Hee hallo! Beetje bijgelezen en lees heftige persoonlijke verhalen afgewisseld met broodbeleg suggesties Jee Troeltje, wat vervelend. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten met mijn ex en zag ook al een leven voor me, alleen met de kids. Heb jaren gedroomd van mijn eigen plekje (al is het een flatje). Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en bij hem weggegaan. Vanaf toen ging alles langzaam beter. Eigen huisje (helemaal met xenos prutsels ingericht hiii) Lekker geleefd toen in alle rust. Ik heb mijn huidige man ontmoet en toen was het bijna compleet. Olivier was de slagroom op de taart Sterkte met zo'n ontzettend moeilijke beslissing. Ik heb er ook jaren over gedaan..... Wat broodbeleg bertef: hier vaak smeerkaas, soms appelstroop en soms leverpastei. Ik dacht ivm de vitamine A.... het is in de zwangerschap ook iets waarvan je niet teveel moet eten. Het lijkt me voor een baby dan ook niet geschikt om elke dag lever te eten. Geen idee of dat ook zo is hoor!
Meeste dromen zijn uit te leggen hoor, zonder dat er iets zweverigs bij komt kijken. Dingen in je droom symboliseren iets in je werkelijke leven dat je moet verwerken. Zo droomde ik laatst over een vleermuis, ik begreep er niks van! Ik ging het opzoeken en het betekende: als je vleermuizen ziet in je droom, symboliseren deze viezigheid, demonen en ergernissen. Wat denk je? Ik was toen ik in bed stapte die avond met mijn voet in de kattenkots gaan liggen. Onze kat had ons bed onder gekotst. Ik vond dat zo ontzettend ranzig en ik was zo boos (ook al kon ie er niks aan doen) en dan droom ik daarna over vleermuizen, voor mij geen toeval meer!
Mooie tattoo Ladytijger! En Jodelahiti, tja ik wil eigenlijk helemaal niet weg. Maar ik kan het ook niet aan dat hij geen hulp voor zichzelf wil. Ik hou heel erg veel van hem, en ik weet dat hij ook heel veel van mij houdt, maar toch wil hij niet erkennen dat het niet goed gaat en dat is wat mij frustreerd en denkt aan weggaan. Zodat wij allemaal minder op onze tenen hoeven te lopen, want dat is zwaar! Maar ik geloof dat hij toch is gaan nadenken! En dat maakt mij een beetje blijer! Enne klopt wat je zegt over de leverworst, mag niet vaker dan 3x per week gegeven worden!
Haha, jah dat is dan wel weer typisch... Zoals ik eerder al schreef hebben we geen contact meer met mijn broer, dus hoe hij het zelf ziet, geen idee. Hij zei altijd dat ie zwaar overspannen was en het woord schrizofreen wilde hij niet aan. Ik droomde afgelopen week ook 2x over hem. De laatste keer dat we zijn 40e verjaardag vierde en hij er goed uitzag en iedereen van de familie er was, ik moest zo vreselijk huilen van blijdschap dat ik hem weer zag. Ik heb hem de volgende dag meteen een kaartje gestuurd over mijn droom en verteld dat ik hoop dat we elkaar in de toekomst nog eens zullen zien en of hij me weer eens wil mailen. Heb tot vandaag nog niks gehoord Jammer...
Mooie foto's mammamia. Ik lees allemaal heftige verhalen van iedereen. Voor iedereen dan ook een grote Grouphug! Heb zelf geen persoonlijke ervaring met depressiviteit, wel in de omgeving meegemaakt. Broodbeleg: hier houden we het nog even bij halvarine, ik zal binnenkort de smeerkaas eens voor de dag halen. En appelstroop, af en toe leverpastei. Wat ik ook wel eens maakte was een recept uit opperdepop, het klinkt raar maar was echt lekker: gezonde boterham met peer en kaas: 1 partje rijpe peer 1 snee bruinbrood 1-2 plakjes jonge kaas. Verwarm de oven voor op 200 graden. Snijd het partje peer in zo dun mogelijke partjes. Leg de plakjes peer op de boterham en verdeel er de kaas over. Leg de boterham ca. 5 minuten in de oven tot de kaas gesmolten is. Laat de boterham een beetje afkoelen en snijd hem in kleine stukjes. Niet langer in de oven doen want dan wordt de boterham zo hard. Jasmijn was er in ieder geval erg gek op.
@boni: wat een leuke foto's zeg. Wat een mooie meisjes heb je! en hebben jullie de kabouters nog gevonden
Haha, ach ik zie altijd alleen maar van die lelijke zwammen... dus een rode paddestoel met witte stippen vind ik al heel wat
Wat een leuke foto's Boni! Ik vind de herfst altijd het mooiste jaargetij. Mooie verkleuring van bladeren, paddestoelen die de grond uit schieten, de lucht van pasgevallen regen op aarde en mos. Ik krijg het er altijd warm van!