Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh batterij comp op. Doegie!

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wel iets bij gelezen maar niet veel is blijven hangen.

Alles goed hier. De kinderen slapen. Arun was vrij vandaag van school ook wel eens rustig. Zou je denken hoefde niet om zeven uur er uit. En ja wel Karishma trok om zeven uur aan mijn haren. Hihi van zo ben wakker ik wil er uit en wel meteen. Ze slaapt meestal snachts nog bij vaders en als die gaat werken om vijf uur stap ik over naar dat bed anders valt zij er uit dat willen we niet hebben. Hihi maar wel moe van overstappen van bed. hihi En dan weer inslaap vallen dat is het zwaarst dan gaat de wekker nog sneller.

Las wat over gevoelens enzo. Ik hoef er denk niet over uit te wijden. Alleen dat je je niet hoeft te schamen als je je zo wel eens voelt.

Fijne avond allemaal doeii.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hebben vloerbedekking in de kamer. Maar ben er inderdaad niet moeilijk mee om hem te laten vallen als het in zn spelen is. Heeft al wel genoeg blauwe plekken opgeleverd.

fijn dat dr eten binnen is gebleven! en dat ze weer ff vrolijk was

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Bellie Happy B-day!!

Hier was mijn kleine mannetje alweer vroeg wakker, 7 uur... Jaylinn werd pas om 8 uur wakker. Ze is nu lekker aan het spelen, Devin ligt even te slapen.
    Zometeen moet ik weer met Devin naar CB, ben benieuwd!! Daarna ff snel naar de kapper en dan moet ik naar de GGD voor de hepatites vacc. :( Geen zin in, maar ja veiligheid voor alles!! Gelukkig krijg ik het bedrag terug van me werk... ff 56 eurie voor vacc. en ik moet er 3 :$!!

Zal mijn schatjes ff spammen!!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

m'n kleine boef

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

*breekt in*

HIEP HIEP HOERA BELLIEBEL IS VANDAAG JARIG!!!

*breekt uit*

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie gefeliciteerd!

supermum, suc6 met je vaccinatie en straks op CB

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jeeejjjj bellie gefeliciteerd met je verjaardag je bnet nog zo jong haha 24 toch?

@hier sem heeft heerlijk geslapen zijn koorts is ook over.
    Alleen nu had ik vanacht weer 39 graden en zweten niet normaal zeg. Ik heb trouwens kleurloze urine wat betekend dat?? Nog nooit gehad. Oja ik heb ook 24 uur kopijn gehad van die osteopaat zeg. Wat voelde ik me beroerd vnacht ik lag al vroeg op bed maarom 1.00 werd ik wakker en pas om 15 viel ik weer in slaap

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    15uur? loop jij paar uur voor dan? bij ons is het nu bijna 10uur:D

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi dames,

EGO:
    Heb vanochtend de bedrijfsarts maar eens gebeld en een beetje mijn verhaal gedaan, ik schoot gewoon vol toen ik erover begon en kon bijna niet uit mijn worden komen. Ze neemt contact op met mijn manager dat ik deze week in ieder geval ff niet kom (ook vanwege mijn buikgriep) die ik dus niet heb... maar laat ze maar ff in die waan... en dan moeten we volgende week maar eens praten over het 1 en ander...

Ik ben trouwens weer terug gegaan van een halve paroxetine naar 3 kwart. Ik denk toch dat ik daar te snel in ben geweest... de bedrijfsarts vond het ook niet zo slim dat ik zelf nog een kwart eraf had gehaald en ze snapte ook niet dat ik in de winter moest gaan afbouwen... verder toonde ze veel begrip en was ze erg meelevend, dat geeft me altijd wel een prettig gevoel.

Etienne is een halfuurtje geleden door mijn schoonmoeder opgehaald zodat ik ff mijn handen vrij heb en echt ff een dagje rust kan nemen. Morgen is Tom thuis, dus kunnen we het samen doen en vrijdag gaat hij weer naar mijn schoonouders... ff rust in mijn hoofd, doet me hopelijk goed!!!

BELLIEBEL: GEFELICITEERD! MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN! KNUF!

