Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Zo vandaag weer een dag cursus erop zitten.
    Natuurlijk werd ik net onder de cursus gebeld. Drie x raden :D

Ja ik werd gebeld voor een afspraak ten aanzien van mijn sollicitatie.
    Woensdag om 11 uur heb ik het gesprek. Spannend:)

Het enige nadeel was dat mijn collega ook daar zat dus naar buiten gelopen en het gesprek kort en bondig gehouden aangezien dat ik in de les zat. Hopelijk denk die man niet van die is kortaf maar anders had die collega waarschijnlijk het wel opgevallen en dat wil ik niet.

Maar goed ik mag op gesprek. :D

Belliebel fijn dat dinand weer mee naar huis mocht en idd je had me dan altijd mogen bellen sms'en. En dat geld ook voor in de toekomst. Je bent en blijft in mijn opzicht me buddy :D

Donder ik had lekker geslapen hoor. Wel war korter dan normaal maar Bram die was om half 7 zijn bed na een uur mopperen goed zat.

En nog lekker gewerkt vandaag? Fijn dat ylva weer wat vrolijker was.
    Doet het medicijn misschien toch nog zijn werk.

Mamamia toch wel fijn dat je chef je begreep. Nu kan je teminste echt gaan uit rusten. Anders blijf je ook maar met zo'n rot gevoel zitten.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend ! Ik zal voor je duimen meid aankomende woensdag!

Hihi, ben blij hoor met zo'n buddy als jou:D!

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Toch wel rustig hier vanavond

Belliebel ik ben ook blij met jouw als buddy hoor:D

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @mammamia wat naar dat je jezelf weer zo rot voelt goed dat je thuis blijft lekker aan jezelf denken hoor.

@jodel en supermommy gefeliciteerd met jullie super goede resultaten!!

@ladytijder wat goed een sollicitatie hopelijk word het iets

@mijn buddy komt hier nooit meer heb dr nog wel op hyves.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    tis hier de laaste tijd toch wel rustig he komt vast omdat bellie geen 100 berichten per dag meer plaatst haha.

Oja me urine is alweer normaal misschien teveel gedronken ofzo

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

hier vanochtend eerst Jaylinn naar psz gebracht en daarna zelf naar school gegaan tot 11.15. Toen lekker broodje gegeten met de kids en ff lekker uurtje gerust. Toen ff naar me werk rooster brengen en papiern halen, daarna boodschappen gedaan.
    De kids zijn bij opa en oma in bad geweest, en liggen nu lekker in bed.
    Zaterdag gaat Jaylinn met opa en oma mee naar sinterklaas... spannnend dus!!
    En ik ga samen met vriend naar de film. Even met z'n 2en weg.

@ Mammamia sterkte!! Knufff

@ Melk: tegen mij zeiden ze 300 ml per dag aan melkproducten.

@ Uhhhh ik heb weekend!! Dus wat dingen doorlezen, en verder lekker even genieten van de kids!!

Fijne avond!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bellie prettig dat die medicijnen aan slaan van wegen de kroep. En natuurlijk dat hij meteen mee naar huis kon. Beterschap en knuf voor Dinand.

lady succes met je sollicitatie. En ja logich dat je niet wilden dat je collega het hoorde. Sommige dingen kunnen beter prive blijven en zeker zo iets.

Ninja prettig dat je urine weer normaal is. Sterkte verder.

Super m hoe was de peuterspeelzaal voor Jaylinn? En lekker zaterdag met vriend gezellig even uit geniet er van.

O ja Gup had ook wat geschreven maar wat sorry Gup helemaal vergeten. maar geen nieuws is meestal goed nieuws.

Mamamia fijn dat je aanstaand... dag even vergeten een gesprek je hebt met je teamleider. Tip van mij ga niet te snel weer aan de slag. Even goed uitrusten en alles een plekje weer geven goed je grenzen bewaken.En veel plezier in het weekende bij je ouders.

Hier ligt Karishma er ook net in wel wat gemopper maar niet zo erg als vanmorgen man het heeft totaal bijna 1.5 geduurd voor dat ze haar ochtend slaap je ging doen. Maar ik heb door gezet. Maar het verschuurd mij van binnen. Maar ik hou deze lijn aan. Zeker tot rond het jaar. Verder niet veel te melden.

Fijne avond en kom zo nog eens kijken of er nog iemand wat bij getypt heeft. ;)

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bleh kga zo naar bed denk. Voel me echt zo waardeloos vandaag!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    melk op mijn cb zeiden ze tot het jaar 500 cc aan melk maar mag ook bv aangevuld worden met wat yoghurt ofzo

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja verschrikkelijk he maar ja de aanhouder wint zeggen ze wel eens. Maarja je merkt nu echt al dat ze soms een loopje met je nemen hoe klein dan ook haha

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    slaap lekker:D hopelijk morgen een betere dag

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook lekker me bedje opzoeken, ben zooo moe!

