Stoer dat Daniel steeds langer los staat. Stijn doet pogingen (mja eigenlijk is dan zo druk aan het spelen dat hij is vergeten dat hij staat), maar langer als een paar sec redt hij nog niet. Balen dat jullie ruzie hebben. Je zit ook zeker net je rond je eisprong nu (je was toch net wat eerder ongi dan ik) en als je dan zwanger wil worden..... Gebruiken jullie trouwens nog de maxicosi of al de volgende stoel? Stijn zit nog in mc, maar volgens manlief zit hij een beetje krap; zn voetjes bungelen net wat over de rand, maar bij zn hoofd heeft hij nog genoeg ruimte. Verder slaapt hij ook makkelijker in de mc dan in de volgende stoel plus als hij slaapt neem je mc en al mee en het lijkt me veiliger. Mja volgende stoel scheelt weer een hoop sjouwen en Stijn kan naar buiten kijken.
daniel maakt er zelf een spelletje van bij de bank zodat hij de bank kan grijpen als het bijna fout gaat, maar midden in d ekamer deed hij het eergister een minuut! maar tijdens zn spelen zelf ook vaak en dan gaat het nog vaak "fout". eisprong... ik denk zelf nog niet omdat ik telkens lange cyclus heb sinds bevalling, kortste was 34 dagen, langste 40dagen. ik weet dus niet wanneer ik eisprong heb, wim wil (nog) niet aan de ovulatietesten dus ik wil gewoon veel activiteit om kans zo groot mogelijk te houden Denk zelf dat ik rond volgend weekend eisprong ga krijgen. maxicosi ligt bij mn ouders op zolder. daniel wilde er echt niet meer in dus maar de volgende stoel gekocht. Maxicosi werd ook behoorlijk krap vond ik en dan dat gesjouw telkens... vind em zo al zwaar genoeg om tijdje te dragen, laat staan met stoel. Met slapen is het wel vervelender ja, maar er zijn nekkussentjes zodat het hoofdje niet zover naar voren valt, die wil ik binnenkort nog halen. De eerste paar keer had daniel vooral aandacht voor het stuur "hej, wat doet papa daar?"
owja, nog iets. Zag gisteren de rekenig van toen we met daniel in het ziekenhuis waren geweest. Zag er tegenop, dacht dat het heel duur zou zijn... is het maar 38euro!:O had echt veel meer verwacht, medicatie, bloedprikken, kinderarts erbij... en dan 38euro, vind ik de moeite niet eigelijk
Waarom zou je dat zelf moeten betalen? 38 euro kan trouwens nooit het hele bedrag zijn. Dat is idd veel meer.
Wij hadden trouwens gisteren ook nog leuke post, manlief krijgt er 6% salaris bij en ik krijg als het allemaal goed gaat ook een leuke opslag. Verhuizen wordt weer een stukje makkelijker zo
was in duitsland. Rekening word naar je thuis opgestuurd die moet je eerst zelf betalen en de rekening zelf opsturen naar ziekenfonds en dan word het daar weer verrekend en evt teruggestort. ik zal de rekening er ff bijpakken...
groSes blutbild...4.55 differential-blutbild...1.52 calcium im serum/plasma...3.03 kalium im serum...2.28 natrium im serum/plasma...2.28 glucose...3.03 differentialblutbild man. +mech. ...6.83 CRP...15.16 rechnungssumme: 38.68 gelijk iemand die alles kan vertalen?
Ok, dat valt wel mee dan. Is igg goedkoper als in NL. Dat is waar ze allemaal op geprikt hebben. Calcium, kalium, natrium, glucose. en CRP is geloof ik de bezinking. Als die hoog is, is er vaak een infectie. Maar dit is wel alleen van het bloedprikken, mogelijk krijg je nog een aparte rekening voor de kinderarts...
dat vond ik dus ook al zo vaag, dat het alleen het prikken is. Hij heeft ook medicatie gehad, kan ik niet terugvinden, artskosten niet... Naja, ik zie wel of er nog wat komt of niet...
