Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    GRapjas! Op die manier kan ik niet naaien... hihi :D;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Hier vanmorgen eens even een goed gesprek met cheffie gehad. Heb aangegeven dat ze te veel van me verwacht en dat ik het niet ga trekken! Afijn, d'r oren stonden te klapperen, maar het was absoluut niet haar bedoeling geweest om het zo te laten overkomen! (zoals ze dat altijd zegt). Nu gaan we elke 2 weken in gesprek om te kijken of er dingen dwars zitten. Ben ook even de de HA geweest, en wil graag ook een keer praten met een psycholoog. Puur om te kijken of dat beter helpt dan maatschappelijk werk. Verder moet ik nu mijn grenzen bewaken en als iets niet gaat dat aangeven en er meteen mee stoppen! Vandaag dus van 9 tot 12 gewerkt, en daarna viel ik alweer om van de slaap. Men wat ben/was ik moe zeg. Het geeft me wel een goed gevoel dat we nu iedere 2 weken in gesprek gaan, ben benieuwd of het uiteindelijk nog iets gaat opleveren!

Nou genoeg geklaag. Morgen om half 11 de 1e echo! Spannend, maar ik zie er totaal niet tegen op. Heb eerder zoiets van, we zullen het zien hoever ik ben. Denk echt een 7 weken (ook vanwege mijn misselijkheid hoor!). Mja, ik weet nu ook wat er allemaal gaat gebeuren, heb de zwangerschap van Dinand al meegemaakt, en was toen om ieder dingetje bezorgd, ik ben nu zoveel relaxter. Maar tis toch wel een klein beetje spannend hoor!:D

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #3343 boni001, 15 nov 2010
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
    Haihai!

Hier weer even tijd. Mirthe ligt even in de wipstoel uit te buiken van de voeding. Ben zelf ondertussen video aan het overzetten op de computer.

Doopviering gisteren was erg mooi, feestje naderhand was ook erg geslaagd. En Mirthe is lekker verwend...
    Foto van het dopen volgt nog, omdat er zoveel dopelingen waren had de kerk 1 fotograaf geregeld. En die foto's krijgen we nog.
    En slapen vannacht was wel goed, ik heb in ieder geval niet meegekregen dat ze wakker is geweest ;).

Bellie, spannend hoor met de echo! Morgen al. Jeetje, ben echt benieuwd hoe ver je nou daadwerkelijk bent.
    En hoop dat je cheffie nu eens goed naar je heeft geluisterd!

Oh, voor degenen die nog een autostoel moeten: Bij de Babypark zijn de MC priori in de aanbieding, 120 ipv 189 of zo. kan het niet precies nakijken, want de website ligt eruit. Als ik het me goed herinner was het nog deze week.

Donder, als je leuke feestkleding zoekt, kan ik dus de ZARA aanbevelen! En joepie, er komt een winkel in Enschede, stond zaterdag in de krant.

Mir, vervelend is dat als andere mensen menen te moeten meedenken hoeveel kindjes je wil. Is je man weer wat vrolijker vertrokken vandaag?
    En wel grappig, mijn man kent jouw man wel haha, via het werk (hij zit bij de gemeente).

Pnir, hoewel ik het laatst dacht zijn er hier ook nog geen tandjes echt door.

Lila, klinkt bekend hoor van het CB. Soms kan ik er goed mee, soms vind ik bepaalde mensen zo vermoeiend daar..

Donder, beterschap voor Ylva!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hallo Bel en Boni,

Bedankt voor de beterschapswensen voor ons madammeke. Ik vraag me af of dat overgeven ook bij het tandjes krijgen hoort. Weet iemand dat?

En we zijn net terug van weg geweest. Dit keer was ik te laat (oeps!). Al die andere keren liepen ze uit... en vandaag dus net niet... ach. T zij zo.
    Hoe dan ook. Mevr is 9,22 kg en is 72,8 cm lang en heeft een hoofdomtr van 44,4 cm Zit boven de gem lijn.

En bedankt voor de Zara tip! Helemaal niet aan gedacht! Top! En er komt er nu een in Enschede? Oh gaaf! Moet ik gelijk een vriendin van mij vertellen. Die woont daar ook. Zal ze super vinden.

@ Bel, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hoop dat het zode aan de dijk zet ipv dode aan de zeik. Maar nu om de 2 wk gespr. Goed zo. En naar de psych. Goed zo. Je bent duidelijk voor jezelf aan het zorgen. Duimpies omhoog!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Manlief heeft net camera besteld bij ibood.nl. Full hd dingetje. Zou erg goed moeten zijn. hope so...
    Hij was altijd van camera... nee, nergens voor nodig. Maar nu opeens? Hij wil alles vastleggen. hihi

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    :D Kijk, onze bollewangenhapsnoet. hihi

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi, zo daar zaten we dan gisteravond zonder stroom. Om 6 uur ging alles uit en pas na 10-en toen we net wilde gaan slapen ging alles weer aan. Gelukkig hadden we een hoop kaarsjes in huis. Ook wel eens romantisch :D. Alleen vond Stijn de kaarsjes ook wel erg interessant.
    Vandaag weer gewerkt en morgen weer een dagje vrij. Straks nog wel naar naailes, is altijd wel haasten op maandagaaf, maar ook wel weer leuk.

