Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta! Jij bent lief! Dank je!!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi donder vervelend van je meisje zeg dat ze zo hoest.

Idd een ui onder het bed babyluuf voor op haar borstje neuspre, bedje wat schuiner. Een paracetamolletje voor het slapen dat ze wat rustiger er op kan slapen kan me voorstellen dat ook een baby hoofdpijn krijgt van al dat hoeste. En iets zoets geven verzachtend voor de keel.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Brr wat is het hier koud zeg.
    Ik ga maar ff een warme choco maken.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ok. ui onder heb bed heb ik al meerdere keren nu gehoord. Zijn er echt mensen die dat hebben gedaan?

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ga meisje snel wat drinken geven. Gezien haar gespuug. En even een ui onder het bed mikken.
    Bedankt lieverds!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Nog niet. Verkoudheid is weer over en ik vergeet het elke keer :), maar ik hoor er goede verhalen over.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    thanks, tot later!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb eens een ui op zijn kamer gelegt NOOIT meer haha wat een stank smorgens zeg bahhhh.

Bisovon of zoiets werkt wel goed.

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi dames,

Eerst ff ego:

Heb net lekker gesport, zumba en voelde me lekker aan het einde van de les. Toen had ik nog een weeg-afspraak en bleek ik 1,5 kilo te zijn afgevallen en het vetpercentage was ook al een stuk gezakt van 25,3 naar 22,6 ofzo... hartstikke netjes dus. Nog een klein stukje en ik zit op het goeie gewicht. Al wil ik er zelf nog wel wat meer vanaf natuurlijk haha... maar rustig aan... ik ben heel tevreden.

Maar goed, ik kwam dus thuis om het aan manlief te laten zien (op papier) en te vertellen en die deed gelijk weer zo negatief, dat ie me het gevoel geeft dat hij die 1,5 kilo nog maar niks vindt. en je gaat bijna niet naar de sportschool (ben in die 7 weken dat ik ga, nog maar 2x niet geweest) en je eet ook gewoon nog chips/patat etc. (1x in de week)... ik denk weer bij mezelf: wat wil je nou eigelijk... In ieder geval support hij me niet echt heb ik het idee en de mensen van de sportschool vonden juist dat ik goed op weg ben en men eigen man doet er zo STOM over! Ik pik het niet langer meer... en eigelijk wil ik alles eruit gooien, maar ik kan het niet... ik hou et voor me en krop het op en nu ben ik naar bed gegaan zonder weltrusten te wensen (doe ik eigelijk nooit) maar nu kan ie echt ff de pot op. Als ie zen excuses of iets aan bied, dan is het ook klaar... maar dit vind ik wel zo LAF!

Zo, dat is eruit... ben benieuwd of hij zo nog boven komt om te vragen wat er is, want hij doet altijd net of zen neus bloed en vervolgens praat hij het weer zo dat ik mezelf de schuld geef... nou deze keer dus mooi niet! PUNT!

Hoe ist hier?

@gup: ik bid af en toe voor het eten(meer een soort van liedje waarbij we elkaars handjes vasthouden), maar niet heel vaak. Dus dat snapt hij nog niet echt...

@gesprek op mijn werk: komt wel goed, tis meer ff weer alles op een rijtje zetten, dan komen we er wel!

Verder ff geen puf om te reageren... ik lees vanaf hier weer mee...

Ojah, Jan Smit vader geworden? Nog niet gehoord, ga zo es op het nieuws kijken dan... Leuk!

Weltrusten alvast!

XxX

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja dat wel maar het helpt wel. Je moet dat ui ook wel snijden he hihih.

Maar met een vriend die surinamer is ben ik wel wat ui en knoflook lucht gewent. Haha;)

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hmm vervelend zeg. Ik vind het wel super goed hoor van je 1.5 kg eraf. ;)

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    We hebben er toch geen ui neer gezet.
    Ik heb flink de balen van mijn man. Waarom? Hij irriteerd mij mateloos. Ik wil iets doen bij dochterlief en man zeg. Nee, niet nodig. Ik ben verd$#@ al ik weet niet hoelang de voornaamste verzorger. En meneer trekt mijn oordeel in twijfel?!? Wel ja joh!
    GRRR!
    Het zal wel weer mijn schuld zijn, zegt hij dan. Ja, ja. hij denk dat ik hem overal de schuld van geef. Dat is niet zo! Gatver de gatver. Ik hou hier echt niet van. Gezeik!

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier heeft manlief er ook een houtje van om het altijd zo te draaien dat het aan mij ligt; echt zo frustrerend is dat.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mammamia wat knap 1,5 kg op naar meer kilos dat gaat je vast lukken want je bent een top meid!!

Jammer dat je man zo doet en je niet echt steunt. Ik hoop dat hij inziet dat ie je beter moet steunen je hebt het al zo moeijlijk gehad het afgelopen jaar.

Dikke knuffel

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, jij ook al zo'n vent. Momenteel. GRRR!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Meid dat is niet makkelijk he. Ik zou het ook niet pikken hij praat je zo nog een minderwaardigheidcomplex aan of een strak lijf staat voor mooi. Dat hij daar alleen naar kijkt. Sorry dat ik het zegt geeft hem juist minder inhoud als hij alleen maar naar de buitenkant kijkt.

Wat zou die van mij dan wel niet vinden een vies vetvarken. Nou dat is dan zijn probleem. Als ik me er prettig bij voel. En jij bent helemaal niet te dik of te zwaar. Kom op zeg. Hij maakt mij hier ook boos het is jouw man maar pfff.

Schoonheid zit niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant dat zegt veel meer over een mens knuff.

En ooit komt de dag dat je het wel tegen hem kunt zeggen sterkte.
    Maak van je hart geen moordkuil.

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja hier ook wat er ook gebeurd ik krijg de schuld en het ligt nooit aan hem grr mannen

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Na 11 jaar ken ik het gevoel van jullie heel goed. En ik kan je zeggen het gaat nooit wennen helaas.

Echtsoms kan je ze beter achter het behang plakken.

En donder het is geen raar advies.Je man dan he jij niet jij gelooft ons wel hihi. Sterkte meis. Bel maar naar de hap. Dan zou je dat advies zelfs krijgen is een oud huis tuin en keuken middeltje. Of bel je oma die zou het je zo aan bevelen bijwijzen van spreken.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, vergeet ik gewoon compleet te zeggen dat je juist GOED bezig bent! WOW! Je moet ook niet te snel afvallen want dan zit het er zo weer aan. Zo blijft het tenminste er goed van af. En je mag zo nu en dan ook iets lekkers. Wat een onzin zeg. Anders is het allemaal niet vol te houden. Trouwens. Moet je dun/mager zijn van hem? vind hij je nu niet goed uit zien? Man, ik zou willen dat ik er uit zag als jij! Serieus. Ik heb de nijging om hem een mep tegen zijn knar te geven. Dat hij zo durft te doen!
    (sorry waar bemoei ik mij mee?... zucht.)

Deel Deze Pagina