@ HAAI! @ Gup, ruzie? Bleegh! 38 euro. GElukkig @ Nelta, 6%! Gaaf! Toppie! @ Dochterlief zit idd al in opvolgstoel. maxicosie Axiss. Erg blij mee. Zeker ivm rugklachten is ie geweldig! @ IK HAD HET NIET DOOR! MAAAR MEVR. heeft haar 1E TANDJE!!! WHOEHOEEE!! middelste snijtand links voor! (toch niet boven)
@ S Mummy! Hoest met uw kleine schatten? Hoop goed! @ Oh ... vergeet ik nog iets. Mevr gaat ook op handen en kniën zitten. ZOw cute! wiebel wiebel. (wat gaat ze opeens als een speer?!? WOw!) En dingen zijn dus niet meer veilig op de salontafel... hihi
Kijk! deze had ik ook nog genomen. Mevr lag lekker bij papa op schoot naast de kat. hihi Ze hebben daar heerlijk een tijdje gelegen. hihi
He gaaf donder, een tandje. Hier volgende nr 2 al na 1 dag . Heeft ze er veel last van. En onze salontafel is ook al leeg idd.
@ Nelta, onze tafel is nog niet leeg genoeg... en we hebben gisteravond alles echt lekker laten slingeren... merken we nu ook met mevr. hihi. Ze draagt van alles aan. hihi Dat heb ik trouwens vandaag ook voor het eerst gezien. Dat ze iets in haar handje houd en mee neemt met het tijgeren. Waaat!?! Al na een dag de volgende?!? Heeft Stijn er veel last van? Ik moet zeggen dat het voorwerk hier erg was. Maar ik heb niet eens gemerkt dat ie er al door was... dus dat zegt misschien genoeg. Behalve dan dat ze heeel snel moe is.
O wat een lieve foto. Lag ze zo te slapen? En ook joepie een tandje. Nu hier nog Karishma is wel de laatste geloof van de feb mama.s die nog geen tandje heeft. Ach ja de laatste zullen de beste zijn hihih grapje. O ja bang van speel goed denk dat je het rustig moet opbouwen doe ik hier ook. Is de angst van het onbekende, Maar ik snapje stond ook vrijdag van nou zal ik je loopwagentje dan maar terug brengen! Heb het niet gedaan ga het gewoon rustig opbouwen met wennen. Gup jammer dat je ruzie hebt, Even goed maken. Misschien is je man te moe? Dat hebben ook wel eens mannen en zeker als ze eten dat je voor een tweede wilt gaan. Misschien toch samen er eens goed overpraten. Knuf veel plezier in Den haag. Nelta lekker dat jullie bijde loonsverhoging gaan krijgen en dan idd sneller misschien een huis. Blijf je in Rotterdam wonen of ga je uit kijken naar huizen die deelgemeente van Rotterdam zijn? Troeltje beterschap en hoop idd dat je snel geholpen word in het ziekenhuis inverbandje baarmoeder. Die van jouw heeft echt een klap gehad drie ks is niet niks. Ik hier met twee heb er al last van laat staan met drie. Pff. En Maribel doet het ophaar gemakje zo te lezen ruilen??? Hihh nee hoor gekkigheid. Iemand vergeten alvast sorryyyy. Hier gaat het goed even de baal was opgevouwen. En morgen balen vriendlief gaat weer aan het werk oooooo zou toch snel een kdv voor karishma hebben hoor hihih, Kan ze daar zich een beetje vermaken. lekker moet thuis nu is het heel de dag hier vervelen op baby manier ook wel gezellig Ben gewoon eerlijk het is gewoon lastig een baby de hele dag zoet te houden en te vermaken. En dan denk ik soms verlangent aan me laptop je hahha. Maar komt goed. Ik weet dat er weer een andere tijd aan komt. Even gedult En dan de peuterpubertijd kan niet wachten haha. Maar met kdv denk dat het lastig gaat worden voor Karishma ze is nu al zo inkennig als de pest. Helaas :x
Het viel wel mee geloof ik. Hij was wel s nachts wakker, maar we waren net terug van vakantie, dus hij zal ook een jetlag hebben gehad. Verder meer kwijlen dan normaal en ik weet niet meer of hij nu ook wat verhoging had. Dacht het niet. Ik stond er ook wel van te kijken toen ik een dag later ineens nog een tandje voelde. Maar dat is inmiddels ruim 5 weken geleden en verder nog niks.
Salon tafel hier staat er alleen een doosje met pampers en doekjes voor de rest ook bijna niks meer. Want ook zij trekt zich overal aan op. Lastig maar wel leuk. Ja dat iets opsleeptouw nemen idd Karishma doet het met haar blokkenemmertje. Die vind ze wel leuk. GELUKKIG haha