Sam speelt de laatste tijd niet meer zo veel met zijn speelgoedjes. Hij is alleen maar bezig met zich op te trekken aan vanalles en nog wat... Smijt alles van mijn salontafel. Probeert te klimmen op tassen knuffels loopwagen. Of hij kruipt de keuken in en gaat daar aan mijn pannen zitten en aan de lades van de keuken. Zucht, het is echt een handenbindertje! De laatste tijd loopt hij ook veel achter zijn loopwagen, maar hij dan nog niet omdraaien natuurlijk. Dus dan loopt ie ergens tegenaan en dan begint ie te mopperen net zo lang tot ik hem kom omdraaien en dan giert ie het weer uit.
heel lang niet hier geweest maar ik kwam toch weer even kijken; en wat zie ik BELLIEBEL ZWANGER!!!!! Gefeliciteerd meid! Hier alles prima, melle wordt groot. Op het werk heeel druk, weinig tijd voor mezelf maar het loopt allemaal wel. Hele dikke kus, Liedel
Hee Liedel! Lang geleden! Hoe issie verder? En hoe is het met Melle?? @Gup, ja hahaha mijn man heeft het inderdaad druk als ie even thuis is... Maar ja, gisteren belde ie op 's avonds 'ik mis je zooo' en vanochtend belde hij weer 'ik mis mijn vrouw' whaha ja ik mis hem ook Maar morgen zien we elkaar weer whiiiiiii @Pnirmal, doorzetten meid, ik heb het met olivier ook gedaan maar dan rond de 5 mnd. Met mijn dochter heb ik er eeuwen naast gelegen, tot ik zelfs moets gaan doen alsof ik zelf ook sliep. Nu moet er nog vanalles en nog wat aan ritueel voordat ze gaat slapen. Ik ben erg blij dat ik toen met oli heb doorgezet. Het is een paar keer laten huilen en elk kwartier en heen gaan om te laten zien dat je heus niet van de aarde verwdwenen bent. Succes! @Bellie, ja studiebol ben ik niet hoor... haha ik ben gewoon een 'laatbloeier' dat wat anderen doen als ze 17 zijn ofzo, doe ik als ik 34 ben met 3 kids haha! Maar ja, ik zat in de verzorging en dat wil ik gewoon niet mijn hele leven doen. ik kan best meer vind ik zelf. En ik wil meer, dus dan maar effe studeren. Maar het is niet mijn hobby hoor! @Hier, aan het koken. Zo oudste ophalen, die is aan het skieën. Dan eten, dan oudste wegbrengen naar voetbal en weer ophalen daarna. Ondertussen de andere 2 vermaken. Hond uitlaten, niet vergeten En vanavond ga ik lekker NIX doen!!!! Komt er iets leuks op TV??
Oja, Mirrrr, leuke foto van je dochter! Fijn dat ze het zo leuk heeft gehad vandaag. Is goed voor dat meiske, ik vind een peuterspeelzaal echt een goede voorbereiding op de kleuterperiode. En heel leuk, lekker spelen en leren met andere kleine kneuteltjes
daniel heeft het sturen ook nog niet onder de knie maar die laat zn rollator dan staan en gaat wat anders doen klimmen en klauteren en dingen doen die niet mogen is toch veel leuker?
en dat noem jij niks doen? 3 kinderen die naar bed moeten? tegen die tijd is het denk tegen 9en en dan moet je nog je vent bellen dus je heb helemaal geen tijd om tv te kijken
Hoihoi, Net weer klaar met werken. Morgen nog een dagje en dan is het weer weekend. Nu nog alleen thuis wachten d op manlief met Stijn. Helaas gaat manlief daarna weer gelijk weg. Wat hij heeft vandaag een of andere meeting met ook een diner erbij. Gup, je hoeft toch niet oud te zijn voor een elek. dekbed? Het is gewoon lekker om in en voorverwarmd bedje te stappen en met 24 reken ik me nog niet onder de ouderen hoor . Wij bidden ook voor het eten, maar hier duwt Stijn elke keer onze hand weg als we hem voor zn ogen houden Bloempje, hier ook zon handenbindertje. Ik probeer hem wel uitleggen dat dingen niet mogen en hij lijkt het te snappen, maar doet het gewoon toch. Mammamia, volgens mij is een beetje koemelk geen probleem. Je geeft toch ook andere zuivelproducten als yoghurt en zo. Is Etienne al weer een beetje opgeknapt? Succes vrijdag met je gesprek op het werk. Pnirmal, je moet denk nu idd doorzetten met zelf gaan slapen en wie weet valt ze straks makkelijk zelf in slaap. Stijn heeft een periode gehad dat hij altijd 5-10 min huilde voordat hij in slaap viel en nu gaat hij weer gewoon lief slapen. En wat Bellie zegt: jij bent de baas, niet Karismha @douchen. Ik douche altijd s ochtends en meestal is Stijn al wakker, maar die zet ik dan gewoon in de box. Zo ik geloof dat ik weer aardig bij ben.
Die rollator gaat hier eigenlijk iets te snel, maar zn bakken met speelgoed zit van de vilt onder en dat schuift goed en niet te snel. Dus daar loopt hij nu meters achter
Hebben jullie dit gezien: Veranderingen in de kinderopvang in 2011 | Rijksoverheid.nl Volgens mij gaat het over de kosten voor 1 dag in de week per maand.
elek. dekbed... dan denk ik aan mn schoonouders en opa/oma en die zijn wel 55+ en vind het zelf niet lekker. Een warm bedje wel, maar niet van zo'n deken. met 1hand hou ik zn handjes bij elkaar op tafel en de ander gaat voor zn ogen. hij pikt het niet altijd. koemelk...moet kunnen toch, een beetje?
Ik heb voor sem vandaag een omeletje gemaakt met champions en tomaat hij vond het heerlijk haha jan smit is papa geworden trouwens van een meisje emma
ja soms wel... tijden niet gelezen en nu weer een beetje..ik moet toch een beetje op de hoogte blijven hoe het met jullie allemaal gaat.. kan er gewoon van genieten hoe het met jullie en de kindjes gaat en eigenlijk hoe snel het ook gaat! zo leuk te lezen...
je bent lief haha Vind het leuk dat je nog altijd meeleest veel zouden het niet kunnen denk ik in jou situatie toen. Hoe is het nu met je?
ja idd emma is een leuke naam. Wij hadden sanne voor een meisje. Ik denk niet dat het nog gebeurd bij een tweede omdat sem ook al met een s begint.
Ik vind Emma heel leuk, maar hij stond nr 1 toen en dan zitten er straks 3 of 4 emma's in de klas. Wij hadden Roos voor een meisje. Zelfde voorletters lijkt me idd lastig. Wij hebben ook bewust niet onze voorletters gebruikt.
Zag net echt een leuk filmpje over een hond: A Really Useful Dog op MSN Video
Nee, we ook bewust niet dezelfde voorletters. Is verwarrend met post later. Net boodschappen gedaan, Sam ligt in bed en mijn mannetje is even weg dus deze mama kan ongestoord internetten Volgende week krijg ik trouwens mijn mama fiets als het goed is. De Batavus mambo deluxe. Zal even een plaatje zoeken.