?

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Knor, hmmm... heeft hij niet nog een beetje honger dan? Soms helpt het om gewoon nog een aantal cc melk (60 kan al genoeg zijn) te geven en valt hij rustig in slaap... heb ik ook eens bij Etienne gehad

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik klapte midden tijdens het winkelen, in Antwerpen, dubbel van de pijn. Letterlijk. Dit duurde 5 minuten en toen was het over. Blijven lopen. Hielp. Heb er geen last meer van gehad.

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Is wel stil als ik hem optil.....(gelukkig maar)!!!
    Ja, ga er nu echt ff heen!!!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    JA! Goede tip. Gewoon wat melk proberen.
    Kan. Heb ik van de week idd ook gedaan. Stom stom stom. Waarom dacht ik daar niet ook aan.

Sterkte lieverd!

6. mammamia

Ah, das vervelend... ik zal het wel zien hoe het bij mij gaat, is ieder weer heel persoonlijk he, net als bij de bevalling, is ook geen 1 hetzelfde haha...
    Ben jij nog wel ongesteld dan of niet meer? (hoor namelijk een aantal meiden die em ook hebben, dat ze niet meer ongi worden, lijkt me heerlijk hahaha)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    hmm knorretje hopelijk is hij zo weer lekker aan het slapen. ik zou ook wat melk proberen. stijn valt vaak tijdens het drinken in slaap.

ben behoorlijk duf hier. last van mn keel en hoofdpijn, dus ik ga maar lekker op tijd slapen. zit alleen met een dilemma. stijn heeft volgens mij niet zo veel gedronken net en nu ben ik bang dat hij weer heel vroeg wakker wordt

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jep, voor iedereen anders.
    Soms ben ik ongi en dan weer maanden niet. Ben toevallig gister ongi geworden (meisje 9 maanden... hihi). Maar ik kan het niet een echte ongi noemen. Het is meer spotting en met inlegkruisjes te doen.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh oh...
    Hoeft natuurlijk niet.
    Gister had dochterlief per ongeluk 1 fels te weinig gehad. Maar heeft goed geslapen.
    Maar vertrouw je het niet. Maak je m straks wakker en geef je een extra flesje. Dan weet je zeker dat hij ietsjes langer zal slapen

10. mammamia

Oke, dat is wel lekker dan... duurde het bij jouw lang voor je zwanger werd toen de spiraal eruit ging?

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is wel relax zeg. Heb je geen last van de hormonen? Dat vind ik het grote nadeel aan de pil.

12. mammamia

Jah idd, ben ook benieuwd hoe dat nu gaat met de hormonen nu de spiraal erin zit. en of ik last van hoofdpijn heb, want dat had ik bijna elke maand als ik ongi werd. Voordat ik aan de pil ging wist ik niet eens wat hoofdpijn was...

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, het duurde wel lang. Maar maak je geen zorgen. Je zou direct na verwijdering van de spiraal zwanger kunnen worden. Maar bij ons speelde denk ik onze leeftijd ook een rol. Verder zijn we ook overgewichtige personen en manlief heeft vroeger een ongeluk gehad waardoor de boel niet zo goed meer hun best doet. Samenloop van allerlei dingen, waardoor het waarschijnlijk lang duurde.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta en mamammia, hormonen. Nou, niet zo heel erg. Aan mijn humeur kan je merken dat ik ongi zou kunnen zijn... als ik dus geen spotting heb. Maar verder niets. Geen pukkeltjes meer, geen pijn aan onderrug, geen pijn aan benen. Erg prettig.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja ik wil eigenlijk nu gaan slapen, maar meneer is echt in diepe rust.

Ik heb gewoon een lange nacht slaap nodig. :)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knorretje, hoe gaat het daar? Ik hoop nu de goede kant op.

@ Nelta, welterusten dan?

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup! Ik zag dat je R'dam onveilig wilde gaan maken?!? hihi

18. mammamia

heeeerlijk. en hoofdpijn?

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

manlief heeft hem toch maar gepakt, dus hij ligt nog te drinken en dan gaik lekker slapen

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, hoofdpijn?!? Nee, heb ik geen last van. Totaal niet.

@ Nelta, kijk, manlief goed. Jij lekker slapie doen. goed zo. SLaaplekker!

Deel Deze Pagina