Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    24 uur, maar ik doe daarin ook spreekuurondersteuning bij de oogartsen en gezichtsveld onderzoeken.
    Volgende week gaan we praten over de roosters in de nieuwbouw en dan komen er misschien nog wel wat nieuwe dingen bij. Lijkt me wel leuk.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    You go girl! Wij laten niet met ons sollen! Komt goed a.s. maandag! Het scheelt wel dat het telefonisch is, dan durf ik denk ik ook nog net iets meer te zeggen haha:p.

En ja, we zijn echt een hecht clubje met elkaar, en daar ben ik erg blij om!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier worden ook steeds meer overvallen gepleegd. Vorige week was de texaco aan de beurt. Bah!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Balen Nelta dat je koekjes mislukt zijn!

Hier wat kleertjes gekocht. Slofjes, 2 dikkere truien, 1 t-shirt met lange mouwen en een shirt met mouwen van een blouse, wel grappig ding. Ohja en sokken hihi:p

Verder lasagne gehaald voor het avondeten, daarna manlief uit zijn werk gehaald, moest naar de kapper, en nu ben ik pas net weer thuis! Zucht, ben d'r moe van hihi:p.

Ohja, geloof dat dat kleine ventje weer in een sprongetje zit. Is vandaag goed gaan tijgeren, van zitten naar staan gegaan en ook de kruiphouding aan gaan nemen en lekker aan het wiebelen geslagen. Ben benieuwd wanneer hij dat door gaat krijgen, zal denk ik niet zolang meer gaan duren! Men wat gaat het hard opeens zeg!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve schat,

Idd bellen. Mag ik als tip geven om het gene wat je wil zeggen gewoon voor jezelf op papier te zetten en dit ook allemaal te benoemen. Streep het b.v. voor jezelf gewoon af.
    Ik ken het probleem erg goed. Ik heb zo al een aantal gesprekken gehad... 1 dag voor verlof, 1 dag voor mijn vakantie, 1 uur voor mijn vakantie... arg! En nu heb ik ontdekt dat het niet uitmaakt of ik een emokippetje ben. Ik kom er gewoon op terug. En haal als nog mijn gelijk, daar waar ik het heb. Mij lullen ze misschien op dat moment onder tafel. Maar ik kom er gewoon nu weer onderuit. Ze kunnen me wat. Zow!

En jij! Jij kan het ook! Sterkte lieverd!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hoi!
    nee geen goede morgen of goede dag. ik ben gesloopt. Ik heb zin in hele vette dingen. En de hele wereld mag momenteel op zijn gat donderen. Ik ben kapot.
    Heb vannacht tot 3 uur op gezeten en daarna om het uur. De hele dag les gegeven. En net mijn meisje geprobeerd eten te geven. Maar ze wil niets. Zelfs geen fruit of fles.
    p.s. tussen man en mij weer goed.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo dames

pff gaat hier weer lekker zeg. heb vandaag een fiets van marktplaats gekocht een mamafiets ik had het er met mijn vriend wel over gehad 140 euro was het ik helemaal blij, Komt hij net thuis is hij helemaal ove de seik jah was van zijn geld en hij wou het niet. Komt er in het kort op neer dat hij niet voor me wil zorgen. Ik mag dus wel voor zijn dochter zorgen enz maar andersom wil hij dus niet ik weet het even niet meer hoor:(:(:(

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou dat klinkt ook niet erg gezellig vind het wel een beetje flauw hoor. Je bent toch een gezin nu.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mja, manlief zegt hier altijd, mijn geld is jouw geld!

En nu mirr, moet je de fiets weer gaan verkopen of niet?

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier ook gelukkig

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mir, man oh man. Wat hebben die mannen toch de laatste dagen. Ik word er moe van...
    Belachelijk, hoe moet je dan rond rijden? Wil hij soms een gloed nieuwe dan voor je kopen? Nee, niet netjes.

@ Hier vermoedelijk een meisje met een oorontsteking. Zit steeds aan haar oortjes. Wil niet meer eten of drinken...

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel voor jullie lieve reacties meiden..
    Frank heeft besloten bij ons te blijven volgende week in Center Parcs.
    Ik ben daar wel blij mee maar het gevoel dat hij dat ook echt wil moet bij mij nog groeien.. voelt nog een beetje dubbel.

Ik zag staan in een reactie dat hij hopelijk ook gaat inzien dat hij moet inleveren.
    Eigenlijk is het probleem de andere kant op..
    Hij levert heel veel in, maar op een manier die niet hoeft.
    Het kost hem energie en levert hem niets op, hooguit irritatie.

Korte uitleg; hij kan niet tegen emotie, heeft vroeger altijd zijn moeder moeten pleasen.. altijd op z'n tenen om haar heen lopen om haar blij te maken en alles moest altijd perfect.
    (ze was bijna altijd aan het huilen, en na een cursus assertiviteit werd ze vreselijk dominant)
    Nu doet hij dat ook bij mij en ik krijg het er benauwd van.