Truste allemaal!

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    slaap lekker bellie

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dames, wij zijn vanavond lekker even op de meubelboulevard in Utrecht geweest. We zijn geslaagd voor een autozitje, van Romer King, ben er blij mee! Ook nog een voetenzak voor de buggy gekocht en een TE schattig kerstmutsje die we Etienne opzetten als we de kerstkaarten gaan maken hihihi... ojah, ook nog een kinderstoel van de ikea voor als we eens ergens heen moeten waar geen kinderstoel aanwezig is... altijd makkelijk, dat ding kostte toch maar 12 euro!

Kga nu lekker slapen, heb geen spanning meer in men lijf op dit moment, dus verwacht snel te slapen dit keer... kan ook weer wat meer hebben, dus als Etienne van8 een keertje komt vind ik dat ook niet zo erg, morgen gaat hij weer naar mijn schoonouders en ik ga daar 's avonds eten, maar dan heb ik weer ff een halve dag voor mezelf. Helemaal lekker:D

Goodnight and sweet dreams!

Knuf!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    leuk mammamia dat je vandaag lekker hebt kunnen ontspannen en dat je geslaagd bent voor leuke spulletjes.

Slaap lekker

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Good morning

Zo de dag is weer begonnen toch had ik nog wel wat meer willen slapen alleen was Bram het daar niet mee eens :s
    Maar goed manlief en ik lagen gister even goed al vroeg ik bed rond 21 zijn we lekker na ons bedje gegaan en na expeditie robinson lekker gaan slapen.

Ninja fijn dat je urine weer normaal is

Mammamia een hele fijne dag toegewenst en wat fijn dat het rot gevoel gister verdwenen was.

En bellie weer een beetje uit geslapen?

Pnirmal het is echt even doorzetten met karishma maar je doet het toch al fantastisch. Want je houd gewoon vol en bent conseqent ( of hoe je dat woord ook schrijft) ondanks het best wel moeilijk kan zijn

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,
    Zo dat was een aardig vol dagje gister. Eerst van 8 tot half 5 gewerkt, toen nog tot 6 uur werkoverleg. Ik ga nu waarschijnlijk van woensdag naar de dinsdag en een collega van de donderdag naar de woensdag en ik zou maandag, dinsdag en donderdag werken. Dus gelukkig niet 3 dagen achter elkaar. Want daar had ik echt geen zin in en ook voor Stijn lijkt me dat niks.
    Toen snel naar huis, snel eten en schoonzusje ophalen om op te passen, want om half 8 moesten we weer weg. Er was namelijk een avond over gezinsvorming bij ons in de kerk. Was best interessant om daar eens met wat andere jonge gezinnen over door te praten. Maar ja pas om 11 uur thuis en toen ongeveer gelijk mn bedje in. Gelukkig nu lekker weekend.

Ladytijger, succes woensdag.

Bellie, fijn dat Dinand meer benauwd is.

Guppekop, mag je al bijna testen? Je had toch een week of 2 geleden je eisprong?

@zuivel, nu nog ongeveer 400-500cc, maar daar mag je ook yoghurt en zo bij optellen. Met 1 jaar nog maar 300cc. Drinken jullie kindjes trouwens veel ander drinken. Hier hooguit 1 beker sap of thee.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo Stijn die slaapt nog steeds. Ik weet haast niet wat me overkomt. Ik zou bijna gaan kijken of alles wel goed gaat, maar ja dan wordt hij zeker wakker.
    Gisteren kwart over 7 op bed gelegd....

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Nu heb opzich wel lekker geslapen, maar toch ook weer niet. Heb heel licht geslapen, werd door elk geluidje wakker. Om kwart voor 5 begon de broodmachine zijn werk te doen, en om half 7 hing er een overheerlijke geur door heel het huis. Tja, toen begon mijn maag te knorren hihi:p. Maargoed, moet zeggen dat ik me opzich wel uitgerust voel hoor.

Dinand is gelukkig een stuk minder benauwd vandaag. Hij is erg vrolijk, dus dat gaat wel goedkomen vandaag!

Moet zo gaan, want krijg zo weer een lekkere massage:D. Dat word lekker ontspannen vandaag hihi:D.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mmmmmmmmm lekker,
    Versgebakken brood en straks lekker massage.

Geniet ervan!

Deel Deze Pagina