In relatietherapie is het erover gegaan ja.. Pff, was heftig.. Hij zal iets aan zichzelf moeten gaan doen, anders kunnen wij samen niet gelukkig worden.. Hij heeft bepaalde gewoontes ontwikkeld door hoe zijn moeder vroeger met hem omging (en nu nog omgaat vaak) en dat projecteert hij op mij.. wij krijgen er nare situaties door. Het weglopen wanneer we langere tijd samen zijn is daar ook een voorbeeld van, hij heeft allerlei angsten. Verder kan (en wil) ik het hier niet uitleggen. Ik wordt er wel héél verdrietig van wanneer ik er aan denk wat de psych zei vanmorgen. Ik trek de kar in mijn eentje, en meer dan dit kan ik niet doen. We doen beide ongelofelijk ons best maar we hebben ook allebei enorme kwetsbaarheden meegenomen uit onze jeugd. Verschil is, ik heb eraan gewerkt en Frank niet. Als hij er niets mee doet blijven we botsen en daar gaan we aan onderdoor. De bal ligt bij hem nu..
Heb net het verhaaltje gelezen wat een schrik zeg jakkes. Zo ben thuis, En wat heb ik gedaan na het ziekenhuis ben lekker naar de bios gegaan. Zou eigenlijk vanaaf gaan maar ik belde me vriend op of het goed was dat ik nu ging. Was goed. Ik kom thuis. Hij wel lachend hij zegt je moet je het anders doen je had vanaaf moeten gaan en niet na het ziekenhuis ik dacht he. Heb toch gebeld of het goed was hij zegt ja. maar toch vond ik het niet fijn. Mannen. Hij zegt er nog bij ben geen vrouw. De boodschappen uit laden gelijk Karishma eten geven die honger had en koken. Kan er wel om lachen zo als hij het vertelden en zij nog Karishma was jengelig ik zeg van wat denkje wat ik moet doen als zij jengelig is en ik van alles te gelijk moet doen hihih. Maar het is hem gelukt. Zo zie je maar weer hoop dat hij zijn lesje er uit trekt. Hihih. Mamamia fijn dat jullie al iets gepraat hebben. knuf en ja kan me voorstellen dat je vandaag een kort lontje had hoor na z.n avond ga je niet lekker slapen dat werkt gewoon door allemaal en beterschap met je etienne. Verder wijnig onthouden sorry. Trouwens de bio.s was geweldig ben naar harry potter geweest we jammer dat het deel een was wil deel twee ook gelijk zien ach ja half jaartje gedult dus. hihih. Maar voor de mensen die het boek gelezen hebben het gaat niet zo als het boek allemaal ach ja het blijven films ze moeten toch senario.s maken en is best lastig om een boek goed helemaal uit te beelden.
Denk dat ik je wel iets begrijpt. En ik hoop echt voor je dat hij er aan gaat werken. zo als je weet is vriendlief gokverslaafde en waardoor ik toen een punt achter mijn huwelijk heb moeten zetten omdat hij er niet voor openstond dat is pas veel later gekomen. En nog weet ik dat ik hem niet helemaal kan vertrouwen ondanks hij stukker veranders is maar daar is een lange weg aan voor af gegaan. Sterkte en diep respect.
Dankjewel Patries, lief van je.. Het is nog vroeg maar ik kruip in bed, ben helemaal stuk van vandaag. Welterusten, en morgen weer wat fitter op hoop ik..
Na het fietsverhaal (schrikken zeg) besloten dat ik deze ook maar bestel voor sam: Startpagina / Fietskleding / Fietshelm / Kinder Fietshelm / Sesamstraat fietshelm Cookiemonster 48-53cm En cookiemonster fietshelmpje. Nog flink afgeprijsd ook!
@ Lila, sterkte! Ik hoop dat hij inziet wat voor een schat hij in zijn bezit heeft. En er voor wil vechten. Dikke knuffel! @ Hier een meisje wat niet lekker is. Al 5 keer heel erg aan het huilen geweest. Ik naar boven. Manlief, doe nou niet, jada jada... enz enz. Dus wij weer saggie tegen elkaar. Maar nu na de laatste keer lijkt ze wel te slapen. Ik had t echt gehad. Nu ga ik @$%@#$ boven zitten met haar tot ze echt gekalmeerd is. Mehoela! Hij, ja, sorry voor mijn korte lontje. Ja, joh! Je meent het?!? Ja, maar we kunnen problemen krijgen met nu steeds als ze gild naar haar toe te gaan. Dan gaat ze dat dadelijk altijd doen... Ik; het is mijn instinkt. Ik laat haar nu niet huilen. Ze is niet lekker. Wat zou jij willen als jij niet lekker was? Dan wil jij toch ook getroost worden door je moeder of vader? Ik althans wel. Ik zal, als ze, nadat ik haar in bed heb gelegd. Nog een keer zo snel gaat huilen idd langer wachten dan 5 min. Maar nu niet. Nu moet ik naar haar toe. En mevr slaapt nu, gelukkig. Oh, en hij vroeg mij ook of ik hem wel 1 dag in de week haar toe zou vertrouwen. Wel ja joh. Stomme vraag. Wat is ie weer lekker hufterig bezig... Grrr! Tuurlijk vertrouw ik hem. Ik vind het alleen maar leuk voor hem dat hij ook lekker bij haar zal zijn en haar beter zal gaan leren kennen. (ik heb echt nu het idee dat hij haar minder goed kent.)