Wanneer ik iets zeg of opmerk voelt hij zich aangevallen, dus hij schiet meteen in de verdediging, of, wanneer hij iets voor zichzelf wil, haast in de aanval.
    Hij kent geen gelijkwaardige communicatie, dat heeft hij thuis nooit geleerd.
    Daardoor lokt hij reacties uit waarop hij nog erger in de verdediging schiet en uiteindelijk denkt hij dat hij het nog niet goed genoeg doet en gaat nog meer pleasen en op zijn tenen lopen.
    Doodvermoeiend.. levert niets op, alleen negativiteit.

Hij heeft het nog niet zo door, en vind dat ik snel aangebrand ben.. hij heeft alleen niet door dat hij zelf dat vlammetje onder m'n reet houdt! (mijn lontje wordt natuurlijk ook steeds korter zo..)

Nou, dat is het in een notendop hoor, maar erg lastig zo!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lila, wat heb je dat netjes uitgelegd. Heel duidelijk. En heel begrijpelijk dat je op een gegeven moment ook je lontje kwijt bent (naar binnen getrokken?) Fijn dat hij nu toch mee gaat. Is m geraden. zo! Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een heerlijke week zullen hebben en weer nader tot elkaar zullen komen. Knuffel!

@ Hier is mijn geld zijn geld en zijn geld mijn geld. Ook toen ik ff geen inkomen had. We hebben gekozen om samen te zijn en ook samen de lusten en lasten te delen. Zo ook het geld. Jij werkt je thuis helemaal de klere en ja zo hoeft hij minder te doen. Maar betekend wel dat jij geen of weinig inkomsten binnen brengt. Dat wist hij en heeft hij ook voor gekozen. Maar om zo bekrompen te gaan doen over "zijn" geld. Nee sorry. Verkeerde keelgat hier.
    (Is net als bij een vriendin van mij met haar ex. Hij had een baan met salaris van een universitair iemand en zij voor een mbo student. Met het samenwonen moest zij even veel betalen als hij. Wat dus niet lukte en waardoor ruzie ontstond. Logisch! Je kan niet verwachten dat iemand met een lager inkomen net zoveel in kan brengen.) En als HIJ verwacht dat jij voor ZIJN kinderen zorgt mag er ook wel wat tegenover staan. ZOW!
    GRRRrrrr @#$@$%!

MANNEN! ARG!

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,
    Donder en belliebel jullie zijn geweldig. Ik voel me gelijk een stuk beter na jullie berichtje. Het liefst zou ik jullie een dikke knuf geven.
    Dat jullie zo mee denken en meeleven is echt super.

Lila lief fijn dat Frank besloten heeft om mee te gaan naar center parcs. En zo te lezen heeft hij het ook niet al te makkelijk gehad met zijn moeder. Het blijft natuurlijk wel moeilijk dat zijn verleden zo'n invloed heeft op jullie relatie. Ik hoop echt zo dat jullie heerlijk kunnen genieten met zijn 3en dat heb je zo verdiend.

Belliebel fijn dat je geslaagd bent voor kleertjes voor dinand.:)
    En heerlijk toch dat die kleine man steeds weer wat nieuws ontdekt.
    Dat is gewoon genieten op het hoogste niveau ( vind ik) ;)

Donder hopelijk knapt je kleine meid snel weer op. This niks als die kleintjes zich ziekjes voelen. Beterschap voor haar.

Gadverdamme mirr dat manlief zo reageerde op jouw aankoop.
    This toch niet dat je iets koopt dat je niet nodig heb.
    Dikke knuf voor je hopelijk komt manlief er nog op terug

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lady tijger, ah joh.... *bloos* jij bent ook altijd lief voor ons. Trouwens, de virtuele knuffel was erg fijn. *wink wink*

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Februari-mama's uitje!!!
    Wanneer: Zaterdag 22 januari
    Waar: Ballorig te Houten! (vlakbij Utrecht)

1. Knorretje84
    *
    2. Ninja2
    3. Dondersteen1
    *
    4. Belliebel
    *
    5. Evenstar (onder voorbehoud)
    6. Super Mommy
    *
    7. Mir5555 (kan helaas niet mee)
    8. Troelje
    *
    9. Ladytijger
    10. Pnirmal
    *
    11. Lilalief
    12. Angelsfire
    13. Mammamia
    *
    14. Guppekop (ligt eraan waar)
    15. Boni001 (ligt eraan waar)
    16. Bwt'je
    17. Nelta
    *
    18. Jodelahiti
    19. Mamastarlight
    20.

Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!!

Dames! Tijdstip? Daar lunchen? (zet maar weer een sterretje achter je keuze)
    11.00 uur? * * * * * *
    *
    12.00 uur? *
    13.00 uur?
    14.00 uur?

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Trouwens...
    Dit heb ik gemaild...

Beste dames en heren,

Klopt het nou echt dat jullie nu (opeens) voor kinderen onder de 1 jaar 6,50 euro durven te vragen?
    Ik vind dat nogal een behoorlijke prijsverhoging v.a. 0 euro naar 6, 50 euro.

M. vr gr.

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

@iedereen: GROUPHUG!!!

Deel Deze Pagina