Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O. oke. Hihii.

mamamia fijn dat je even lekker met je man hebt kunnen praten. En neem het er vandaag van je vrije onverwachtse vrije dag en vervelend dat hij vanacht ziek was hoop dat de dag meer rust brengt.

tijgerlady ook voor jou een knuf. wel goed dat je het nog eens met je teamcoach gaat praten en laat je idd niet onder de tafel praten. en ja je bent een gevoels mens neem je dat je zelf niet kwalijk sterkte in elk geval.

Karishma ligt net op haar bedje. Ze ging liggen zonder te brullen. Maar hoor haar nu wel wat mopperen kijken of ze lekker in slaap gaat vallen in elk geval ik ga nog niet kijken ze ligt er net 10 min in zonder echt te brullen. Weer even door zetten. Pff lastig.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo Stijn ligt hier al weer 2 uur in zn bedje. Het gebeurt bijna nooit dat hij zo lang slaapt. :O

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Blom

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goed zo meis!

Dat lucht op he, zo'n gesprek met manlief? Lekker rustig aan vandaag!

Ja hier alles goed. Overdag vlagen van misselijkheid, maar 's avonds toch het meeste last van misselijkheid. Mja gaat wel weer over (hoop ik):p.

5. mammamia

He bellie, ik werd zo enthousiast van dat duplo filmpje van Dinand, dat ik net bij de gamma ook duplo heb gekocht hihi. Weer 50 euro armer, maar wel erg leuk voor Etienne! Nu nog maar hopen dat ie er een beetje mee gaat spelen. Vandaag heeft hij niet zoveel zin.

Ik ga zen flesje eens maken en kijken hoe dat gaat. Net weer een diarree luier met stukjes wortel baaaaaaah:D

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Das mn getrouwde naam, maar hij heeft ook geen fam daar. Maar ja Blom is ook best een veel voorkomende naam.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeeeh, daar kan ik ook slecht tegen hoor. Vaak weet ik ook niet wat te zeggen als een gesprek me overvalt. Maar later ga ik er over na denken, en gooi ik alles wat mij dwars zit alsnog op tafel zodat hun met de bek vol tanden zitten!

Komt goed meid! Dikke knuff!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik heb voor Stijn ook al de dierentuin staan voor zn verjaardag.
    Vind duplo zelf ook gewoon nog erg leuk :)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goed bezig pnir:D. Het begint nu zijn vruchten al af te werpen he:D. Super meid, krijg je eindelijk iets meer rust voor jezelf.

Dat mopperen kan Dinand ook hoor. Maar ook nu ligt hij al een uurtje te tukken, en verwacht hem het komende uur eigenlijk ook nog niet.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, duplo is momenteel het einde. Ik zet hem op de grond of in zijn box, doos duplo erbij, en ik hoor hem niet meer. Hij maakt wel een gigantische bende van zijn box met de duplo, maar ach, mama ruimt het wel weer op;).

Tis zo leuk om te zien dat hij me die blokjes bezig is. Met zijn kleine priegelvingertjes in de gaatjes gaat zitten wurmen aan de onderkant van zo'n blokje. Ook vind hij het boeiend om te zien als we lekker met hem meespelen. Huisje bouwen, auto bouwen, en vervolgens sloopt hij het weer uit elkaar hahaha:p.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Duplo is inderdaad erg leuk. ZO heb ik van een oud buurmeisje van me een hele grote tas vol met playmobil gekregen. Superleuk, want als je gaat kijken wat dat spul kost in de winkel, dan ben je voor hetgeen wat ik nu heb aan dat spul, echt een godsvermogen kwijt!

Ook hadden ze laatst bij de Gamma tegelijkertijd met de Duploactie, een lego actie. Dat mag hij voorlopig nog niet hebben. Maar omdat manlief bij de Gamma werkt, kon hij dat voor heel goedkoop meenemen. Naja goedkoop, alsnog 80 euro ofzo! Maar iig geen 130! Scheelt toch 50 euro:D.

12. mammamia

Zoo, de fles is zo goed als leeg en kleine man ligt nu op bed. Hopelijk blijft hij daar min. 2 uur liggen, want vanmorgen was het maar een hazeslaapje...

Mama met een mok chocolademelk met slagroom erbij en te genieten van mijn vrije dagje (stiekem ook wel heel erg lekker dat ik nu al weekend heb) hihi...

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  14. mammamia

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja he, af en toe zegt hij iets dat op bal lijkt ;)

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    HIhi, nelta, heb het filmpje net op hyves gezien en een reactie achter gelaten. Super cute!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Die van Dinand waren ook gaaf.
    Wat een bos haar heeft hij al zeg.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ja klopt, het is ondertussen ook al 2 keer geknipt! Het groeit snel, niet normaal!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

Hier een baal-momentje...

Vorig jaar toen wij de kinderwagen kochtte (stokke xplory olive) hadden wij besloten de voetenzak er nog niet bij te kopen...zo van: dat zien we volgend jaar winter wel....

Nu baal ik als een stekker, want doordat er nu een nieuwe versie van de stokke is...is de oude er helemaal uit...wat betekent dat een voetenzak in de kleur olive nergens meer te krijgen is!!! GRRRRR....Ik baal als een stekker....Dacht bestel dat ff....Heel internet afgespeurd...maar nergens meer te kijken...Behalve via een site in Belgie, maar daar was hij belachelijk duur...!!!! Dus nu op zoek naar een andere voetenzak...of in een andere kleur die van stokke...maar ja...dan kan eigenlijk alleen zwart ofzo...moet wel matchen met de rest van de olive-accenten...

Ik baal iig!!!...

@ Ook nog leuk nieuws:
    Volgend weekend gaan manlief en ik een weekendje naar Antwerpen!!!...We zouden een dagje gaan (en mijn ouders komen dan oppassen)...maar manlief heeft een hotel geboekt!!! Mijn 1e reactie was: En Aidan dan??? hahahaha, maar heb er nu wel heel veel zin in...Vind het ook wel spannend, want dat is de eerste keer dat Aidan een nachtje niet bij ons is...Maar komt helemaal goed...mijn ouders vertrouw ik 100% en dat gaat ook goed...Manlief heeft ook al een hele invulling bedacht: Lunchen, winkelen, uit eten, bios (harry potter), als we nog niet moe zijn = stappen, uitslapen, ontbijten en na een wandeling ofzo lekker naar huis!!!.....

Heb er zin in!!!

@ Belliebel:
    Je hebt je eerste echo gehad zie ik (had ik ff gemist).....Wat gaaf maar weer!!!

@ Filmpje:
    Zo schattig...onzettend lief!

@ Mammamia:
    Beterschap met Etienne...Gaat het alweer iets beter?

@ Donder:
    Beterschap met Ylva...Hopelijk kan onze date doorgaan...maar ziek = ziek!!!

@ Uhhhhh......

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh lekker knor! Geniet van je weekendje weg!

Speciaal voor jou nog even de echo:p

Deel Deze Pagina