Ik ben al vanaf mn 18e bloeddonor. (en ook beenmergdonor, dat wilde ik graag worden, omdat mn vader overleden is aan leukemie en om beenmergdonor te zijn met je bloeddonor zijn) En normaal is mn hb na 3 mnd nog niet goed (moet minimaal 7.8 zijn om bloed tegen), maar nu was het dat al na 6 wkn bij de vk toen, terwijl ik bij de bevalling ong. 700 cc kwijt was.
Zo das zeker heel erg snel! Mijn HB was na mijn bevallig ook heel erg goed en hoog 7,9. Ze zeiden meteen dat het wel leek alsof ik nooit bevallen was. Maar ben dan ook minder dan 250 ml bloed verloren, das echt niets! Maar kan me voorstellen dat je je donor bent. Goed van je mied!
Thnx mammamia! Aaah jij ook al een ziekig ventje! Dinand was net ook weer helemaal vrolijk en lacherig, terwijl hij de hele middag heeft zitten miepen. Mja bij hem is het echt een tandenkwestie. Vind het niet raar als er aan de bovenkant 4 tanden te gelijkertijd door komen! Trouwens, geloof dat donder de afgelopen dagen ook een spugende ylva had! zal wel wat in de lucht hangen denk ik!
Hij heeft geen verhoging en ligt nu heerlijk te slapen. Net een foto gemaakt, hij lag er zo schattig bij. Zal zo ff spammen!
@ Mammamia, ja, er kan een luchtje aan hangen. En die verdwijnt ook weer. Wees maar neit bang. En Etienne ook al niet lekker. Getsie! Sterkte! @ super Mommy, ook beterschap voor je meisje. En gefelie met je goede cijfers! Ik wist wel dat je goed was... hihi. Gelukkig heb ik dat ook nog nooit gezegd. hihi. JIJ BENT GOED! @ Navond, hier een meisje wat aan het blaffen is geslagen. Ahhhh! Heb net tandengel gesmeerd (want ze werd huilend wakker) en een paramol gegeven. En na een half uur begon ze met hoesten. Om de haverklap. En dan zo'n zielig kreuntje er achteraan...
@ Oeh, ze hebben erg leuke jurkjes bij Heine.. zucht... hihi Edit, voor mij niet voor kleine schat. Ik val nog steeds voor die leuke jurkjes bij de h&m
Oke, dan gaat dat luchtje vanzelf weer weg... manlief vindt het maar vreemd haha... die wil voorlopig vast geen sex meer Mooi geknipt haar of bedoel je de foto? haha... via hyves, dan heb je em gelijk verkleind...
Heee gezellig gekletst hier zie ik! @ Bellie, wauw er zit echt een mini mensje in je buik! Waah, en wat supoer dat je over 3 weken weer mag komen voor een echo! @Guppekop, jeeeeeeeeee wat een enorme ruimte en wat geweldig om te zien hoe hij daar met z'n race-geval doorheen sjeest Leuk joh! Hoe was het gisterenavond trouwens? Nog iets kunnen regelen met je man ?? @Mamamia, ooow wat een mega schatigge foto van Etiéne. ik vind dat zo'n ontzettend onschuldig kijkend engeltje he! En vooral als ie slaapt Echt lief! @ Dondersteen, beetje late reactie maar ik zag eerder een geweldige close-up foto van Ylva, wat een ondeugdende snoet heeft ze!!!!!!! Leuk joh, zo'n dropke ik hoop trouwens dat ze vannacht geen last krijgt van hoest of tanden.... @Supermum, proficitat met je mooie cijfers! ik zit hier nog steeds te wachten op mijn laatste (en belangrijkste) cijfer... nu staakt de TNT ook nog dus deze week zal ik wel geen post meer krijgen van de examencommissie. @Hier, man komt ipv vandaag pas donderdagavond wééh boehoeeeee soms mis ik dat zo vreselijk hé!!!!!! Het is zóveel leuker (en laten we wel wezen: ook makkelijker) met z'n tweeën!! Ik zal zooo f*ching blij zijn als we weer in de uurt van de familie en vrienden wonen.... ik vereenzaam hier helemaal whaha lekker overdreven
Kijk dit.... hahaha 2 uur rijden naar Houten...! Maar ja gelukkig zijn we wat gewend hier qua afstanden rijden. (en ik rijd op gas dat scheelt een hoop!) Routebeschrijving naar Houten Voorgestelde routes 1 uur 57 min. A58 en A27 175 km 1 uur 58 min. A58 173 km 2 uur 2 min. A27 176 km Gedurende deze route moet u tol betalen. - meer informatie » - meer informatie »
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken dames. Ben toch best wel moe. Heb afgelopen nacht niet heel erg lekker geslapen door de doemscenario's, hoop vannacht op een beter nachtje! Truste allemaal!
Hoi hoi. Even wat terug gelezen. Super m mooie cijvers meis en beterschap met Jaylinn. Maar een dikke pluim voor jou twee kids en dan zulke cijvers echt knap. Jij word echt een super kraamverpleegster. Bellie wat leuk die echo foto.s echt leuk. Al hoe wel ik er niet een meer wil kriebelde het hier ook even hihih. Maar 250 cc bloedverliezen tijdens je ks lijkt niet veel maar de operatie is zelf ook geen peulen schil. Nelta goed dat je bloeddonor bent heb het zelf een paar keer gedaan. Na mijn zwangerschap van Arun nooit meer er wat mee gedaan. maar sta ook geregistreerd als beenmergdonor. Heb er toen wel toestemming voor gegeven in elk geval om die gegevens enz te bewaren/opteslaan maar weet tien jaar later nu dus niet meer of dat nog zo is. Ben wel donor met een donor codusiel. 8.8 hb netjes. Hier rond de 7 meestal. En vaak ook lager elke zw schap wel bloedarmoede ook gehad en ben er nog gevoelig voor. Lilalief ook alles goed? Mir555 je mag hier best klagen meis en ik snap dat je te hogen eisen misschein aan je zelf stelt het zou makkelijker voor je zelf worden dat je het wat meer los gaat laten. Wel jammer dat de oudste met verkeerde broodjes terug kwam. Hoop alleen niet dat je het kind kwalijk neemt wat lilalief ook zegt ze maakt al z.n hoop mee en ook al zeg je ze kan het wel en ze doet het niet. Het kan beste een kind zijn dat mindergoed kan leren schaam je daar niet voor. Arun zit ook op speciaal onderwijs En ik zeg het nog een keer, Als ik Arun naar de bakker stuurd zou hij ook een kind zijn dat met wat anders terug komt vandaar ik een briefje mee geeft. Neem het kind niet kwalijk. pleas accepteer hoe ze is dan berijk je al veel meer. Dan perfect willen zijn. Dan dat zij perfect moet zijn.! Jodelahiti hoop dat je snel weer naar je oude vrienden en fam terug kan verhuizen. En vervelend dat hij donderdag pas terug komt en ja je hebt gelijk dingen met z.n twee doen is soms toch wel makkelijker. Maar petje af drie kids en ook nog leren en een man die veel weg is top dat je dat klaar speelt. Donder beterschap met Ylva. Mamamia ook voor jou met je zoon. En leuke foto van het slapen. Guppekop wat een leuke foto.s in die laat ruimte speel plek zat. En wat een vlug mannetje blijf me verbazen. hihih. Hier gaat het verder prima nog wennen vriend weer aan het werk. Merk dat ik toch nog niet genoeg energie hebt maar ik ga door. En komt goed.