@ Mammamia, nep uggs. Bij de zeeman. Echt super schattig. En bizar goedkoop. Nog echt leer ook. @ Jodela, hier weer goed. Meisje heeft de hele huiskamer alweer bekeken. En papa gemept. (net goed. hihi)
Truste dondersteen! Ik ga ook, ben een boek aan het lezen. Lekker lezen in bed... haha 2 blz. en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik slaap. Doei!
Thnx girls voor de tips. Kzal eens bij de zeeman kijken, idd goedkoop denk ik. Toevallig ook een link? Zie op zeeman.com namelijk geen uggs, maar volgens mij hebben ze geen webshop...
mammamia je hebt gelijk het is eenkennig. maar is zeker delfs of zo wij zeggen hier altijd inkennig haha. ja echt. Donder karishma heeft nu maat 74 en karishma zonder ch hihih. en hoe is het met ylva haar hoofd arm meisje. Auw. knuf voor haar. jodelahiti leuk weekend gehad en druk zo te lezen.vervelend dat man lief weer weg moest. sterkte. weltrusten allemaal. ben er weer vandoor. doeiiii.
pff pff pff weekend was leuk tot nu toe. zoals jullie miss weten heeft mijn vriend een eigen bedrijf, pff nu is hij een week bij huis geweest en moet hij morgen weer beginnen nu is het idd niet het leukste werk in wint en weer staan maar gaat er nu de hele dag al over oh heb geen zin in doe het niet meer miran ik wil dit niet oh en ik moet er morgen ook al om 7 uur zijn, en dan moet ik blij zijn met dit werk, ik wil dit niet, ik kan dat ook niet mijn lichaam is er ook niet op gebouwd, Ik irriteer me er mateloos aan dat gedram ben je nu een kerel of niet, boni gefeliciteerd met het dopen van jullie dochter was het een leuke dienst? de buren van hiernaast waren hier vanmiddag oh nou was geweldig van elk soort 1 nou das mooi genoeg he! Waarom willen mensen altijd bepalen dat het wel genoeg is zo 3 kids miss willen wij er nog wel bv 3 bij dat is toch aan ons. Dus mijn vriend zegd ook doodleuk van nou er komen er vast nog wel meer hoor oh jah zei de buurman alles is welkom zegt mijn vriend. ga eens kijken of ik mijn mannetje op een of andere manier nog vrolijk kan krijgen eerst zn broodjes maar eens smeren. slaap lekker
Truste gup en de rest van de meiden... Kga zo pitten, val bijna in slaap hier op de bank... Kheb net een brief getypt die ik aan mijn broer wil sturen. Laat em eerst nog ff aan mijn 2 andere broers lezen, hopelijk komt er weer een reactie terug... Tot morgen! XxX
Goede morgen, De vakantie zit er voor mij weer op. Vanavond weer werken en de kleine man is nu al bij zijn oma en opa dus heb de ochtend en een deel van de middag voor mezelf. Moet zeggen ik blijf het vreemd vinden zo zonder hem. Verder heb ik gister Bram zijn haar kortgewiekt. Het werd echt te lang. Dus de tondeuse er even over gehaald. Hij heeft gelijk weer een ander koppie eigenlijk vond hij het helemaal niet eng en gedroeg zich voorbeeldig. Dus helemaal trots op mijn kleine man. Bellie morgen heb je gewoon je echo. Spannend hoor Gup moeilijk dat Wim nog niet zo overtuigd is van een tweede als jij. Misschien moet je op de verleid toer. Leuke lingerie aan en gaan En anders misschien toch eens erover gaan praten dan weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn. Donder ahhh die foto van jullie saampjes. Pnirmal hier ook geen tandjes hoor.
@ Goede morgen. @ Pnirmal, gelukkig weet ik dat ik normaal de naam van Karishma goed schrijf. Ook weer te snel typen... @ Bel, morgen je echooooo.... spannend! @ Ego: Voel me lichtelijk brak. Mevr heeft vannacht 5 keer gegild in haar slaap. Ik viel ook wel weer in slaap. Maar, man het breekt je op. Gister nl ook al. Krijg zo bezoek van iemand die bij mij op de zwangerschapsyoga heeft gezeten. Even foto's ophalen.
Hee, Hier ook al vreemd slaap gedrag. Nou ja, wakker gedrag want dat is juist het probleem. Slapen? Ik wil staan! Slaapzak onder het matras is even goed gegaan maar nu is ie sterker. Hij roept momenteel door de babyfoon "mamamamamamama" hahaha. Vannacht ook al roepen en gillen... ?! Zouden onze kids toe zijn aan één langer slaapje per dag ipv 2??? Wanneer is dat normaal? (ben ik compleet vergeten, de 2 oudsten zijn alweer zo ou...!)
Oh heb even zitten kijken maar 1 slaapje per dag is voorlopig nog niet aan de orde dus. Ach nu slaapt hij, misschien maak ik me druk om niks ik ga opruimen!
Ik kom net terug van het CB, alles weer prima in orde, mevrouw ontwikkelt zich snel. Maar ik wordt ZO agressief van het CB! Propvol mensen, jengelende kinderen, een half uur uitloop en een vermoeide Lila, een afspraken, meet- en weeg mevrouw die denkt dat ze mag bepalen waar en wanneer we komen.. BLECH! Ik ben weggelopen met de woorden; ik ga naar huis, bel wel voor een volgende afspraak, het heeft al zo lang geduurd nu.. Kijkt ze me schaapachtig aan: "ja maar je moet nog een afspraak". Ik bel wel. "ja maar".. wel naar het planningsbureau hè!?! Ja hoor, daag! Zo´n 10 ouders zitten me aan te kijken alsof ik gek ben.. BAH!!! grrr..
Over het CB: hier is nooit een wachtlijst en nooit een rij ergens. Ook niet bij de supermarkt ofzo. Dus ook bij het CB ben ik vaak de enige óf met nog één andere mama+kind. Heeeel rustig dus, dat is dan weer het voordeel van deze regio Het loopt ook nooit uit, vaak is het zelfs zo dat zij zitten te wachten op mij ook al ben ik op tijd!
Ah, de oudste is nu thuis, heeft pauze en wil op 'runescape' ik moet dus ééven uit de weg bij de pc! Laters!
Hoi, even spieken. Hier een meisje die al 4 keer overgegeven heeft. Arg! Heb net maar een extra flesje gegeven. Hoop dat die blijft zitten. Zo sielug... Hoe dan ok.vanmiddag cb. Ik hoop niet dat het uitloopt. Heb geen zin in het zelfde tafereel als Lilalief... Had ik de vorige keer. Grrr.