Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    moet werken. later!

p.s. meisje weer aan het spugen geweest. Hoort dat bij tandjes krijgen?

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja heb het met DInand ook gehad donder! Maar dat was maar 1 keertje. Verder heel erg hangerig en huilerig en alleen maar bij mij of papa willen zitten!

Misschien toch ook een griepje te pakken?

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Moggûh!

Jullie kletsen zoveel.. één dag niet hier en bijlezen is gewoon te veel werk!

Hier niet zo'n vrolijke boel..
    Ik heb zoals jullie weten mijn onderzoek verplaatst omdat we dat midweekje CP écht nodig hebben als gezinnetje.
    Nu is het zo dat, als Catch de wildcard krijgt voor Korenslag, ze op woensdag de opnamedag hebben.
    Dat is van 's ochtends 7 uur tot 's avonds laat in de avond.
    Frank kiest ervoor om gewoon te gaan.. en ik kan me daar niet bij neerleggen.
    Het doet me zeer dat hij dat verkiest boven een midweekje met ons weg.
    De volgende gelegenheid tot samen weg zal pas ergens volgend jaar zijn, en dat is te laat.
    Het gaat beter tussen ons sinds we relatietherapie hebben, maar er is een hele hoop om aan te werken en dit is dé gelegenheid na anderhalf jaar ellende..
    Daarnaast vond ie het de eerste keer maar vermoeiend en niet spontaan allemaal..

Mochten ze die wildcard niet eens krijgen dan is mijn gevoel al zo veranderd alleen al over het feit dat daar zijn keuze ligt..
    Ik zet mijn onderzoek aan de kant en hij zet korenslag boven ons gezin.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb er zo naar uit gekeken en nu heb ik niet eens zin meer om met hem te gaan.. :(

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zou ook pissig zijn echt. Jij kiest voor je gezin en hij voor de fun daar komt het dan op neer. Pfff lastig allemaal

Maar ik denk dat jullie er wel uit komen. Echt jullie hebben al zo veel samen mee gemaakt, En veranderen kost tijd. Maar dat snap je wel he. Toch? Ja wel.

;) Knuf en wens je veel wijsheid toe.

Hier komt zo de psy verpleegkundigen joepie kan ik me hart weer eens luchten;)

Zeg ik joepie ja idd haha. Vanmiddag nacontrole galblaas operatie, Hebben we dat ook maar weer gehad. En hoop dat vriendlief op tijd is want dan wurg ik hem hihih.
    Hij is maandag weer aan het werk gegaan al drie dagen meteen pas rond 20 u thuis en hij weet dat ik het al zo moeilijk hebt ja mijn werk gaat voor blablabla. En ik denk blablabla terug. Van pffff je krijgt er neit eens extra geld voor waarom zou je. Je zo uit de naat werken voor een bedrijf dat niks om je geeft zo gaat het al negen jaar zou er aan gewent moeten zijn, Maar met Karishma er bij en verder niet veel mensen die mee kunnen helpen ben ik afhankelijk van hem.

Maar daar komt verandering in ben het zat. De eerste zet is denk toch geweest Karishma wakker in bed leggen, Kom op de hele dag een baby sussen pappen en zoet houden nee de uurtjes dat zij slaap zijn dan meteen voor mij. Lekker even opladen. En als het me lukt dan lukt de rest me ook wel zonder hem dat is mijn instelling nu ben wel gek om me weer afhankelijk te maken van hem. En dat is de laatste maanden natuurlijk wel gebeurt maar doeiii. Ik ben er ook nog als ik het dan toch helemaal alleen moet doen dan ga ik er maar voor pffff. Tijd komt raad ook bij mij ooit. Volhouden ik.

Maar als hij dan thuis is ook al is die moe dan kan die de pot op maar dan ben ik even weg ;) Dan moet hij maar meer keuzes maken op zijn werk en zich niet overal voor laten spannen hij heeft ook nog kinderen. Ja dan word ik ook hard niks zielig als die moe is toch ???

Nee hoor dames zo hard ben ik niet maar moest het even kwijt.
    Voor dat ik echt me zelf kwijt raarkt en ik hou me maar voor.
    Na elke periode met je kind komt er weer wat anders en het word ooit iets makkelijker. ;)

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Maakt hij veel onbetaalde overuren?
    Ik zou daar echt eens naar gaan kijken, lijkt me niet normaal dat hij dat voor niets doet.. jullie kunnen het geld goed gebruiken!

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Lilalief, wat een rotgevoel.... bha! Ik kan me voorstellen dat dit heel belangrijk voor je is. Je gezin is zoo belangrijk. Klinkt cliche maar echt, ik kan uit ervaring zeggen dat het wáár is.
    Het is de cement onder je voeten.

Wij zijn nu teveel uit elkaar door zijn werkzaamheden door heel t land. Ons gezin lijdt er onder en we hebben het er dus ook over gehad om eerder te gaan verhuizen.
    Gewoon omdat ons gezin het aller allerbelangrijkste is.

