Moet het even melden: Manlief heeft toch die nieuwe baan. Uiteindelijk toch een leuke salarisverhoging gehad en gelijk een vast contract (wel 2 maanden proeftijd).
WHOHIEEEE!!! TOP!!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk zijn die 2 mnd zo om! @ Ladytijger, sterkte lieverd. Heerlijk die hormonen die nog door je lichaam gieren he? Hoop dat snel de rust wederkeert bij jou ivm je werk. En anders dat je snel bij die andere instelling terecht kan komen! @ Verder zag ik popen die mishandeld werden. Hier hebben we een grote pop van bumba. Volgens mij heeft Super Mommy die ook op de beurs gescoord, toch? Of was het Lilalief? Verder niet terug gelezen. Meisje blijkt oorontsteking te hebben, rechts. Kotst hier raak voor een knaak. Gister de hele auto onder... Doorgereden naar ha-post. Was niets aan de hand volgens de ha gister... Ja, ja... waarom hebben we dan een kind wat niets binnen houd en alles bij elkaar krijst? Ah, verkouden... Vandaag naar eigen ha gegaan en net voor dat we in de auto stapte nog even de vloer hier mee genomen. (Gelukkig niet de auto). Auto stoeltje net gister met de hand gewassen. Voordeel we weten nu wel hoe dat ding in en uit elkaar kan. Heb zo met meisje te doen. Ik ben zelf trouwens ook ziek. Ik heb gister weer een intiem moment gehad met de toiletpot, voor het eerst sinds 17 jaar . En daarna met de andere kant 32 keer sinds gisteravond 20 uur... auw auw auw, het is ergens heel rauw...
Zo daar ben ik nog ff snel. Moet zo weer door naar naailes. Vandaag lekker gewerkt. Had vanmorgen echt geen zin, maar eenmaal op het werk viel het toch wel mee. Guppekop, wow al 10 kilo en ook al zo lang zeg. Goed hoor. Hier trouwens nog niets ontdekt tussen zn beentjes, maar het lijkt me idd irritant met een poepluier. En het lijkt me idd handig als hij een pop mishandeld ipv ons . Mir, wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek of heb je die al? Ik hoop iig dat ze je kunnen helpen. Ladytijger, goed dat je gesolliciteerd hebt. Manlief heeft het ook gedaan, omdat hij het niet echt meer naar zn zin heeft en heeft dus nu net gehoord dat hij aangenomen is, maar het blijft toch wel een beetje spannend.
Ik heb ook een grote bumba!! Ik heb vandaag de toets gehad, wat een rot toets zeg!! Hopelijk heb ik een voldoende... waren echt rotvragen. De eindopdracht ook ingeleverd, dus nu maar wachten op de cijfer. Devin zijn boventandjes zijn beide door. Dus meneer heeft nu 4 tandjes. Jaylinn gaat morgenvoor het eerst naar de peuterspeelzaal. Spannend dus! Verder vanavond ff niet leren... gelukkig. Eventjes rust. Fijne avond allemaal!!
@ Super mummy, ah joh. Komt wel goed met die toets. Jij bent nl goed... hihi. (of val ik te veel in herhaling? hihi) geniet lekker van je vrije avond. @ Nelta bedankt.
He mammamia, zag op hyves dat je een leuk kerstpakje had gekocht. Waar heb je die gehaald en heb je een foto
Hoi Nelta, Bij Terstal heb ik het gekocht. Weet niet of je die winkel kent? Is een winkel die niet in elke plaats of stad zit namelijk... zal eens kijken of ze een website hebben. Heb een wit blousje met een donker stropdasje gekocht en een geruit giletje eroverheen. Nu nog wel ff een broek en schoentjes vinden... Ik zoek de site ff, moment...
@troel: Hoe staat het met de tekening van Etienne? Of was je daar nog niet aan toegekomen? hihi... Ik ben benieuwd...
@nelta: www.terstal.nl en dan bekijk de folder. Op de 2e pagina helemaal rechts staat een jongen met et blousje/stropdas/giletje. Die heb ik voor Etienne gekocht (maat 80 dan he haha)
Schattig zeg! Ik heb daar ook wel eens wat gekocht voor m'n meisje. @ Ego bericht: Gaat trouwens niet goed met haar. Ze heeft vandaag alweer 2x gespuugd. Zo zielig. Blijft maar spugen die arme schat.
@ Trouwens, manlief heeft ook niet zo zijn dag.... Hij is met dochterlief de laatste 3 treden van de trap gevallen. En op zijn knieën terecht gekomen. En zij had niets. Maar hij heeft nu heel erg last van zijn rug en knieën. Dit is gewoon niet ons weekeind... Allemaal niet lekker en een onwijs leuk uitje is niet door gegaan. Jammer
Ik open het forum en zie meteen je berichtje hahaha! Ik ga a.s. woensdag of donderdag beginnen met Etienne, zal je natuurlijk op de hoogte houden! Ik heb nu de 2 portretten af die ik nog af moest maken! Hier een ervan, ben heel erg blij met het eindresultaat!
Hoe is het hier verder meiden? Ik ben echt ontzettend druk met werk en verjaardagen elk weekend, mennn!! Nog bijzonderheden die ik wil weten?
Schrikken zeg donder! Gelukkig had je kleine niks! Maarrr ze is toch al een poos ziek? Ben je al bij de HA geweest?
@ Troeltje, waar vind je er de tijd voor? Ik weet af en toe niet meer dat ik van voor achter leef. Man oh man
Hahahaha ik ook niet op dit moment! Maar goed vind wel een hoop plezier en rust in het tekenen! Dit doe ik 's avonds als de kids op bed liggen ipv tv kijken of computeren hahaha!
Kijk, vandaar. Ik ben echt zo afgedraaid de laatste tijd. Ik heb nergens zin in. Maar als ik dan jouw werk zie dan krijg ik de kriebels. Positieve kriebels wel te verstaan. Veel plezier met verder tekenen.