Donder: waarom ben ik goed dan? hihi...
    en fijn dat Ylva alles heeft binnengehouden en weer vrolijk was? Nu ook nog?

@super m: succes bij het CB en de vacc. (waarom moet je die eigelijk?)

@pnir: tis rustig van jouw kant, heb je het druk?

@ninja: fijn dat Sem weer opgeknapt is, maar vervelend dat jij nu koorts hebt. Beterschap!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goed van je dat je heb gebeld! en nu ff lekker tot rust komen he, de rest van de week zodat je volgende week er weer tegenkan!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen.

En nee mamamia niet druk. Maar meis wat een verhaal. Vond ook dat het allemaal te snel ging voor je. Maar wie ben ik hihi. Geniet er van de hulp die je krijgt, En idd niet slim om af te bouwen in de winter. Als je je verhaal kwijt wilt of wat dan ook je kunt me altijd pb en je weet van mijn psygie klachen, Voor mij komt allemaal zo bekent over. Neem je tijd, Knuf.

Bellie gefeliciteerd met 24 verjaardag lekker jong nog hihih. Ja dat mag ik zeggen aangezien ik over vier jaar al 40 word hihih.

Ninja kleurlozen urine dat kan niet goed zijn. Toch nierstenen zal me niks verbazen. Sterkte voor je meis je hebt het ook niet makkelijk. Tijd komt raad.

Guppenkop las het gisteren over makkelijk laten vallen als jij je er goed bij voelt dan is het goed. Toch? Was met Arun ook makkelijker maar merk dat ik met Karishma toch voorzichtiger bent, Te snel alles willen voor een kind is ook niet altijd goed. Maar jij bent de moeder en je hebt het meestal wel aan het juiste einde.

Super m wat een leuke foto.s.En succes bij het cb spannend hoe zwaar en lang hij nu weer is. En zeker veiligheid voor alles en zeker die prikken zijn duur. Ooit ook gehaald omdat ik toen naar Surinamen ging.

Hier gaat het goed een beetje verslaafd op moment aan hyves een cafe spel lekker ontspannend.

Karishma ook optijd haar ochtend dut in gegooit. Merkte gewoon dat moe was. En o man denk dat ze een half gebit in een klap gaat krijgen overal bultjes en voor al boven. Denk echt dat boven het eerst komt. Normaal beneden het eerst maar ik kijk nergens meer van op.

Psy klachen o ja hier ook nog steeds heb het soms echt lood zwaar maar ik pep me zelf steeds op van.

A als ik het me zelf makkelijker wil maken word het B alleen maar moelijker Dus A doe het zelf allemaal en het lukt. Maar o die negatieve gedachten grr word er soms hopeloos van.

Daarom Mamamia is het zo fijn dat je de kleine makkelijker soms naar je schoonouders/ouders kunt laten gaan. Hier totaal niet. En ook al ben ik de hele dag thuis dat valt me toch soms zwaar zeker als het rotweer is en je denkt wat moet ik NU weer met me kindje. Hihih. Van spelen hebben we gedaan knuffelen en dat en zus en zo. Grr

Maar genoeg geklaagd ik weet het word iets makkelijker als ze gaan lopen dan gaan ze iets meer hun eigenweggetje en hangen ze iets minder aan mama dan is de wereld veel intersanter. Ja dan moet je ze wel steeds overal vandaan plukken maar is anders. Je kunt dan ook eens naar de speeltuin enz even glijen de zandbank hihi.

Zeg het eerlijk ben blij als ik uit de baby tijd bent. Tuurlijk de peuterpubertijd is ook niet alles maar toch anders.

En ja nu ik dit zo typ voel ik me ookweer een slechte mama. Omdat ik haar eerder naar bedje hebt gebracht dan normaal omdat ik echt die behoefde had. (Ze was wel moe) En het valt me zwaar om haar huilend in slaap te laten vallen dat breekt me dan knaagt het van binnen terwijl ik weet dat het wel goed is voor haar. Grr lastig he moeder zijn grrr.
    En dat te bedenken dat ik er al tien jaar op heb zitten en moet toe geven het is het zwaarste beroep van de wereld.

