@ Lilalief: Wat moet je allemaal nog doen dan???.... Krijg je wel een beetje rust??? En hoe is het met je "pijnen" ???
Jeetje troel, dat je dat nog weet van dat uitje... was ik zo erg dat het is blijven hangen? hihihi... Nou, al dat gezeik om tvoh heen heb ik geen zin in, ik ga slapen zzz... en idd die Jennifer zingt echt niet leuk, ik vind het ook een vreselijk irritante stem. Zelfs mijn man vond dat, terwijl die al snel iemand mooi vindt zingen hahaha Ik denk dat kiki eruit gaat, vond haar ook niet zo geweldig... Nou, succes met kijken... ik zie morgen wel wie eruit ligt of sms me maar ff knor XxX
ja hoor die muts is door vind het zo raar veel mensen vinden haar niet mooi zingen maar ze is wel door? Nigel ook door das wel terecht vind het super! spannend overleg haha pearl ook door is wel terecht ze is GOED!! Jonny ook door vind hem wel leuk maar hij woont ook bij me in de buurt haha Ik hoop dat shemzie doorgaat
Echt bizar idd...dat Jennifer door is...met de meeste stemmen! Dat duo vind ik idd ook niet zo goed...Effe zien hoe Chemsie (hoe schrijf je het?! hahaha) het doet.... DUO LIGT ERUIT!!!......
Ik vind die shemzi (idd hoe schrijf je dat haha) wel een hele mooie stem hebben hoor. Alleen har stem zo haha
zo nu die van van velzen Jaaaa ben en lenny zijn door!!!!!!! ojee sem begint te huilen... Whaaa die lenny is zo lekker nuchter he haha
Pfff, spannend zeg... Had die Joan niet helemaal verwacht....Ben + Lenny wel verwacht en Sarina ook..... Mmm, kiki of ??? (hoe heet ze ook alweer?) Ben benieuwd....