Donder, gave foto! En weer goed gegroeid. Ik ben ook wel benieuwd hoe zwaar en lang Stijn nu is, maar ik hoef niet met 9 maanden, pas weer met 11.

Bellie, gaaf morgen je echo al. Jammer dat je werk niet goed lukt. Maar je zwangerschap speelt nu ook mee natuurlijk en wie weet heb je over een paar weekjes weer meer energie en loopt alles weer beter.

@slaapjes, hier de laatste paar dagen weer 3, vandaag 2. Maar iig minimaal 2.

@zara, idd leuke kleertjes daar en voor meisjes nog leuker dan voor jongetjes. Maar wij hebben er een leuke jas voor Stijn vandaan.

@maten, hier nog in 68/74. Sommige dingen van 74 zijn nog een beetje lang.

Zo ik ben weer weg, ik ga vanavond wel ff verder bijlezen en anders morgen.

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo even heel snel kwart over 7 aan de overkant zijn voor het koor.
    boni nu maak je me wel heel nieuwsgierig jou man kent mijn man grappig mijn vriend vraagt hoe jou man heet? mag ik dat weten stuur ander effe een pb
    hahaha en je verteld toch niet alles he dat ik soms zo zit te mopperen
    tot laters

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    slaapjes...hier 1 de laatste tijd

kledingmaat: 74/80, 74 zit vaak te krap, 80 weer te groot dus zit nu echt te dubben vaak wat ik hem aan moet trekken.

cb...rotterdammers...met 9maanden doen ze het hier toch niet? dacht ik tenminste gehoord te hebben de vorige keer dat ik hier was...

bellie...spannend morgen!

haartjes knippen...zijn er meer die dat al gedaan hebben? ik vond het nl nog niet echt nodig

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Pffff, kben moeeeeeee:(
    Wel tot kwart over 10 uitgeslapen. Op kraambezoek geweest, naar de stad geweest, boodschappen gedaan, gekookt en ben het nu zooooooooooo zat, grrrrr. Heb ook ff geen zin om te reageren op iedereen. Wel leuke foto's voorbij zien komen:D

Morgen mag ik er weer om 6 uur uit, meestal voel ik me dan veel fitter als ik er vroeger uitga dan als ik uitslaap, vreemd he???

Fijne avond allemaal!

XxX

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga zo denk maar naar bed. Wim is weg, daniel slaapt en ik heb hoofdpijn.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Navond.

@ Mammamia, moe.... oei. Vroeg naar bed. Hoop dat je goed kunt uitrusten.

@ Gup, Met 9 mnd is alleen wegen meten en ff kleppen. Meer niet. In januari weer prikjes.

@ Mir en boni kennen jullie mannen elkaar in het echt echt?

@ Nelta, dat meen je niet! Geen stroom! Arg wat erg. Maar hebben jullie het romantisch gemaakt? Kaarsjes aan?

@ Hier had Mevr een schietluier.... ze zat te eten (het wordt onsmakelijk..) en opeens werd haar gezicht rood. Het leek op een vieze luier. Nou nee dus. Gewoon plas. Weer verder met eten... weer een heel rood gezicht en toen flats zo achteruit d'r nek... kwam... bleeegh!
    Ik kwam niet meer bij van het lachen.... echt zoooo goor! Wist niet dat het mogelijk was

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Al een pijn-stillertje in genomen? Slaap lekker.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Film swat begint. ben weg. Lekker ding bekijken. hihi

doeg doeg!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha de mooiste momenten dat moeder en dochter samen aan het huilen zijn hihihi:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha lekkerding, echt een kleine eigenwijs:D.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee nog niet. hou ik niet zo van eigenlijk en aangezien ik van wim toch niet mag wachten tot hij terug is kruip ik er zo maar vast in. Misschien dat ik dan over paar uur genoeg energie heb om wim wakker te houden:D kdenk nl dat k mn ei heb gehad vandaag... slijm, beetje bloed (wat is dus elke keer ergens in mn cyclus had) en gewoon niet echt lekker.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh oh.... Gup, jij "Ei"genwijsje... hihi

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee joh! Hoe kom je erbij?!!? :D

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jij goed klussen strakjes:D:D! En dan kom je aan het eind van de maand een mooie posi test laten zien en ben ik niet alleen meer hier:D.

Deel Deze Pagina