@nelta: hij zou ook een intentieverklaring aan zijn oude baas kunnen vragen als dat nodig is, ik denk dat ze daar niet zo moeilijk over doen..succes met de keuze in ieder geval! @lila: je hebt pb! @belliebel: heel hartelijk gefeliciteerd, wat ontzettend fijn voor je! geniet ervan... gr laura
Zo kom even mijn echo showen. Uitgerekende datum is nu 7 juli, maar omdat ze het niet heel precies kon meten met dit termijn mag ik dus over 3 weken terug komen voor een 2e echo. Heeeul vervelend hihi! Moet morgen even bellen voor een afspraak. Qua misselijkheid valt het me echt mee. Heb nog niet veel reacties gehad, maar er waren ook een hoop mensen niet. zal morgen wel komen. Degene die wel gereageerd hebben, reageerde iig erg leuk! Nou hier dan de lang verwachte foto.
Whaha ja, vind het ook heeul erg vervelend om nog een echo te krijgen. Weet wel dat die echo bij Dinand toen al zo duidelijk was rond dat termijn! Was toen echt al een compleet kindje!
Gaaf hoor Bellie, en over 3 weken is het idd al een compleet kindje. Ik had een echo met 10 wkn en toen zag je al armpjes en beentjes trappelen.
Ja, hier kan je vrij weinig uit opmaken! Alleen dat het hartje klopt is goed te zien! Maar verder. Ben daarom ook wel blij dat ik over 3 weken nogmaals een keertje mag komen! Dan is alles zoveel duidelijker. Kga even richting de appie even brood halen en daarna richting mijn ouders! Blijf er eten en me kleine ventje is er ook! Tot vanavond!
Ja he, hoe snel ze groeien in het begin. En anderhalf jaar later heb je ondernemende mini-dreumes rondkruipen/lopen.
Hoi, @ Bel, leuke foto! hihi! Gaaf hoor! En over 3 weken weer. Man oh man... wat een naar iets... hihi. NOT! @ Nelta, ik zou ook voor nieuwe baan, denk ik, kiezen. Ander huis kan altijd nog. En als er een 2e frummel bij komt. Slaapt hij/zij toch eerst bij jullie op de kamer, toch? Hij heeft nu een goede kans... ik stem voor nemen die kans. Wie stemt tegen? @ Hier meisje heel erg vermoeid. Waarschijnlijk door tandje.
Ja idd, de kleine zou dan eerst bij ons op de kamer kunnen. (Stijn heeft ook een half jaar bij ons geslapen) en daarna bij Stijn op de kamer en wie weet zijn we tegen die tijd al verhuisd. Hij gaat er waarschijnlijk ook wel mee verder. Hij heeft vrijdag een afspraak daar voor arbeidsvoorwaardengesprek, maar dan gaat hij ook nog eens goed navragen, wat ze precies van hem verwachten. Stijn heeft van het weekend ook veel geslapen en snel moe en vandaag weer een tandje. Ik had al een paar keer gevoeld bij zn voortandjes, maar voelde niks, maar nu dus een hoektandje er bij.
Februari-mama's uitje!!! Wanneer: Zaterdag 22 januari Waar: Ballorig te Houten! (vlakbij Utrecht) 1. Knorretje84 * 2. Ninja2 3. Dondersteen1 * 4. Belliebel 5. Evenstar (onder voorbehoud) 6. Super Mommy 7. Mir5555 (kan helaas niet mee) 8. Troelje * 9. Ladytijger 10. Pnirmal 11. Lilalief 12. Angelsfire 13. Mammamia * 14. Guppekop (ligt eraan waar) 15. Boni001 (ligt eraan waar) 16. Bwt'je 17. Nelta 18. Jodelahiti 19. Mamastarlight 20. Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!! Dames! Tijdstip? Daar lunchen? (zet maar weer een sterretje achter je keuze) 11.00 uur? * * * 12.00 uur? * 13.00 uur? 14.00 uur?
@ Mirr, jij had toch gezegd dat je niet kon met het uitje? EDIT: Ja, je kon inderdaad niet mee. Jammer joh! @Wie kan trouwens nog meer niet mee?? p.s. aanpassingen aan het lijstje p.b. ze ook even naar mij. Anders zoeken we ons de volgende keer weer een ongeluk...
@ Nelta, Angelfire en Bel? Hoe laat willen jullie afspreken in Houten? @ Boni, kan je mee nu het in Houten is? En Gup? Jij? Waarschijnlijk weet je nu nog niet waar jullie dan varen... zucht.
Hoektandje?!? wow. Ik dacht ook eerst de snijtandjes. Maar Stijn bewijst het tegendeel. hihi. Dat is duidelijk.