Zoals Pnirmal zegt, jullie hebben al zoveel ellende meegemaakt en nu die relatietherapie... jullie komen er wel uit samen.
    Maar het nu effe klote, veel sterkte en een dikke knuffel!!

8. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Jippie, mijn man belde net... hij is onderweg!! Over anderhalf uur is ie thuis :D JEUH!
    Vanmiddag met hem en Olivier een paar KDV's bezoeken. Kijken waar het het leukste is.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Over die over uren nee dat krijgt hij niet uitbetaald. Hij krijgt er vrije tijd voor. Ik heb liever van werk gewoon van 6 smorgens tot een uur of 5 en dan rustig de avond met de kinderen in prima dat hij eens over werkt twee drie dagen per week ook geen problemen mee maar meer duidelijk heid daar bij. Voor mij dat ik dan ook dingen kan plannen wat ik kan gaan doen. Bijvoorbeeld s avond naar een clubje of zo of eens een bakkie doen bij moeder/zus dat dat meer te plannen is.
    Acha ja het komt er op neer mannen grrrr. Ze hebben ook een gezinnetje zo zie ik het altijd maar daar ligt ook een taak voor vaders niet alleen voor de moeders. Ach ja

Weet ik ben al blij als Karishma groot is dat zij een man treft die goed opgevoed is door zijn mama hihi van he een kindje maken doe je samen en voed je ooksamen op de lusten en de lasten draag je samen en niet alleen de partner.

Het komt eigenlijk op het zelfde neer als bij jou/jodelahiti raar maar waar. En ik begrijp je denk wel goed want ook jij hebt bordeline toch en de mensen vergeten vaak dat dat ook heel zwaar is om mee te leven.

Net had ik het met me pys verpleegkundigen er nog over. Bordeliners komen zo negatief in het nieuws van die doen dit dat zus zo zouden niet voor hun kinderen kunnen zorgen leunen te veel op fam enzzzzzz je snapt me wel zo veel voor oordelen maar we zijn juist super gevoelige mensen met het hart op de juist plaats en we hebben al zo veel moeten vechten. Elke dag een strijd met je zelf is zo zwaar. pfffff.

Jodelahiti zou idd fijn zijn als je al eerder kan en kon verhuizen. En je moet ook het meest dragen. Snap het helemaal.

Knuff. Voor jou lilalief en de rest met dit soort problemen.

Ooit als we 80 zijn denken we vast waar hebben we ons druk over gemaakt zou het???

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is een mooi vooruitzicht geniet er dubbel en dwars van. Knuff.

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

Heb een poging gedaan om terug te lezen...maar het is een beetje veel van een hele week!!!....

Iedere keer neem ik me voor om te kijken op het forum....Maar op mijn werkdagen ben ik zo druk dat ik geen tijd heb...Daarnaast nog allerlei andere zaken en dan is het alweer donderdagmiddag.....

Maar ik ben er!!!....

@ Jodela:
    Je hebt pb

@ Donder:
    Sms nog gehad...mbt zaterdag?

@ Voor iedereen een dikke knuffel !!!

@ Lilalief:
    Gatsie, wat vervelend zeg!!!.....Kan me goed voorstellen dat je nu zelf geen zin meer hebt om te gaan....Je keek er zo naar uit! Hopelijk is er nog een oplossing?....of moeten we stiekem gaan hopen dat dat koor geen wildcard krijgt??? *knor begint al met voodoo-praktijken!* hihi....

@ Mammamia:
    En? Manlief nog sorry gezegd??? Laat je niet op de kast jagen door hem....Je bent een superleuke meid....en 1,5 kilo eraf??? Ik zou willen dat ik dat kon zeggen...Het is hier er eerder bij, dan af.....*zucht*

@ uhhhhh.....

@ Ego:
    Oja,
    Vandaag cb geweest....Aidan weegt nu 8910gr en is 73cm lang....Was erg weinig aangekomen....Maar ja, heb zelf wel een verklaring!!!...Aidan zit geen seconde stil, zelfs in zijn slaap niet!....Hij is zo beweeglijk....dat kost zoveel energie...En hij eet verder supergoed....dus....CB maakt zich ook nog geen zorgen hoor, ze vonden dat hij er goed uitzag en hij eet voldoende....Misschien toch eens een tussendoortje proberen, maar Aidan vraagt er niet om. Hij heeft genoeg aan zijn 3 maaltijden + fruit....dus....cb zei ook dat tussendoortjes nog echt niet hoeven, of je kind moet echt honger hebben. Nou, dat heeft Aidan nooit...
    Verder deed hij alle oefeningen uitstekend...dus hij is weer goedgekeurd!!!

@ Boete:
    Gadver, kreeg vanochtend een boete op de mat.....10km te hard gereden op de snelweg....40 euro...Zo zonde...Maar ja, het viel me nog mee dat dit de 1e was....Ik rij eigenlijk altijd te hard!!!....Heb zo'n zware rechtervoet...die blijft altijd maar op het gas hangen!!! hahahaha....