Moguh allemaal! Aaah donder, niet leuk. Ylva heeft last van haar tandjes, en daar kunnen ze echt ziek van zijn! Dinand wilde ook alleen maar bij mij of bij z'n papa zitten, in bed was huilen, huilen en nog eens huilen. Slapen wilde hij ook het liefst bij ons doen. Heb je al eens een zetpil gegeven? Die mag je geven hoor, zeker als ze er zo'n last van heeft!
Morgen allemaal, Stijn was hier pas om half 8 wakker, dus dat was wel lekker en hij zit nu weer lekker te spelen. Manlief heeft vanmiddag zijn arbeidsvoorwaardengesprek, maar pff wat is hij onzeker zeg. We hebben het er gisterenavond nog over gehad en met zn verstand weet hij ook wel dat hij het moet doen, maar toch vind hij het een beetje eng of zo. Bang dat hij het niet aankan daar enz.
Donder, balen dat Ylva niet lekker is. En ik vind als ze niet lekker zijn, gewoon lekker vertroetelen hoor.
Goedenmorgen en idd lekker vertroetelen. Alles goed en fijn dat je man zijn contract getekend heeft. En onzeker komt goed. Hier gaat het ook goed ga alleen sluiten Karishma vind hetniet leuk als ik achter de laptop zit
@lila: wat naar voor je meid dat het zo gaat en dat weekje hadden jullie echt nodig en nu gaat hij voor het koor. Kan me voorstellen dat je er dan al helemaal geen zin meer in hebt. Ik hoop dat hij snel inziet waar hij allemaal mee bezig is en dat jullie er samen uitkomen! Dikke knuffel voor jouw en lila! @donder: Beterschap met Ylva en ook sterkte met je vent @nelta: ook succes met je man en zijn onzekerheden. en leuk dat je me hebt toegevoegd op hyves Toevallig familie in Nunspeet wonen? (vanwege je achternaam)... @pnir: hoe was het met de psych. verpleegkundige. Nog wat wijzer geworden? @bellie: alles lekker? @knor: je bent er maar druk mee... dikke knuffel en een fijn weekend met donder en donderman en kind @helmpje voor op de fiets: erg verstandig idd, moet er niet aandenken dat mij zoiets overkomt als in dat topic beschreven staat. @hier: ben een dagje thuis gebleven vandaag. Etienne heeft vanacht veel lopen spoken en elke keer als ik hem een schone luier gaf kwam er weer diarree en zijn bedje moest verschoont worden etc. dus beetje gammel nachtje... Vanochtend werd hij wel weer vrolijk wakker en tot nu toe is zijn fles erin gebleven. Nu slaapt hij weer lekker, want hij was erg moe. Op mijn werk deden ze gelukkig niet moeilijk en heb ik een vrije dag gekregen. Alleen wel jammer dat ik nu niet dat gesprekje met mijn collega kan voeren over hoe het allemaal gaat op de groep. Nu duurt het weer een week voordat ik haar pas zie... Gisteravond nog een heel gesprek met manlief gehad en dat luchte enorm op. Eerst nog even over het eerlijk naar elkaar zijn en het gelijk uitpraten als we ergens mee zitten en daarna nog over mijn werk. Dat ik er ff een beetje doorheen zit op de dinsdag en donderdag. Hij was erg begripvol en probeerde oplossingen te bedenken of in ieder geval aan te geven dat ik dit wel met mijn manager moet bespreken... en ook dat ik daardoor soms misschien wat anders reageer op hem en dat hij dan denkt dat ie iets verkeerds heeft gedaan en daarom voelt hij zich soms wat aangebrand en reageert hij ook 'stom' tegen mij. In ieder geval, het is uitgepraat en we kunnen er weer tegenaan. Binnenkort lekker kerstvakantie en dan een nachtje naar Belgie, heb er zin in... Liefs!
Hey meiden, Bram is gister weer bij het cb geweest. Score is nu 9810 gram en 75,5 cm lang. Ze waren tevreden over hem en zijn ontwikkeling. Verder nog steeds een klote gevoel van het gesprek met mijn teamcoach afgelopen maandag. Heb het er gister met mijn schoonvader erover gehad en die raade me aan om toch mijn teamcoach nog eens te benaderen. Ik zie haar de aankomende 2 weken niet dus ga ik haar maar maandag bellen. Ik kijk er nu al tegen op maar ik vind dat doordat ik zo overvallen ben door het gesprek ik mijzelf niet goed heb kunnen uitdrukken en verdedigen. Ik heb meer en deel toen jankend tegen over haar gezeten. Langleven het feit dat ik een gevoel mens ben. Ze lullen me gewoon steeds onder de tafel. bah ik haat dit gevoel snik snik. Lilalief voor jouw ook een dikke knuf hopelijk komt Frank snel tot inzicht dat hij ook zijn deel moet leveren in jullie relatie. Maar ik snap dat is zo moeilijk. Mammamia fijn dat jij het heb uitgepraat met manlief. Gup wat vervelend dat de schoen Mw. Je niet serieus nam. Is er geen andere leuke schoenenwinkel in de buurt? Verder ben ik even kwijt wat er geschreven is. Sorry daar voor