Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

@boni: heb vanmiddag heerlijk een paar uurtjes geslapen, dus heb mijn rust weer even kunnen nemen... maar moet zeggen dat het me wel allemaal zwaar valt. Ook al weet ik dat ik deze week niet meer hoef te werken, toch hik ik er tegenaan dat ik volgende week een gesprek heb en morgen zal mijn manager me wel bellen hoe het gaat. Bah, kan dan nooit zo goed uit mijn woorden komen...

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm hier ff een baal momentje. Ik had toch pas verteld dat ze die dagen mogelijk willen veranderen op mn werk. Ik dacht dat waait wel over. Maar niet dus. Morgenmiddag hebben we er werkoverleg over.
    En ze willen dat er iemand van de donderdag naar de dinsdag gaat en ik ben eigenlijk de enige optie. Maar ik zie het echt niet zitten om 3 dagen achter elkaar te werken en om Stijn 3 dagen achter elkaar weg te brengen. Maar ik ben bang dat ze dat geen reden vinden, maar 3 dagen achter elkaar dan ben ik denk echt gesloopt en zeker mocht ik volgend jaar weer zwanger raken dan ga ik dat echt niet trekken. En volgend jaar krijgt Maurits ook die nieuwe baan, dus dat veranderd ook al, dus het liefst blijf ik het zelfde werken.

Ik vind het sowieso een beetje onzin dat het nu zonodig moet veranderen. De donderdag is idd druk, maar dat is al 2 jaar zo en dat geeft geen problemen, voor zover ik weet. De dinsdag is idd wel wat rustiger geworden.

Maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen. Voet bij stuk houden of toch toegeven (ik ben nogal geneigd om snel ja te zeggen).

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Belliebel, GEFELICITEERD! Nu ben je weer net zo oud als ik ;)

Supermommy, goed bezig zeg. Congratz. Hier trouwens ook de hep b gehaald voor mn werk. Heb er weinig last van gehad toen. Beetje spierpijn.

Mammamia, fijn dat je gesprek met de bedrijfsarts goed verliep. Maar ja wel jammer dat je nu weer een kwart pilletje erbij moet gaan slikken.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ all: Thnx voor de felicitaties:D. Vanavond visite over de vloer, dus dan zal ik er niet zijn! Wel een super leuke dag gehad:D!

@ Super mummy: JEEEUJ supergoed van jou dat je zulke mooie en hoge cijfers haalt:D. Top top TOP:D.

@ Mammamia: Tjee meid, doe lekker rustig aan he. Je kunt je nu juist goed voorbereiden op het gesprek van volgende week! Schrijf alle dingen op die je dwars zitten en spreek het uit. Ik doe momenteel niet anders op mijn werk tegenover mijn cheffie! Of ze het leuk vind is een tweede, maar dat interesseert me niet meer, mij lucht het in ieder geval op als ik het kwijt ben! Komt allemaal wel goed meid! Dikke knuff voor jou!

@ ladytijger: Heb jij al iets gehoord over je mail die je gestuurd hebt?

@ eeeeh tja eeeeh:(:D

Oh ja @ Dinand: We hebben gisteravond nog bij de HAP gezeten (dat was vlak nadat ik hier welterusten had gezegd). Meneer was zo ontzettend benauwd, blaffen als een zeehond (letterlijk), en echt enorm zagen piepen met ademhalen. Ik de HAP gebeld met de vraag of we konden wachten tot morgen, nou mevrouw kom toch maar even langs! Pfff oke (daar gaat mijn avondje lekker optijd naar bed) Wat manlief en ik beide al dachten was het ook: pseudokroep! Superzielig, maar ondanks zijn benauwdheid issie er wel super vrolijk onder! Houden zo! Mja nu kregen we medicijnen mee. En wat voor, ben er helemaal niet blij mee. Prednison:(:(:(. Ik vanmorgen contact opgenomen met mijn eigen huisarts om te vragen of dit wel helemaal de bedoeling is (heb het dus gisteravond ook niet gegeven. Ben vanmiddag terug gebeld, en nu blijkt dus dat prednison het enige bewezen middel is bij pseudokroep wat blijkt te helpen! Tja, eeeh oke, dus moet het gewoon gaan geven? Tja mevrouw, ik snap uw bezorgdheid om dit middel volledig, maar neem van mij aan, de hoeveelheid die hij krijgt (2 hele ml, stelt echt geen donder voor) echt zo minimaal is. Hij zal het er echt minder benauwd van krijgen. Nouja, oke dan doen we het maar!

Hij heeft het dus om half 2 gekregen, en het zou een 4 uur duren dat het werkte. Dat was dus een 3 uur, want daarna werd hij zichtbaar minder benauwd. Je hoort hem nog wel, maar het is niet meer zoals vanmorgen. Me arme zielige kleine ventje.

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! Heb trouwens nu wel beetje spierpijn in linkerarm, 22/12 mag ik weer... Gelukkig viel het me mee, hou en kan echt niet tegen prikken. Maarja liever een prik dan hepatitis natuurlijk

@ Bellie thnx!! Enne beterschap en sterkte met je kleine mannetje!! Snap je helemaal over dat prednison! Knufff

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ach arme Dinand. Prednison is idd een paardemiddel, maar 2 ml kan echt niet zoveel kwaad. Bij langdurige gebruik zijn er wel ernstige bijwerkingen.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi Donder,
    Hoe gaat het met Ylva? Is ze al weer een beetje opgeknapt?

