Las het ook net op je www van hyves jah. Das mooi balen dan... Succes met verder zoeken naar iets wat erbij matcht! Ennnn, super leuk, een weekendje Antwerpen. Je hebt het verdiend. en fijn dat Aidan lekker bij je ouders kan zijn, dan hoeven jullie je geen zorgen te maken! Geniet van de voorpret Met Etienne gaat het opzich wel. Heeft net zijn flesje bijna helemaal op en viel in mijn armen in slaap. Tot nu toe 1 diarree luier gehad en opzich is hij nog wel vrolijk, alleen wat rustiger dan normaal... Ook weleens lekker hihi... Maar manlief kwam net ook thuis uit zijn werk. Die moest eigelijk tot 21 uur werken, maar had ook al last van zijn buik en voelde zich wat slap. Hij vroeg of hij zo in mijn armen in slaap mocht vallen, dus zal maar eens bij hem gaan zitten hihihi... Ik zelf voel me nog kiplekker. Ben waarschijnlijk imuun ervoor geworden na al die jaren in de kinderopvang hihi... Wel jammer, we hadden een leuk weekendje gepland. Naar mijn ouders, naar een vriendin en haar man en zoontje en zondagochtend nog naar een vriendin die dit jaar gescheiden is en sinds een paar weken een huisje voor zichzelf heeft. Denk dat ik het helaas allemaal af moet zeggen en dat het een weekendje binnen zitten wordt X
@ Bellie: Ahhhh, wat leuk weer...zo'n echo *kriebel kriebel* @ Mammamia: He, gatsie...wat vervelend zeg....Nou, ga manlief maar in slaap wiegen op je schoot....hahaha!!! En hopelijk kan er toch nog iets van je plannen doorgaan voor dit weekend!!! Beterschap!!!
Hallo dames, Hoe is het hier allemaal? Belliebel wat zie ik nou? zwanger! GEFELICITEERD! ik moet nog zelf niet denken aan een tweede gr. melek
Whaha denk dat dat komt omdat ik 2 venster open heb staan met zp. De een is deze, en de andere is juli 2011. Denk dat als ik switch het veranderd ofzo. Maar van mij weten jullie dat ik wel weer terug kom hihi.
whahaha nee, dan krijg ik zware afkickverschijnselen hihihi. Ik ga ffies shoppen. Kleine man heeft weer kleren nodig (vind ik hihi)
Hey meiden bedankt voor de opbeurende woorden. Ik hoop dat mijn teamcoach maandag redelijk reageert. En dat de zenuwen dan eindelijk mijn lijf uit gaan. Nelta geweldig hoe Stijn bezig is met de bal. Bram is ook helemaal fan van ballen hihih Bellie idd als je thuis zit dan bedenk je van alles na het gesprek. En ik ga dat ook gewoon op tafel gooien ik ben er zo klaar mee om nu de schuld van een ander op mijn dak te krijgen. Af en toe denk ik van ik ben in dienst van de bewoners maar het lijkt er soms meer op dat je beter kan gaan hielen likken bij je collega 's en zo nergens de schuld van krijgt. Maar goed ik ben echt zo blij voor je dat alles goed gaat met je jouw en de kleine frummel. Op de een of andere manier krijg je toch een soort van band op dit forum. En nog terug kommend op je buik foto. Duidelijk een zwangerschaps buikje hihihi : D
Knor, balen van die voetenzak. Je zou toch haast wel denken dan hij nog ergens op internet te krijgen moet zijn.
arme jij ik wil ook maar het geld is bijna op dus moet ff wachten tot het loon er weer is en wim toestemming geeft die vind dat ik veel te veel koop