A je wilt er altijd voor ze zijn.
    B je wilt ze geen verdriet doen.
    C je wilt wel consekwent zijn.
    D je wilt ze gelukkig maken. Grrr maar dat is zo moelijk. Weet wel dat liefde geven en natje droog je goed is aandacht enz maar oooooooooo.

Einde klaagzang fijne dag allemaal en laat pnirmal maar kletsen.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mammamia ik moet de vacc. halen omdat ik met mijn werk in aanmerking komt met bloed ed... dus veiligheid voor alles!
    Sterkte!!

Net terug van het cb en mannetje weegt 9860 en is 73 cm lang. Weer goed gekeurd dus!! Ook loopt hij met sommige dingen voor. Helemaal toppie dus!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, was ik weer. Ga zo ff proberen om bij te lezen.

Hier alles goed, Mirthe heeft het doorslapen weer ontdekt. Dus dat scheelt een stuk. Verder is ze druk met tijgeren en rollen. En vanochtend zo leuk in bad, ze zat te spelen met haar teentjes, onder water, boven water, en er maar naar kijken (ze zat in haar badring). Erg leuk trouwens om die twee samen in bad te zien.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, gelukkig is er niet zoveel geschreven ;) is het nog een keer door te lezen.

Belliebel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En over een 2e kindje, van geeen kind naar 1 vond ik een veeeeeel groter verschil dan van 1 naar 2. Jasmijn wordt ook steeds zelfstandiger nu dus dat maakt het ook

Ik ben wel voor een uitje in Didam, is vanuit mij goed te doen (uurtje rijden). Zou het idd jammer vinden om te moeten betalen bij Ballorig voor alle kindjes, vind de prijs ook vrij hoog. Laatst in Ballorig Heerenveen hoefden we alleen maar voor Jasmijn te betalen, Mirthe was toen nog gratis. En dat was speciaal tarief als je maar tot 12 uur bleef (4 euro).

En als we allemaal naar Lila gaan kan iedereen toch zelf wat drinken of anders geld meenemen?
    Kinderboerderij is op zich wel leuk, maar je bent idd afhankelijk van het weer.
    Ikea lijkt me op zich leuk, maar niet op zaterdag, veel te druk.
    Mijn voorkeur is dus wel iets wat binnen is ivm het weer.

Ladytijger, succes met je sollicitatie.

Mir, hoe is het nu met je arm?

Nelta, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man.

Gup, hoe is het bij jou, nog steeds last van kwaaltjes? Spannend! En wat gaat Daniël hard zeg!

Donder, beterschap voor Ylva en jezelf.

Supermummy, wat gaat het goed met je school zeg, goede cijfers hoor. Ben benieuwd naar het resultaat van je toets en opdracht.
    En leuk dat het zo goed ging op de psz.

Troel, wat een prachtige tekening heb je gemaakt zeg. Echt supermooi.

Moet hier ook nog de kerstkaart maken, binnenkort eens doen, misschien vanmiddag even.. heb nog wel een kerstjurkje.

Mammamia, knuf voor jou! Het is ook niet niks wat er gebeurt is en denk idd dat je het nu allemaal aan het verwerken bent door de drukte en de slechte slaap. Hopelijk gaat het vandaag wat beter en kun je wat rust nemen.

Ninja, hopelijk helpt de osteopaat uiteindelijk wel!

Pnir, ik vind het hier ook makkelijker worden, nu al.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ok heb eindelijk de uitslag.
    Voor de toets had ik een 8,94
    Voor de opdracht had ik een 10
    Mijn eindcijfer voor het saaiste vak is 9,15!! Hoogste van de klas hahahah!!

Happy dus!! :D

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Je bent met recht een supermummy!

18. mammamia

TOPPIE!
    Gefeliciteerd.
    en zit de prik?

19. mammamia

@pnir: respect voor jouw dat je het toch allemaal maar doet, ondanks dat je er soms ook doorheen zit. Ik gun het jouw ook zo dat er eens iemand op je kleintje kan passen. Het is zo lekker om even een dagje rust te hebben en je eigen ding te doen! Knuf voor jouw!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Yep hij zit, viel mee gelukkig, alleen wel ff 68,80 kwijt :$
    Enne thnx!!

Boni thnx!!

Deel Deze Pagina