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ WOW Dinand aan de prednison. Da's heftig. Maar, blij dat het werkt en hopelijk hoeven jullie het niet lang te gebruiken voor hem. Werkt duidelijk snel. Gelukkig.

@ Hier, het lijkt al iets beter te gaan met Dochterlief. Maar de antibiotica gaat er niet in. Ze gaat al over haar nek bij de geur. Die geven we dus niet.
    Maar lang leven de domperidon, ze houd nu meer eten binnen en lijkt daar goed op te reageren.
    Nu zou man vandaag naar de ha bellen om te vragen wat nu ivm het niet binnen kunnen houden van de antibiotica... Maar dat is ie vergeten. Zow! ben best pissig daarover. Ik kan verd*@$%^ niets aan m over laten. Gloeiende gloeiende! Heb t tegen m gezegd. Moet t nog een plekje geven.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dinand beterschap!

ylva gelukkig weer iets beterder...

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel:
    Lang zal ze leven! Lang zal ze leven!Lang zal ze leven in de GLORIAAAA! in de GLORIAAAA!!! in de GLORIAAAA !!!! Hiep Hiep Hiep HOERRRRRAAAAAA!!!

KUS KUS KUS! (op beide wangen!)

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Beterder... hihih. Ja, gelukkig wel. Ik ben zo blij dat ze weer wat meer eten binnen houd en 2 enorme plasluiers heeft gehad vandaag.

Trouwens, wat een klauteraar heb jij. hihi.
    Oh had je nog antw gegeven op mijn vraag of je het niet eng vond om hem zomaar te laten vallen?
    Ik vind dat wel moeilijk moet ik zeggen. Wij hebben hier tegels op de vloer. Hebben jullie tapijt of zo? Ik weet het niet ik vind het moeilijk. Ik laat haar zo gezegd met handen onder haar oksels vallen. Maar zodra hoofd richting vloer gaat grijp ik toch in, als dat mogelijk is.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mooi zo!
    Hier hebben we laminaat, maar het vallen valt gelukkig nog wel mee. Hij weet nu goed hoe hij weer moet gaan zitten vanuit staan en soms rolt hij nog wel om, maar dan is het eigenlijk nooit huilen; maar hij heeft volgens mij wel een hoge pijngrens.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja pietsie. Ben echt super blij. Maakte me echt ongerust. Maar dat gaat nu beter. we proberen t morgen weer om haar naar de kdv te brengen. Met paramol en buscopan.

hi hi. Manlief heeft mn haar in de kleur gezet. Blij... Nog 1 minuut. En dan ben ik weer heel donker.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat een drukte ineens hier.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik moet zeggen als ze idd met haar hoofd de grond raakt, dan reageer ik niet van OH of AHH. Maar dan kijk ik naar haar en zeg. Zow, heb je de vloer van dichtbij bekeken? Moet ie kapot of zo? met een glimlach. Dan kijkt ze een beetje zielig en gaat weer verder.
    Ze heeft ontdekt hoe ze op hogere objecten moet komen om te gaan staan. hihi Zelfs nu ze niet lekker is. Vind ik toch knap.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja idd als je zelf schrikt, dan schrikken zij ook.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hihi, ik zat nog op de vorige pagina. Ik zit trouwens criminal minds te kijken. Vind ik een kikke serie.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ships! Moet mn haar uit gaan wassen!
    Zo terug!

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Happy birthday to belliebel happy birthday to belliebel
    Happy birtday dear belliebel happy birthday to you
    Echt van harte gefeliciteerd:D

En wat onzettend klote dat dinand aan de prednisolon moet.
    Ik kan me voorstellen dat het niet een medicijn is waar je op zit te wachten. Maar hopelijk knapt hij er wel snel van op

En nog geen bericht gehad van mijn sollicitatie :(
    Ik had afgelopen nacht zo me best gedaan om dingen te regelen voor de afd en het werd gelijk afgekraakt terwijl zelf de verpleegkundige het een super idee van mij vond. Bah bah maar gelukkig nu tot en met zondag vrij.

Suppermummy wat onzettend goed. Wat een cijfers daar dromen de meeste van : D

Nelta gewoon voet bij stuk houden wat betreft je dagen. Wat je al zegt mocht je snel weer zwanger worden is de kans dat je het niet trekt aanwezig. En jij en je gezin is toch het belangrijkste. Dikke knuf want makkelijk is het natuurlijk niet om zo'n keuze te maken

Mammamia fijn dat je even kan bij komen deze week.
    Dikke knuf voor jouw want ook jij zit niet in een makkelijke tijd.

Ninja heb je nog de huisarts gebeld ivm je kleurlose urine?

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ladytijger, heb je nog reactie gehad op je mail? Heb je gebeld? Wie kraakte je af?
    Je manager? Baas? chef? Collega?

Deel Deze Pagina