@ Nieuwe auto:
    En manlief heeft eindelijk een nieuwe auto (van de zaak, maar toch)...Mogen er prive in rijden, dus relaxed. Hebben bewust gekozen voor de seat ibiza station....Goed te betalen qua bijtelling en hij is van de reclame: dacht al, er zal wel een 3e baby bij komen....er kunnen makkelijk 3 kinderwagens in.....Lekker ruim....Relaxed!

@ Fijne dag allemaal...Ik krijg zo visite, dus dan ben ik pleitos!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo!

Hier ook een vrij dagje. Ben vanochtend naar de babypark geweest, voor een autostoel. Even advies gevraagd en toch maar alvast een vervolgstoel voor Jasmijn gekocht. Mirthe moet toch maar even nog in de maxicosi blijven dus dan kunnen ze over een tijdje gelijk over. We moeten dan wel de stoel van Jasmijn telkens overzetten tussen de 2 auto's maar die is niet zo zwaar. En hij was ook nog in de aanbieding nu..

Verder wel wat bijgelezen, knuf voor degenen met troubles at home. Hoop dat iedereen er weer uitkomt.

Verder weinig nieuws hier, ga nog ff relaxen tot de dames weer wakker zijn. Tot later!

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Hier weer terug van dagje school. Best vermoeiend. Vandaag moesten we reanimeren. Best zwaar!!
    Verder weer 2 cijfers terug gekregen, heb gewoon 2x 10 gehaald!! Echt niet verwacht... het gemiddelde is dus een 9,5 Erg netjes vooral voor de eerste toets en de combi met de kids.

@ Lila onwijs veel sterkte!! En als je wil praten dan weet je me te vinden he?!!

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Supergoed zeg.
    Gefeliciteerd.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Balen zeg meid.
    Heb je er nog over gepraat met hem?
    Hopelijk ziet hij in dat zn gezin toch belangrijker is.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, even dagje in Ochten geweest bij mn zus. Die gaat de 30ste trouwen en moest nog dingen doen in dr huis en meubels zouden komen vandaag dus ben gezellig daarheen geweest.
    gelijk ff naar schoenenwinkel geweest voor schoenen voor daniel maar ik werd zo kribbig van dat vrouwtje dat ik niks heb gekocht! ze bleef maar zeggen dat hij niet loopt dus nog niet zulke goeie schoenen nodig heeft. Potverdorie, hij loopt al weken langs dingen en met dingen en dan buiten en dan zou hij geen goeie schoenen nodig hebben?! dat weet ik toch zelf wel wat hij nodig heeft en zij niet na 5 minuten!? Zag ik leuke staan, heeft ze die alleen in maat 18 nog:( in maat 20 had ze 2paar die paste (en dat is dan een KINDERschoenenwinkel:mad:) maar 1 paar vond ik heel meisjesachtig en 1paar was wel leuk maar die vond ik niet mooi genoeg voor de bruiloft! en die van maat 18 wel dus baalde al en als ze dan ook nog gaat zeggen dat hij niet loopt etc dan hoef ik niks van dr! k zoek nog wel ff verder. en hij heeft babyvette voetjes en daarom past er zo weinig, schiet op zeg, in mijn familie zit hebben er heel veel hoge wreef en dat is bij daniel ook, hebben ze in het ziekenhuis en op CB al gezegt en dan denkt zij het beter te weten?!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm waarom zijn mannen zo onzeker .........

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,

Wat een ~!@#$%^&U*I dag vandaag! Ben echt blij dat het voorbij is... de kinderen waren zo druk en ik had een vrij kort lontje, waardoor ik heel snel boos op ze was. Wel zielig, maar ik kon er ff niet meer tegen...

Vanochtend nog wel gedag gezegt tegen manlief en hij zei: wat zijn we soms gezellig tegen elkaar he? Dat vind ik niet leuk. Nee zeg ik, ik ook niet. Ik voelde me gekwetst en dat begreep hij en hij zei SORRY... dus dat is ook weer opgelost. Vanavond nog wel ff gezegt dat ik hoop op zijn steun en dat hij er anders maar gewoon niks van zegt... me lekker laat gaan ofzo... dat vond hij prima!

Verder heeft Etienne wat last van buikgriep. Eerst dus gespuugd, nu last van diarree. Vanochtend wilde hij voor het eerst zijn flesje niet drinken sinds hij geboren is... dat was wel vreemd hoor. Later bij mijn schoonouders heeft hij het wel in 2 delen opgedronken en de rest van de flessen ook wel aardig gedronken. Alleen fruit of warme hap weigert hij... hmmm... ff aankijken dus...

Ga hier eens wat terug lezen en zo in een warm bad liggen, ff ontspannen... zennnnnnnnnn....

Fijne avond allemaal!

XxX

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hebben jullie trouwens dat topic gelezen bij baby en dreumes van die vrouw die met haar kindje is gevallen met fietsen.

Ik zou daar echt niet aan moeten denken zeg. Brr.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik moest wel effe een traantje wegpinken hoor.
    Kimm toch wel zielig idd

Deel Deze Pagina